Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ensimmäistä kertaa ostoaikeissa Huutonetissä ja ihmettelen..

Vierailija
17.11.2010 |

Myynyt olen aiemmin lastenvaatteita, mutta koskaan en ole mitään ostanut. Nyt ajattelin josko löytyisi itselle vaatetta.

Miksi suuri osa ilmoituksista on niin huonosti tehtyjä? Ostikossa ei ole vaatekokoja ja vaatepaketeista on vain yksi kuva, johon on kaikki survottu! Sitten jos löytyy ilmoitus, jonka ylipäätään avaa ja sattuu kuvatkin olemaan hyvät, niin ilmoituksen lopussa huomaa järkyttävän isot postarit! Eli ostoaikeet menee viimeistään siinä.

En nyt tiedä mikä tässä on pointtina, kunhan kauhistelen :) Moni saisi vaatteensa varmasti myytyä, jos näkisivät vähän enemmän vaivaa ilmoituksen suhteen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanpahan itse myytyä paremmin :) Otan kuvat järjestelmäkameralla luonnonvalossa ja aina useasta kuvakulmasta. Panostan myös ilmoituksen tekstiin. Vaatteet menee kuin kuumille kiville.

Vierailija
2/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo myyjät jotka ei laita kokoja otsikkoon,tai ei ärsytä,jätän vaan avaamatta ne linkit.

Sitten just tuo kun myydään vaatepakettia ja vain 1 kuva,jää huutamatta.

Tosin siinä voi olla syy ettei myyjä osaa lisätä enempää kuin sen yhden kuvan, itselläni oli aluksi just tuon kanssa ongelmia,onneksi löytyi huutonet-selain jolla helppo lisätä kuvia.

mitä postikuluihin tulee,niin niille ei oikeen mitään voi,posti ottaa mitä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten vaatteissa on oltava mitat! Ja kun lukee esitteen, niin viimeistään tekstissä sanotaan, että vaate on ruskea ja kuvassa sama vaate onkin violetti, kun ei osata kuvankäsittelyä.

Ihmettelen, miten postikulujen laittaminen on muka niin vaikeaa. Postin hinnastossa ei ole kuin alle 10 kategoriaa, mutta ilmeisesti pitäisi olla vain 3 hintakategoriaa. Nyt noin 6 hintakategorian hanskaaminen (niistä 10:stä muutama on niin iso, että varmasti voi lempata vaihtoehtona tyyliin 30kiloa ja enempi) on monelle jo liian ylivoimaista.

Enkä enää jaksa kysyä, kun vastaukset melkein järjestään jää saamati.

Vierailija
4/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ilmoitettu postikuluja suoraan. Samoin liian isot postarit. Enkä edes avaa kohteita, joiden otsikossa ei ole mainittu kokoa. Itsepähän tekevät hallaa itselleen.

Vierailija
5/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitettavasti vaatepaketti painaa aika nopeasti 2 kg, joten myös postikulut nousevat infernaalisiksi eli yli 10 e.

Vierailija
6/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitettavasti vaatepaketti painaa aika nopeasti 2 kg, joten myös postikulut nousevat infernaalisiksi eli yli 10 e.

Tarkoitin selkeästi liian isoja kuluja, eli jos esim. paketin lähetys maksaisi 11 e, niin myyjä pyytää 15e. Minä en suostu maksamaan kohtuuttoman suuria toimituskuluja postimaksun päälle. Mutta ilmeiseti jotkut maksaa??

Vierailija
7/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kohdetta on jäänyt avaamatta vain siksi, kun ei ole ilmoitettu vaatekokoa! Ties mitä ihanuuksia on jäänyt huomaamatta.

Kuvien täytyy myös olla hyvät ja tiedot vaatteista tietysti.

Vierailija
8/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla otsikoissa luki housut, kengät, hame, paita

Eipä ollut huutajia.

Vierailija
9/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sellainen juoni myyjältä, että tarkoitus on saada noin edes jonkun availemaan kohdetta.

S-kokoiset vaatteet kannattaisi myydä nuorisovaatteissa, mutta eivät ole sitä tajunneet.

Vierailija
10/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmettelen monen euron "toimituskuluja" postimaksun päälle. Kannattaa laittaa niille tuotteille sen verran pohjahintaa, että viitsii kävellä kaupan päälle sinne postille ja takaisin ja uhrata jonkun muovipussin lähetystä varten.

Vierailija
11/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aika aktiivinen huuto.net:n käyttäjä. Ítse sekä ostan ja myyn. (lastenvaatteita,lastentarvikkeita, itselle ja lapsille vaatteita yms..)

Olen huomannut valitettavasti aikuistenvaatteita ostaessani itse saman, että usein niitä mittoja ei ole VIITSITTY ottaa ja sen takia minulla jää ainakin vaatteet ostamatta.

Olen tosi pientä kokoa, jotkin XS vaatteet ovat minulle suuria, sen takia tahtoisin mittoja ehdottomasti nähdä. Harmikseni olen myös huomannut että aikamoisia ryöstöhintoja on joko vaatteella itsessään tai postikuluilla. Tämä harmittaa ja sen takia monia ihania vaatteita olen jättänyt huutamatta.

Olen myös törmännyt siihen, kun kysyn ystävällisesti mittoja niin myyjä ei niitä viitsi laittaa :/ Vastaukseksi olen saanut joskus töykeästi vain että "ilmoituksessani mainitsen sen olevan sopiva XS kokoiselle ihmiselle.."

Ihan kun kaikki kokoa S tai XS ihmiset olisivat siltikään saman kokoisia :/

Vierailija
12/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne postikulut oikeastikin hurjia suomessa, mutta osa myyjistä selvästi jakaa tuotteen hintaa sinne kiinteisiin ja korkeisiin postikuluihin.

Ei auta muu kuin etsiä niitä fiksummin tehtyjä ilmoituksia, joissa myyjä haluaa tavarasta eroon eikä tehdä kauppaa kovilla katteilla. Jos ostaa kirppiksiltä ja myy huutiksessa, pitäähän siitä jäädä voittoa, ei se muuten kannata...