Mitä ajattelet naisesta, joka jättää puolisonsa kotiin avec-pikkujouluista?
Kommentit (6)
Olen työssä suuressa kv. yrityksessä ja avec-pikkujoulumme ovat niin isot ja niissä käy niin paljon väkeä, etten mitenkään voi edes tietää, kuka on naimisissa tai ylipäätään parisuhteessa ja kuka heistä ei ole huolinut puolisoaan mukaan. Eikä kyllä kiinnosta edes tietää.
Näin ainakin mun tuntemissa tapauksissa. Ja en saisi omaanikaan lähtemään. En tosin lähde itsekään. Vietän vapaa-aikani ystävieni ja perheen parissa enkä työkavereiden kanssa.
Näin ainakin mun tuntemissa tapauksissa. Ja en saisi omaanikaan lähtemään. En tosin lähde itsekään. Vietän vapaa-aikani ystävieni ja perheen parissa enkä työkavereiden kanssa.
Nainen meinaa paNNa tuulemaan ja jättää siksi miehensä kotiin. Ei kai kukaan täyspäinen ota vuoden parhaaseen panopäivään omaa ukkoaan mukaan. Minäkin olen nainut ainakin 20 miehen kanssa vuosien saatossa pelkästään pikkujouluissa eikä tulisi mielenkään ottaa sinne omaa miestä mukaan.
ei tarvitse hankkia ulkopuolista lastenvahdiksi ja että mukavaa, ettei parilla ole tarvetta kännätä kimpassa. Ajattelen myös, että mukava nainen kun ei pakota puolisoaan kuuntelemaan puolituntemattomien kännistä jaarittelua työpaikan asioista.
Eikä helppoa saada ulkopuolista lastenvahtia.