Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika karua ja yksinäistä elämää tuntuu iso osa palstalaisista viettävän.

Vierailija
17.11.2010 |

Tuon kuntoiluketjun perusteella suurimman osan elämä menee ensin töissä, sitten kotiin lasten kanssa kaupan kautta, ilta tehdään kotihommia ja mennään nukkumaan. Ilmeisesti parisuhdetta ei ole ja äiti hoitaa kotona kaiken?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella kuinka av-mammat ryntäilevät hädissään kaupassa ostoslistan kanssa että pääsevät nopeasti kotiin kuntoilemaan ja ottavat sitten kotona jumppapallot ja nauhat esiin ja vetävät hikipannan päähän samalla kun alkavat pyykkäilemään ja laittamaan ruokaa.

En viitsi kertoa omista liikuntatottumuksistani tai akirutiineistani, koska niissä olisi kuitenkin jonkun mielestä jotain vikaa.

Vierailija
42/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn ja pyykinpesun ympärillä. Kyllä mä perheellisenä näen tärkeänä liikunnan harrastamisen ja myös muut ihmissuhteet kuin vain lasten kanassa olemisen. Tänäänkin olen menossa miehen kanssa kokkikurssille, parisuhdeaikaa tämäkin :) Aika kuluttavaa olisi vain tuollainen töihinkauppaankotiintekemäänkotitöitänukkumaan-elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella kuinka av-mammat ryntäilevät hädissään kaupassa ostoslistan kanssa että pääsevät nopeasti kotiin kuntoilemaan ja ottavat sitten kotona jumppapallot ja nauhat esiin ja vetävät hikipannan päähän samalla kun alkavat pyykkäilemään ja laittamaan ruokaa.

En viitsi kertoa omista liikuntatottumuksistani tai akirutiineistani, koska niissä olisi kuitenkin jonkun mielestä jotain vikaa.

työssäkäyvä ehtii ja jaksaa paljon liikuntaa harrastaa. Jos ehtii, se on sitten jostakin pois. Vaikka lapsen koulumenestyksestä tai sosiaalisesta kehityksestä.

Vierailija
44/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan tee kotitöitä joka päivä. Aikaa jää vaikka mihin! Ja lasten kanssa voi myös harrastaa liikuntaa, mekin fillaroidaan, golffataan, lasketellaan, uidaan jne.

Vierailija
45/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn ja pyykinpesun ympärillä. Kyllä mä perheellisenä näen tärkeänä liikunnan harrastamisen ja myös muut ihmissuhteet kuin vain lasten kanassa olemisen. Tänäänkin olen menossa miehen kanssa kokkikurssille, parisuhdeaikaa tämäkin :) Aika kuluttavaa olisi vain tuollainen töihinkauppaankotiintekemäänkotitöitänukkumaan-elämä

Pääsette syömään muutakin kuin eineksiä.

Vierailija
46/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäkäyvä ehtii ja jaksaa paljon liikuntaa harrastaa. Jos ehtii, se on sitten jostakin pois. Vaikka lapsen koulumenestyksestä tai sosiaalisesta kehityksestä.

Katsos kun meillä joillakin on mies, joka hoitaa oman osuutensa; kaikki ei ole minun harteillani vaan mies pystyy ihan samalla tavalla neuvomaan läksyissä, siivoamaan, laittamaan ruokaa...

Vierailija
47/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsette syömään muutakin kuin eineksiä.

Ilmeisesti sua harmittaa kun muut oiekasti tekevät muutakin kuin vain öllöttävät kotona?

Vierailija
48/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa ihmisistä EI kuntoilisi. Miten ihminen oikeasti voi elää harrastamatta liikuntaa???

Se on niin perustavaa laatua oleva tarve.

Voin kuvitella kuinka av-mammat ryntäilevät hädissään kaupassa ostoslistan kanssa että pääsevät nopeasti kotiin kuntoilemaan ja ottavat sitten kotona jumppapallot ja nauhat esiin ja vetävät hikipannan päähän samalla kun alkavat pyykkäilemään ja laittamaan ruokaa. En viitsi kertoa omista liikuntatottumuksistani tai akirutiineistani, koska niissä olisi kuitenkin jonkun mielestä jotain vikaa.

Vierailija
49/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla on 10-tuntinen työpäivä, rankka vuorotyö ja työmatkat kestää 2h suuntaansa ;D Ihmeen hankalaksi on elämä saatu järkättyä ja siihen vielä lapsia hankittu

Vierailija
50/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisikin joskus olla yksin...

Vierailija
51/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisia kotonaan?

Ilmeisesti sua harmittaa kun muut oiekasti tekevät muutakin kuin vain öllöttävät kotona?

Vierailija
52/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisia kotonaan?

kaikki illat, muuten ei viihdy kotona? Keksi jotain parempaa.

Vierailija
53/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen pitäisi vielä mahduttaa kuntoilutkin. Aikamoiset vaatimukset on nykyajan äideillä. En oikein ymmärrä tätä naureskelua. Miten ihmeessä "normaalilla" ihmisellä riitää aika työhön, kotitöihin, liikkumiseen, sosiaaliseen elämään, perhe-elämään ja parisuhteeseen. Ettekö te nuku ollenkaan vai onko teillä eripituinen vuorokausi kuin minulla?

Vierailija
54/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen pitäisi vielä mahduttaa kuntoilutkin. Aikamoiset vaatimukset on nykyajan äideillä. En oikein ymmärrä tätä naureskelua. Miten ihmeessä "normaalilla" ihmisellä riitää aika työhön, kotitöihin, liikkumiseen, sosiaaliseen elämään, perhe-elämään ja parisuhteeseen. Ettekö te nuku ollenkaan vai onko teillä eripituinen vuorokausi kuin minulla?

ja esimerkiksi liikutaan koko perhe porukalla. Kotitöitä ei tehdä joka päivä.

Vierailija
55/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mamma ottaa pari, kolme kertaa aikaa itselleen viikossa 0.5-1 tunnin.

Aika heikoilla kantimilla on nykyinen peruskouluopetus.

Vierailija
56/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee ruokaa joka päivä, ette kata pöytää ja korjaa jälkiä? Tiskit kävelevät itse tiskikoneeseen ja sieltä puhtaana kaappiin? Pöydät putsaantuvat itsestään ja lelut kävelevät lelukoppaan? Mekään ei maata telkkarin edessä (paitsi itse syön iltapalan töistä tullessani telkkarin ääressä), mutta silti yhteistäkään aikaa liikkumiseen ei tahdo löytyä. Aina on jotain muuta puuhaa.

Vierailija
57/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee ruokaa joka päivä, ette kata pöytää ja korjaa jälkiä? Tiskit kävelevät itse tiskikoneeseen ja sieltä puhtaana kaappiin? Pöydät putsaantuvat itsestään ja lelut kävelevät lelukoppaan? Mekään ei maata telkkarin edessä (paitsi itse syön iltapalan töistä tullessani telkkarin ääressä), mutta silti yhteistäkään aikaa liikkumiseen ei tahdo löytyä. Aina on jotain muuta puuhaa.

kerralla enemmän ja syödään sitä seuraavanakin päivänä. Pöydän siivoamisessa ei nyt niin kauan mene, että kannattaisi edes mainita...

Vierailija
58/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työntäyteinen elämä perheen sisällä. Miehet ovat taloudellisia hyväksikäyttäjiä, uskottomia, laiskoja, anopin tossun alla, tyhmiä, väkivaltaisia tai muuten vain ilkeitä. Näin tiivistettynä.