Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen (nyt) hurahtanut pihalintujen tarkkailuun.

Vierailija
16.11.2010 |

Ostin lintulaudan, latasin täyteen siemensekoitusta. Johan on piisannut lintuja. Olen tunnistanut; varpunen, sini -ja talitiainen, harakka ja ehkä närhi ;) Äsken vein sellaisen talipalloautomaatin roikkumaan puunoksasta. Minä ja sisäkissamme ollaan naama ikkunassa alvariinsa. Ai niin, söpö oravakin kävi syömässä maahan pudonneita siemeniä aamupäivällä. Lisää uusista havannoista seuraa varmaan ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muös sillointällöin talitintteja ja fasaaneja ja oravia tietty. Ei kyllä ole edes lintulautaa, ei täällä Helsingissä uskalla moista laittaa, hetikohta joku ilmiantaa rottien houkuttelusta. (Ex-naapuri käräytti toisen naapurimme tästä hurjasta rikoksesta. Ympäristölautakunta tai mikä lie tutki tilannetta sitten) Mut on noi tipuset kivoja =)

Vierailija
2/2 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi viime talvena lintulaudalla tai sen alla monen kokoista lintua fasaaneista ihan pikkuisiin tiaisiin. Viritettiin lautoihin eräänlaiset harakka-ansat niin, ettei harakat päässeet jaolle, ja ne tuijottelivat lautoja synkkinä maasta. Oravia ei pidä pois minkäänlaiset esteet, ne ovat varsinaisia insinöörejä kun tietävät, että laudoilla on pähkinöitä tarjolla :)

Lautojen ympäristössä näkyi myös ketun ja jopa kauriiden jälkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla