Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bussipysäkillä nähtyä... miehet osaa...

Vierailija
17.11.2010 |

Odottelin lapseni kanssa bussia ja vastapäisellä pysäkillä seisoi nuori kundi. Hyöri ja pyöri siinä sitten hiukan levottoman oloisena ja yhtäkkiä menee bussipysäkin taakse. Ihmettelin, mitä kundi oikein touhuaa, kassinsakin oli jättänyt pysäkin penkille. No hetken päästä pysäkin takaa loistaa kundin valkoinen TAKAPUOLI! Kävi siis paskalla siellä pysäkin takana ja siinä sitten nosteli housujaan jalkaan, aivan kun ei mitään olisi tapahtunut. Kyllä repesin :D Hätä ei lue lakia, mutta olisi nyt sentäs voinut mennä viereiseen pusikkoon, eikä siihen lasisen bussipysäkin kupeeseen keskellä vilkasta liikennettä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua olis voinut alkaa moinen vituttaa.

Vierailija
2/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret vetää kuselle mennessään suoraan housut polviin. ja muutnekin ne housut roikkuu polvissa, no difference.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret vetää kuselle mennessään suoraan housut polviin. ja muutnekin ne housut roikkuu polvissa, no difference.

-ap-

Vierailija
4/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä on vaikeeta erottaa onko tyttö vai poika, kun tytötkin pukeutuu pojiksi.. jos oli rekkalesbo, nehän on ihan miehen näköisiä =D

Vierailija
5/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä oli sama mahavaiva kuin mulla, saa ripuloida kymmeniä kertoja päivässä ja kun hätä tulee niin ei ehdi viittä metriä enempää siirtymään. Aamupäivät istuin vessassa kun ripuli tulee viiden minuutin välein, puolen päivän jälkeen voin jo lähteä jonnekin mut tosiaan ripuli voi tulla minä hetkenä hyvänsä.