Miksi lesbopareista yleensä toinen
on miehekäs? Lyhythiuksinen,pukeutuu miehekkäästi yms.
Kommentit (15)
mutten ole heiltä kysynyt,arvelen olevan niin arkaluontoinen kysymys,etten ole kehdannut.
Eli normaali asetelmahan on mies ja nainen ja se pätee myös siis näihin homosuhteisiinkin.
tällä alalla on paljon homoseksuaaleja,Mutta ehkä siksi ettei se vaan ole normaalia, jos se olisi normaalia ne voisi olla kummatkin naisia eikä mitään miesnaisia.
http://pics.livejournal.com/lysistrata/pic/0059t7hf/s640x480
sellasen siilitukkaisen telaketjulesbon.
lesbo rakastunut sitten mieheen siinä naisessa vai naiseen naisena?
Eli normaali asetelmahan on mies ja nainen ja se pätee myös siis näihin homosuhteisiinkin.
Eli se "kauniimpi osapuoli" haluaa todellisuudessa miehen, jolla on pilde..
niitä lesboja, jotka on molemmat naisellisia tai miehekkäitä. Tällaisiakin pareja on paljon. Vähän sama homoissa, ette te kadulla tunnista kuin vaan ne stereotypiahenkilöt..
molemmilla on lyhyet hiukset, mutteivät he mielestäni muuten ole erityisen miehekkäitä. Tai no, toisella on aika maskuliiniset silmälasit, mutta nekin ottaisin varmaan lähinnä "taiteellisuuden" kannalta, en niinkään miehekkyyden. Ehkä olen väärässä. Toisella osapuolella on lyhyet hiukset ihan niin kuin kenellä hyvänsä naisella voi olla lyhyet hiukset, ja ihan tavalliset kuteet.
Mä olen niin näihin heterokaavoihini kangistunut että kuvittelisin haluavani naisen näköisen naisen jos nyt naisen ylipäänsä haluaisin, mutta mä en selvästikään vain ymmärrä koko juttua. :)
Ap:lle lienee uutinen, että maailmassa on paljon erilaisia ihmisiä. Jopa "miehekkäitä" lesboja :)
niitä lesboja, jotka on molemmat naisellisia tai miehekkäitä. Tällaisiakin pareja on paljon. Vähän sama homoissa, ette te kadulla tunnista kuin vaan ne stereotypiahenkilöt..
Minun lähipiirissäni on pari homoparia ja yksi tyttöpari. Kukaan ei ole käytökseltään tai ulkoasultaan stereotyyppinen, vaikka kaivamalla toki löytää jotain piirteitä tai kiinnostuksia (toinen tyttö harrastaa joukkuelajia, joka perinteisesti on lesbojen suosiman maineessa, miehistä pari on varsin kaukana macho-makkaransyöjästä jne).
Mistään parista ei voi sanoa, että toinen osapuoli olisi jotenkin feminiini ja toinen maskuliini.
Minulla on ystäväpiirissä kaksi lesbopariskuntaa. Kaikki neljä naista ovat erittäin naisellisia olemukseltaan ja pukeutumiseltaan. Tuo virheluulo johtuu siitä, että katukuvassa lesboiksi yleensä huomataan vain juuri stereotyyppisen näköiset lesbot ja muut jäävät tunnistamatta. Esimerkiksi mainitsemiani pariskuntia on monta kertaa pidetty ystävyksinä.
Kun aloittaja aina tuntuu olevan tohkeissaan ja sitä mieltä että takuulla ne lesbot oikeasti haluaa vaan munaa ja olla heteroita. Tässä on moni jo kirjoittanut ettei toisenlaisia lesbopareja tunnisteta lesboiksi, mutta vaikka olisikin sellainen periaate että lesboissa on "miehekäs" ja "naisellinen" osapuoli, niin varmasti sillä lesbomaailmassa viestitettäisiin ihan omia juttuja jotka ei ole kategoriassa oikeasti haluaisin vain munaa :D.
ne oli molemmat pyöreitä/lihavia naisia eikä niitä olisi erottanut keski-ikäisistä heterokotiäideistä millään jollei olisi tiennyt.
Muita lesbopareja en sitten tiedäkään. Niin joo, Tempakka ja Aliisa, siinä toinen jossa on ihan tavalliset naiset tyylinsä puolesta.
kuinka monta tällaista lesboparia tunnet henkilökohtaisesti.