Huomenna on miehen pikkujoulut
jään lapseni kanssa kaksin ja tas pirulliset ajatuket valtaa, entä jos pettää? Ei koskaan pettänyt,mut silti ajatukseni menee taas tuhatta sataa,onneksi meen ystävälleni vähäx aikaa lapseni kanssa,pääsee poika touhottaa.
Kunhan huominen olisikin ohi....
Kommentit (39)
ja sitten vasta hommata parisuhde ja perhe?
pikkujouluilla tai ilman. Luonteesta se on kiinni. Jos voit ne muut päivät vuodesta luottaa, en näe syytä sille mikset voisi pikkujoulujen yhteydessäkin näin tehdä.
On turha murehtia asioita joihin ei voi vaikuttaa.
se on kuitenkin vain se yksi päivä (ilta). Saattaa pettää minä päivänä tahansa, jos on pettääkseen. Vaikka ruokatunnilla tai kotimatkalla.
liiku kun kodin ja työn välissä, niin missä vaiheessa ennättää pettää? Ehkä vaan turhaan maalan piruja seinille.
Ap
pettää niin on olemassa satoja muitakin tilaisuuksia kuin pikkujoulut?
liiku kun kodin ja työn välissä, niin missä vaiheessa ennättää pettää? Ehkä vaan turhaan maalan piruja seinille.
Ap
tai pitää vapaapäivän josta ei kerro sinulle. voi etsiä seuraa netistä kun nukut. mahdollisuuksia on rajattomasti.
pikkujouluihin, vaan seuraavat asiat (tai osa niistä)
-epäluottamus parisuhteessa
-huono itsetunto
-sairaalloinen mustasukkaisuus
-tarve sitoa kumppania
Normaali parisuhde perustuu LUOTTAMUKSEEN. Toisen uskollisuuteen ei luoteta sillä perusteella, onko hänellä objektiivisesti ajateltuna ja esim. ajallisesti mitattuna enemmän tai vähemmän mahdollisuuksia pettämiseen (ja kuten on jo monesti sanottu, MAHDOLLISUUS on aina, kaikissa elämäntilanteissa!) vaan sillä perusteella, että USKOTAAN hänen rakkauteen ja lojaalisuuteen.
- Se usko ja luottamus taas perustuu toisen tuntemiseen, oman parisuhteen realistiseen tarkasteluun ja huoltoon ja myös hyvään itsetuntoon (=minä olen niin arvokas, että toinen ihminen valitsee olla minulle uskollinen. Saadessaan kanssani parisuhteen hän on valmis luopumaan muista seksuaalisista ja romanttisista kanssakäymisistä, koska se on sen arvoista).
Normaalissa parisuhteessa MOLEMMAT osapuolet myös yleensä viettävät joskus omaa aikaa, säilyttävät jonkinlaisen parisuhteesta ulkopuolisen elämänsiivunkin (ystävät, harrastukset, työyhteisön menot). Ja jos luottamus on kohsillaan, nämä "omat ajat" ovat yleensä molemmille antoisia.
Kun minun mieheni menee kavereiden kanssa iltaa viettämään, minä teen kynsihoidon, kuuntelen musiikkia, jota hän ei tykkää kuunnella, kaadan itselleni lasin hyvää viiniä ja juoruan tyttökavereiden kanssa puhelimessa. Ja kun minä menen tyttöjen kanssa viihteelle, mies katsoo golfia ja ottaa viskipaukun sohvalla röhnöttäen. - Nehän ovat parisuhdeiltojen vaihteluna oikein kivoja iltoja!
aina avec? meillä on molemmilla niin ja hauskoja juhlia ovat!
mun miehellä on perjantaina firman pikkujoulut ja lauantaina kaveriporukan illanistujaiset.
mulla ei kyllä ole pienintäkään epäilystä että pettäisi sillä parisuhteessa kaikki on kunnossa ja luottamus molemminpuolinen. Jos joutuu miettimään pettääkö puoliso niin silloin ei ole parisuhde kunnossa, niin se vaan on. Kokemusta löytyy asiasta ja saman miehen kanssa. Kun asiat on kunnossa ei joudu tuollaisia miettimään.
Voi että mua v*tuttaa nämä joidenkin kommentit: "noinko vähän luotatte" ja "kasvakaa ensin lapset aikuisiksi"... No joo, on helppoa arvostella toisten ihmisten heikkouksia, varsinkaan jos ei niistä itse kärsi eikä niitä ymmärrä.
En ole ap mutta olen sairaalloisen mustasukkainen kontrollifriikki ja juuri pari päivää sitten täälläkin kyselin, minkä tyyppisellä terapialla ihmiset ovat päässeet yli sairaalloisesta mustasukkaisuudesta tai ainakin saaneet sen jotenkin hallintaan.
Olen käynyt viimeisen 15 vuoden ajan aikenmaailman auttajilla psykiatreista hypnoterapeutteihin, syön tälläkin hetkellä oireita helpottavaa lääkitystä ja käyn säännöllisesti psykiatrisella polilla keskustelemassa.
Ja silti elämäni on tämän hulluuteni takia monesti kärsimystä minulle ja perheelle, itken joka päivä, viiltelen itseäni jne...
Niin että te paremmat ihmiset, joilla on hyvä itsetunto ja perusterve asenne parisuhteeseen, olkaa siitä onnellisia ja jättäkää typerät arvostelunne omaan tietoonne. Te ette tiedä mistä puhutte.
Ja ap:lle toivon voimia ja luottamusta. On hyvä, että sinulla on varattuna itsellesikin ohjelmaa, se ainakin auttaa minua jonkin verran.
mun miehellä on perjantaina firman pikkujoulut ja lauantaina kaveriporukan illanistujaiset.
mulla ei kyllä ole pienintäkään epäilystä että pettäisi sillä parisuhteessa kaikki on kunnossa ja luottamus molemminpuolinen. Jos joutuu miettimään pettääkö puoliso niin silloin ei ole parisuhde kunnossa, niin se vaan on. Kokemusta löytyy asiasta ja saman miehen kanssa. Kun asiat on kunnossa ei joudu tuollaisia miettimään.
kanssa, joiden parisuhde oli kunnossa ja luottamus.
ap:n kuvailemat tuntemukset EIVÄT KUULU NORMAALIIN PARISUHTEESEEN. Onneksi sinä tiedostat mustasukkaisuusONGELMASI ja haet siihen apua. Sitä varmaan kannattaisi ap:nkin pohtia: siis avun hankkimista.
Ap:n ongelma ei ole korjattavissa sillä, että mies ei koskaan käy missään, ja se, jos ap ajattelee, "ettei se petä, koska sillä ei ole siihen mahdollisuutta, kun se tulee töistä kerran suoraan kotiin" on kuin yrittäisi parantaa syövän pelkästään kipulääkkeillä: hoidat oiretta et tautia.
Minä tunnen kyllä sympatiaa ap:a kohtaan, mutta en myöskään oikein usko, että hän vielä hahmottaa ongelmansa ydintä. Lisäksi olen kyllä aiempien kanssa samaa mieltä siitä, että lapsia en lähtisi tekemään suhteeseen, jossa luottamus - syystä tai toisesta - on noin vähissä! Hoidetaan ensin parisuhteen ilmiselvät ongelmat, sitten tehdään lapset.
ja luottamuksensa ovat kotona kunnossa? Myös vaimon mielestä? - Koska se valehteleva mies sanoi niin?
Voi että mua v*tuttaa nämä joidenkin kommentit: "noinko vähän luotatte" ja "kasvakaa ensin lapset aikuisiksi"... No joo, on helppoa arvostella toisten ihmisten heikkouksia, varsinkaan jos ei niistä itse kärsi eikä niitä ymmärrä. En ole ap mutta olen sairaalloisen mustasukkainen kontrollifriikki ja juuri pari päivää sitten täälläkin kyselin, minkä tyyppisellä terapialla ihmiset ovat päässeet yli sairaalloisesta mustasukkaisuudesta tai ainakin saaneet sen jotenkin hallintaan. Olen käynyt viimeisen 15 vuoden ajan aikenmaailman auttajilla psykiatreista hypnoterapeutteihin, syön tälläkin hetkellä oireita helpottavaa lääkitystä ja käyn säännöllisesti psykiatrisella polilla keskustelemassa. Ja silti elämäni on tämän hulluuteni takia monesti kärsimystä minulle ja perheelle, itken joka päivä, viiltelen itseäni jne... Niin että te paremmat ihmiset, joilla on hyvä itsetunto ja perusterve asenne parisuhteeseen, olkaa siitä onnellisia ja jättäkää typerät arvostelunne omaan tietoonne. Te ette tiedä mistä puhutte. Ja ap:lle toivon voimia ja luottamusta. On hyvä, että sinulla on varattuna itsellesikin ohjelmaa, se ainakin auttaa minua jonkin verran.
Eikä vain paeta sitä ajatusta korviketoiminnalla.
Unohda huono itsetuntosi, se on vain sinun mielikuvasi.
te muut sitten niin naiiveja, että uskotte, että kaikki miehet ja naiset joita on petetty, eivät ole osanneet arvioida parisuhdettaan ja toisiaan realistisesti? Sillä useimmat näistä eivät taatusti ole olleet mustasukkaisia vaan pettäminen on tullut täytenä yllätyksenä, eikä heidän itsetunnossakaan ole ollut mitään vikaa (ainakaan ennen pettämistä). Eli teitä ei koskaan voida pettää, koska olette niin realistisia ja valinneet niin hyvän miehen..joopa joo.
ja luottamuksensa ovat kotona kunnossa? Myös vaimon mielestä? - Koska se valehteleva mies sanoi niin?
joten tiesin aika hyvin heidän parisuhteensa tilanteen.
Ihmiset kuule harrastavat seksiä ihan pelkästä seksin ilosta. Vaikka olisivat naimisissakin ja tekisivät sitä muun kuin aviopuolison kanssa.
joten tiesin aika hyvin heidän parisuhteensa tilanteen. Ihmiset kuule harrastavat seksiä ihan pelkästä seksin ilosta. Vaikka olisivat naimisissakin ja tekisivät sitä muun kuin aviopuolison kanssa.
varmaanpa sitä tuntee hyvin työkaverin parisuhteen tilan, kun harvoin edes lähipiirin parisuhteiden tiloja tunnetaan. Moni elää kulississa, josta lähimmätkään eivät ole tietoisia.
Voi toki kulissien takana olla riitaa, mutta kenelläpä ei aina välillä olisi.
Ei kai tule yllätyksenä, että ihan tavalliset ukkomiehet saattavat hiukan huppelissa innostua käymään vieraissa ja se ei meinaa sen kummempaa kummallekaan osapuolelle. Ja vaimot eivät ole koskaan saaneet tietää näistä jutuista ja luulevat miestensä olevan edelleen uskollisia. Ihan hyvin olen näidenkin juttujen jälkeen ollut kaveri heidän vaimojen kanssa. Ja hyvin heillä näkyy parisuhteet menevän.
joten tiesin aika hyvin heidän parisuhteensa tilanteen. Ihmiset kuule harrastavat seksiä ihan pelkästä seksin ilosta. Vaikka olisivat naimisissakin ja tekisivät sitä muun kuin aviopuolison kanssa.
varmaanpa sitä tuntee hyvin työkaverin parisuhteen tilan, kun harvoin edes lähipiirin parisuhteiden tiloja tunnetaan. Moni elää kulississa, josta lähimmätkään eivät ole tietoisia.
ettei se voi pettää muualla kuin pikkujouluissa?