Saako miehekkäät, äijämäiset naiset kuten idols-Hanna miestä?
Idolsin Hanna on kuvissa suorastaan kaunis ja hänellä on kauniit silmät luonnossakin, mutta se olemus vaikuttaa livenä myös ulkonäköön. Esim neljän tähden illallinen ohjelmassa oli jotenkin äijämäinen puhetyyli ja eleet ei niin naisellisia. Luulis että sellainen karkottaa miehiä vaikka muuten olisi kaunis. Täytyypä kiinnittää huomiota omaankin käyttäytymiseen! Onko täällä ketään äijämäistä naista, jolla kokemusta?
Kommentit (3)
Intin olen käynyt, harrastan metsästystä ja kalastusta jne. Pukeudun kyllä naisellisesti ja laittaudun, mutta jutuiltani olen ns. hyvä jätkä. Ja eipä tuo ole miehiä pelottanut, päinvastoin ;)
Osaan minä naisellinenkin olla ja käyttäytyä kun sitä tarvitaan, mutta varsinkin veljieni seurassa tulee tuo sikamainen ja miesmäinen käyttäytymiseni esille. Ja viihdyn paremmin miesten kuin naisten seurassa, ellei nyt läheisiä paria ystävää lasketamukaan.
Puhun ennemmin autoista,kalastuksesta ja arvostelen naisten ulkonäköjä kun jutteleln tuppervaaroista ja partylaiteista..
Koko elämäni kasvanut miesten keskellä. Kaikki työpaikkani ovat olleet "miesten" töitä ja opiskellut myös 2 eri ammattia jotka ovat yleisesti "miesten".
Tällä hetkellä ainoana naisena n.100:n miehen joukossa :)
Aina ollut vientiä, johtuu ehkä siitä että olen pieni ja nätti :)
Eleiltäni ja puheiltani olen kuulemma niinkuin yksi jätkistä..
Nuorempana pukeuduinkin niinkuin miehet.. Nykyään kyllä paljon naisellisemmin.
Oma mieheni sanoo aina että olen kaikki samassa paketissa.. Ihana kaunis vaimo joka menee vaihtamaan autonrenkaat :)