Ihmeellistä huutonet psykologiaa. Selittäkääs mulle
Mulla on kaksi samankaltaista ja tasoista vaatepakettia myynnissä. Laitoin molempien lähtöhinnaksi 10e. Ekaan tekemään pakettiin laitoin hv:ksi 30 euroa. Sitten toista tehdessä ajattelin, että mitäs sillä hv:llä ja jätin pois. Nyt tuo hv-paketti porhaltaa jo yli 30 euron, mutta kukaan ei ole huutanut lähes samanlaista ja mielestäni jopa pikkaisen parempaa pakettia 11 eurolla. :) Mikä logiikka tässä on?
Kommentit (6)
Parempi jättää hv laittamatta,silloin saa paremman hinnan.
Monet jättää huutamatta hv:n takia. Parempi jättää hv laittamatta,silloin saa paremman hinnan.
ohis
en näköjään lukenut kunnolla viestiä :)
No tuohon on sitten vaikee sanoa mitään :o
3
Esim. tarvitsen lapselle veryttelyasun tai vaikka vihreän t-paidan koulunäytelmään. Ja sitten saatan huutaa pakettia, jossa sellaisia tärppejä on enemmän kuin yksi, mikäli muutkin vaatteet on ihan ok. Tämä ratkaisee minulla huudanko pakettia. Mutta et varmasti arvaa ap mikä kullekin on se, mitä ovat etsimässä tärppeinä. Tuossa paremmin huudetussa varmaan on jotain sellaista.
Nyt etsin joulujuhlaan lapselle mekkoa, karvakumisaappaita joiden koko riittää kevääseen (nykyiset menee vielä jalkaan, mutta näyttävät vuotavan) sekä luistimia. Ai että kun löytäisi paketin, jossa on nuo kaikki kolme samalla. :)
siellä on niin valtavasti lastenvaatetta myynnissä. Tai sitten ekan paketin vaatteet on kuitenkin kivemman värisiä tms.