Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele kännykkää!

Vierailija
16.11.2010 |

Rikoin kännykkäni vahingossa ja huomenna täytyy ostaa uusi. Suosittele hyvää kännykkää!

Mulla oli vuoden vanha Nokian Music Xpress eli musiikkipuhelin, jossa oli myös nettiyhteys. Olin tyytymätön siihen, sillä kone tilttaili ja jumitteli, ekan kerran jumitti 3 viikon iässä muttei tullut takuuhuollossa miksikään.

Haluaisin puhelimen, joka toimii (viimeisimmän nokialaiseni jälkeen voin todeta, että tämä on tärkein puhelimen ominaisuus). Kamera pitää olla, ja netti on plussaa muttei välttämätön. Musiikkia kuuntelen juostessa, joten joko kännykässä pitää olla hyvä soitin tai sitten hankin erillisen soittimen.

Otan mielelläni ehdotuksia ja kokemuksia vastaan kaikenhintaisista ja -merkkisistä puhelimista! En ollut yhtään varautunut puhelimen vaihtoon, joten mulla ei ole mitään käsitystä tämän hetkisistä malleista.

Kiitos avusta!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on kaikki mitä voi tarvita! Puhelin, kalenteri, iPod, netti, muistikirja jne jne jne. Toiminut ainakin meidän perheen kaikki kolme iPhonea täysin moitteettomasti. Ikinä ei tule enää Nokialaista tähän taloon.

Vierailija
2/2 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osta iPod Touch tai vaihda suoraan iPhoneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän