Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö kertoi eilen sanoneensa naapurissa,

Vierailija
17.11.2010 |

ettei äidin kanssa ole hauskaa katsoa

Amerikan hauskimmat kotivideot ohjelmaa, kun äiti ei pidä siitä kun ihmisiin sattuu. Olenko ilonpilaaja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin katsotaan sitä ja tämä äiskä ei aina pidä kaikista jutuista, varsinkaan sellaisista joissa näkee, että tosi huonosti kävi. Sanonkin usein "no tuo ei ainakaan ole hauskaa"..

Vierailija
2/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksi tää sun juttu piti kertoa näin vaikeasti?

Mikset vaan sanonut että en tykkää kattoa ko. ohjelmaa kun siinä ihmisiin sattuu??

Miksi piti laittaa että "tyttö sanoi naapurissa"??

Haluatko onnitteluja että olet niin kovin hyvä ihminen ettet voi nauraa ihmisten sattumisille?

Tuskin siihen ohjelmaan otetaan sellaisia joissa oikeasti tulee jotain peruuttamatonta vahinkoa, esim. joku vaikka ihan kuolisi tms.

Ihmiset itse lähettelee niitä pätkiä joten nauravat niille taatusti myös itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytärtä asia vaivaa. Tuli ihan puun takaa, kun katsottiin sitä, ja tosiaan hän niin mulle yht äkkiä sanoi. Minkäs minä sille mahdoin, että asia nyt vain meni noin kuinka sen kerroin, anteeksi nyt sitten vaan jos sua harmittaa.

siis miksi tää sun juttu piti kertoa näin vaikeasti?

Mikset vaan sanonut että en tykkää kattoa ko. ohjelmaa kun siinä ihmisiin sattuu??

Miksi piti laittaa että "tyttö sanoi naapurissa"??

Haluatko onnitteluja että olet niin kovin hyvä ihminen ettet voi nauraa ihmisten sattumisille?

Tuskin siihen ohjelmaan otetaan sellaisia joissa oikeasti tulee jotain peruuttamatonta vahinkoa, esim. joku vaikka ihan kuolisi tms.

Ihmiset itse lähettelee niitä pätkiä joten nauravat niille taatusti myös itse.

Vierailija
5/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joskus satuttavat itsensä pahasti, saattaahan se olla hauskaakin kun ei itselle satu. Onkohan lapsella ja lapsenmielisillä heikompi empatiakyky?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan