Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson hoikkia naisia aina kadehtien,

Vierailija
17.11.2010 |

varsinkin sellaisia, jotka ottavat hoikkuudestaan kaiken irti pukeutumisella. Nyt talvella on helpompaa, kun kaikki kietoutuvat peittäviin talvivaatteisiin, mutta kesällä teki pahaa ja olin oikein superkade. 5 kilosta se olisi minullakin kiinni, mutta en saa sitä itsestäni irti.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole miesten takia laihduttamassa, eikä minua kiinnosta mitä ne ajattelee vartalostani. Oma mies löytyy jo. Liian laihaksi en halua, vaan juuri sen verran että ne ikävät jenkkakahvat poistuu vyötäröltä ja peppu kiinteytyy. Sitten on ITSELLÄ hyvä olla. Ja pienet rinnat minulla on lihavana tai laihana, ei ne siitä muuksi muutu mutta ei ole tarviskaan. Tykkään niistä silti.

ap

miehet tykkää. Itse nautin juuri hoikkana siitä, että vaatteet istuvat päälle. Olen esteetikko ja rakastan kauniita vaatteita. Olen tosi onnellinen, että voin olla joka aamu tyytyväinen olemukseeni, kun lähden töihin.

Mulle riittää, että miehiä on aina elämässäni riittänyt ja nyt kun vierelle on jo kahdeksan vuotta sitten löytynyt komea, hoikka ja asiansa hoitava mies, niin pääasia, että itsellä on hyvä olla.

Olen muuten aina ollut iloinen pienistä rinnoistani - kaikki isorintaiset ystäväni ovat kironnee isot tissinsä alimpaan helvettiin. Ovat mielestänsä ruma, painavat, kömpelöt ja häiritsevät. Eikä se miesten rintoihin kyyläys tunnut yhtään auttavan asiaa heillä.

Vierailija
22/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta miehet taas näyttää valitsevan siinä kuvakollaasissa juuri nimenomaan ne timmit/normaalit naiset joilla on isot tissit ja jättävät ne tursaat valitsematta...

miehet jättää valitsematta ne laihimmat (jotka tod näk on naisten mielestä ihanan hoikkia) ja läskeimmät, mutta ottavat mieluummin pyöreän, jolla on isot tissit, kuin laihan, jolla on pienet tissit. Tissit siis näyttää olevan se avainsana tässä- paras on hoikka ja hyvin isorintainen, seuraavaksi tulee pyöreä ja isorintainen ja viimeisenä on laihat ja pyöreät pienitissiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olen pitänyt aina itseäni hoikkana, vaatekoko 34-36, tissit 70D ja vyötärö n. 25 cm pienempi kuin peppu...

pidä hoikista naisista (oletan että mietit myös miesten mielipiteitä), ne tykkää normaalipainoisista joilla on isot tissit ja pyöreä perse. Monelle liian laiha nainen on ihan yhtä vastenmielinen kuin 200- kiloinenkin. Joten jos sinulla on suuret rinnat niin ei kannata niitä turhaan laihduttaa pois, asiat ei ainakaan miesrintamalla parane.

Vierailija
24/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin olevani raskaana ja kurvikas, en lihava. Herättämästäni positiivisesta huomiosta päätellen olen aina ollut miesten mieleen, välillä enemmän kuin olisin halunnutkaan. Paino on vaihdellut normaalipainon alarajoilta ylärajoille viimeisen 20 vuoden aikana. Kun olin välillä alarajoilla, mieheni selvästikin huolestui minusta ja toivoi minun hiukan saavan lisää painoa. Itse olen yhden miehen nainen ja koen muiden miesten huomion välillä kiusalliseksikin. Huomion määrä on ollut enemmän kuin riittävä ja valinnanvaraa salliva. Koska poikani pitävät minusta ja olen heidän tärkein naisen mallinsa, vaikutan varmasti myös heidän kauneuskäsityksiinsä. Ja rintaihanteeseen ei voi olla vaikuttamatta se, että he ovat halunneet ja saaneet rintamaitoa parivuotiaiksi. :D

Vierailija
25/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa kun että on naisella huono itsetunto, että sitä pitää pönkittää näin käsittämättömän ala-arvoisen typerillä argumenteillä. Kaiken lisäksi olet todella mauton - suorastaan vastenmielinen esiintyessäsi poikiesi fantasioiden kohteena. Itse asiassa olet niin sairaan oloinen, että jos pojistasi tasapainoisia aikuisia tulee, niin he valitsevat taatusti sinua mahdollisimman vähän muistuttavan naisen ja anoppia tuskin kovin paljoa perheeseen kaivataan.

Ja tiedoksesi, että lapset usein häpeävät lihavaa äitiään - uskottelit sinä sitten mitä vain.

Vierailija
26/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olen pitänyt aina itseäni hoikkana, vaatekoko 34-36, tissit 70D ja vyötärö n. 25 cm pienempi kuin peppu...

hoikka voi olla/ on normaalipainoinen, mutta se, mitä naiset pitää hoikkana, voi miehelle olla järkyttävän laiha, ja mitä naiset pitää lihavana, voi miehelle olla normaalipainoinen. Kyllä mä olen enemmän törmännyt siihen, että joku nainen on miesten mielestä liian laiha, kuin siihen, että nainen olisi miesten mielestä liian lihava. Jos nyt kaikki yli satakiloiset jätetään pois. Olen suurin piirtein samoissa mitoissa kuin sinä ja on minullekin miesten taholta sanottu, että voisin painaa vähän enemmän ja tissit voisi olla isommat.

Vierailija
27/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästäkin asiasta. Lihavat ja anteliaat naiset saavat yleensä paljon huomiota, koska heitä on niin helppo lähestyä. Kaikki kun tietävät, että lihava on aivan mehuissaan positiivisesta huomiosta. Olen kuullut lukuisilta miehiltä, miksi he joskus pokailevat lihavia: Koska he ovat niin helppoja ja noudattavat mitä tahansa käskyjä sängyssä. Hoikilla on enemmän valinnanvaraa, heitä on vaikeampi usein lähestyä, koska pelko pakeista on todellinen, jos ei laadukas mies kyseessä.

Totuus nyt vain on se, että hoikkuus on laatua, hoikkuus on kaunista, hoikkuus kertoo elämänhallinnasta ja kyvystä hallita hedonismiaan. Lihavuus on vastenmielistä - ei vain esteettisistä syistä, vaan siitä, että lihava ihminen mättämässä ylenmäärin epäterveellistä ruokaa kiduksiinsa ällöttää useimpia (jotkut läski-pervot erikseen).

Vierailija
28/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mikään ruoka ei maistu niin hyvältä kuin laihana oleminen tuntuu".

Ja allekirjoitan täysin, kokemusta on sekä pyöreänä olosta että hoikkana olosta.

Siitä olen kyllä samaa mieltä edellisten kanssa että tuo poikiensä ihannenaisena esiintyvä pyöreä äiti on ihan pimeä. Ei hitto, kenellä edes tulee mieleen omat pojat samassa yhteydessä kuin miesten kroppaihanteet?

Vierailija
29/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia, että mikä teidän mielestä vastaa parhaiten käsitettä hoikka? Minä uskon, että esim. prinsessa Madeleine on miesten (ja minun) ihanne, ja varmaan osa naisista pitää häntä liian pulskana

http://www.royaltyinthenews.com/wp-content/uploads/2009/05/madeleine-vi…

Sitten taas esim. Laura Lepistö on monen mielestä jo turhan laiha

http://www.plan.fi/File/7af79917-0997-44b7-9c48-878385dbb9fb/1/Download…

Vierailija
30/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta miehet taas näyttää valitsevan siinä kuvakollaasissa juuri nimenomaan ne timmit/normaalit naiset joilla on isot tissit ja jättävät ne tursaat valitsematta...

miehet jättää valitsematta ne laihimmat (jotka tod näk on naisten mielestä ihanan hoikkia) ja läskeimmät, mutta ottavat mieluummin pyöreän, jolla on isot tissit, kuin laihan, jolla on pienet tissit. Tissit siis näyttää olevan se avainsana tässä- paras on hoikka ja hyvin isorintainen, seuraavaksi tulee pyöreä ja isorintainen ja viimeisenä on laihat ja pyöreät pienitissiset.

Tissit B-kuppia, reitevä ja persevä..

Vierailija
31/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppaanne sen mukaan, mistä "miehet tykkää". Oletteko kenties jotain sinkkuja vai mitä ihmettä?

Minä olen naimisissa oleva hoikka ihminen. Minä sekä muu perhe olemme hoikkia, koska syömme terveellisesti ja liikumme pysyäksemme hyväkuntoisina ja terveinä. Bonuksena siinä sitten tulee se, että vaatteita on helppo löytää ja ne istuvat hyvin. Tissit eivät häiritse liikkumista, housut ei kiristä vyötäröltä, eikä läskit muutenkaan lylly.

That's it. Hetkeäkään en ole miettinyt, mitä miehet nyt musta ajattelevat. Riittää, että miehen kanssa menee hyvin ja että tulen muutenkin niiden ihmisten kanssa, joita tapaan esim. työpaikalla, toimeen.

Jos nyt olen ihan rehellinen, niin en nyt välttämättä edes haluaisi, että kaikkien päät kääntyis kun menen ohi, kadulla vihelleltäisiin ja ravintolassa ei saisi olla rauhassa, kun kaikki yrittäisivät iskeä. Jos tää nyt on sitä "kurvikkaiden naisten" arkea sitten. Hyvä näin.

Vierailija
33/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit B-kuppia, reitevä ja persevä..

harva mies on itsekään mikään täydellisyys, joten useimpien on myös tyydyttävä vähempään. Itsekin lukeudun tähän sakkiin, mutta mulla ei kyllä pitkäaikaisia parisuhteita ole ollutkaan.

Vierailija
34/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppaanne sen mukaan, mistä "miehet tykkää". Oletteko kenties jotain sinkkuja vai mitä ihmettä?

Minä olen naimisissa oleva hoikka ihminen. Minä sekä muu perhe olemme hoikkia, koska syömme terveellisesti ja liikumme pysyäksemme hyväkuntoisina ja terveinä. Bonuksena siinä sitten tulee se, että vaatteita on helppo löytää ja ne istuvat hyvin. Tissit eivät häiritse liikkumista, housut ei kiristä vyötäröltä, eikä läskit muutenkaan lylly.

That's it. Hetkeäkään en ole miettinyt, mitä miehet nyt musta ajattelevat. Riittää, että miehen kanssa menee hyvin ja että tulen muutenkin niiden ihmisten kanssa, joita tapaan esim. työpaikalla, toimeen.

Jos nyt olen ihan rehellinen, niin en nyt välttämättä edes haluaisi, että kaikkien päät kääntyis kun menen ohi, kadulla vihelleltäisiin ja ravintolassa ei saisi olla rauhassa, kun kaikki yrittäisivät iskeä. Jos tää nyt on sitä "kurvikkaiden naisten" arkea sitten. Hyvä näin.

paha se nyt on venkslata kroppaansa mihinkään suuntaan (ellei kirurgilla käy), ainoa mihin voi vaikuttaa on lihavuus, ja tuskin kukaan nyt lihottaisi itseään satakiloiseksi vaikka tapaisi miehen, joka pitää eniten satakiloisista. Mutta jos miehesi vaikka alkaisi huomautella ulkonäöstäsi, että kylläpäs sun tissit on pienet ja roikkuvat, tai että olet niin laiha että ei edes seiso, niin kyllä se varmaan vaikuttaisi sinunkin mielipiteeseen omasta ulkonäöstäsi.

Vierailija
35/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on sitten ihaillaanko sitä oikeasti :) Mutta pitäisin siitä kyllä.

Olen melko laiha, en timmi, mutta käyn kyllä jonkin verran salilla. Tissit on imetyksen jälkeen olemattomat kun taas takapuolesta löytyy hieman ylimääräistä. Vaikka siis olen laiha, haluaisin jostain kohtaa vielä hieman rasvaa pois ja toisaalta jonnekin (kylkiluitten päälle) vähän lisää rasvaa. Mutta en usko, että tähän pääsen ilman kirurgin veistä. Parasta kai olisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, laihana tai lihavana, ja pitää itseään naisellisena riippumatta vallitsevasta naisihanteesta. Itsevarmuus tekee naisesta seksikkään.

Suurin osa miehistä ei oman kokemukseni mukaan pidä kovin treenatuista naisista. Siis jos lihakset on tosi selkeät kuten tuossa yhdessä kuvassa jo oli. Miehet tuntuu usein myös käsittävän hoikkuuden varsin laajasti. Naiset taas ovat melko tiukkia sen suhteen.

Vierailija
36/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on sitten ihaillaanko sitä oikeasti :) Mutta pitäisin siitä kyllä.

Suurin osa miehistä ei oman kokemukseni mukaan pidä kovin treenatuista naisista. Siis jos lihakset on tosi selkeät kuten tuossa yhdessä kuvassa jo oli. Miehet tuntuu usein myös käsittävän hoikkuuden varsin laajasti. Naiset taas ovat melko tiukkia sen suhteen.

En tiedä, miksi naisille on juuri laihuus se pakkomielle? Ehkä siksi, että se on kenen vain saavutettavissa kun vaan näkee nälkää tarpeeksi kauan, toisin kuin vaikka isot tissit. Lihaksiakin (esim. takapuoleen) saa vain salilla, ei riitä että syö päivässä yhden riisikakun.

Vierailija
37/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko ajatelleet että yleensä NAISET kirjoittavat mitä mieltä miehet ovat :)

Ja monesti myös naiset itse tekevät johtopäätöksen miesten mielipiteistä, eivät kysy lähimmältä mieheltä mitä mieltä hän on, vaan oletetaan miesten olevan jotain mieltä.

Itse uskon, siis uskon, mutten varmaksi tiedä, miesten pitävän hoikista (ei laihoista), urheilullisista (ei kauheita lihaksia) naisista, joilla on sopivan kokoiset rinnat (ei mitkään d-kupit) ja peppu. Tai sitten itse pidän tälläisiä naisia kauneimpina :)

Vierailija
38/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuo rintamaitojutut sun muut.

ap

Vierailija
39/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en omalta kohdaltani ihan täysin usko tätä, sillä samalla kun olen "rehevöitynyt", miesten mielenkiinto ei hämmästykseni ole tippaakaan vähentynyt.

Kurvikas pyöreämpi kroppakin tuntuu olevan monen miehen mieleen, mukaan lukien oma mieheni. Enkä edes mitenkään "vokottele" miehiä tai pukeudu liian paljastavasti, naimisissa oleva perheenäiti kun olen.

Miehet pitää naisesta, joka:

- Omaa pienet, terhakat rinnat, hyvän takamuksen ja pitkät hiukset

- On miestä lyhyempi

- On urheilullinen ja treenattu ja pitää painonsa kurissa

Lähde: Iltalehti

Vierailija
40/48 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sun miehesikin todennäköisesti tekee. Kannattaisiko tehdä asialle jotain. Minä jätin exäni ihan sen takia, että en vaan jaksanut enää katsoa sitä 60-70 kilon läskivuorta. Ihan kiva ihminen muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi