MIten olette toimineet kun ei varmuutta vielä raskaudesta?
Eli kun toiveissa on vauva ja kierto on puolessavälin, niin miten olette toimineet? elättekö jo kaikessa "kuin olisitte raskaana"? itse mietin tässä kun käyn fysikaalisessa hieronnassa, niin voikohan siellä käydä normaalisti? se kun antaa aina sellaista "alkulämpöä" koneella hartioihin, onko siitä haittaa? jos olisinkin raskaana? kaikkea mietin jo etukäteen. Vai mietinkö vasta kun tulee plussa testiin....
Kommentit (3)
Kiitos eveliina kun vastasit. Olen tosiaan kovasti miettinyt tuota ultralämpöä ja sen sopivuutta fysikaalisessa hieronnassa. Ei tosiaan viitsisi alkaa elämää hirveesti rajoitteleen ennen plussaamista varmasti. Silti en haluaisi ottaa turhia riskejä, jos kuitenkin onkin jo mahaasukki mukana. Kertokaa vielä jos kokemuksia tuosta fysikaalisen hieronnan ultralämmöstä.
Heips taas!
kysyin asiaa vielä lääkäriltä ja hän sanoi, ettei alkuraskaudesta ultralämmöstä ole haittaa. Varsinkaan niskahartiaseudulle laitettuna. Mobilat-tyyppistä geeliä sen sijaan ei saisi käyttää edes niskahartiaosastoon jos on raskaana. Mutta jäägeeliä ja kylmä-kuumapakkauksia voi käyttää huoletta.
Minulle kun tehty jo useita hedelmöityshoitoja ja nehän on aina melkein kierron puolivälissä. Silloin en nyt vielä ihan ajattele olevani raskaana, mutta vältän kuitenkin tiettyjä lääkkeitä esim. burana-tyyppisiä lääkkeitä. Fysikaalisessa olen käynyt koko ajan ja saanut myös ultralämpöä ja ties mitä kaikkea tuona aikana. Niistä ei ole haittaa raskauden aikana. Eli nauti vaan hieronnasta täysin siemauksin. Hieronta sitä paitsi lisää oksitosiini-hormonia ja sehän on vaan hyväksi raskautta ajatellen.
Onnea yritykseen!