Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitäh! Olen irtisanonut gsm-liittymäni 2.8 ja sain juuri

Vierailija
16.11.2010 |

laskun syys- ja lokakuulta, siis kuukausimaksut. Eihän tämä voi näin mennä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis onko sulla ollu kytkypuhelin siihen numeroon? meinaan vaikka olisit sanonu irti niin sen kytkyn kuukausimaksut seuraa sinua, kunnes puhelin on maksettu.

Vierailija
2/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi noin teledfinlandin kanssa. Irtisanoin heinäkuussa, vielä viime kuussa sain tapella niiden kanssa. Jostakin syystä eivät olleet poistaneetkaan liittymää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin jonottaaa minuuttitolkulla asiakaspalveluun, ja sitten ne kuitenkin mokaavat. Huijauksen makua, kieltämättä.

Vierailija
4/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi liittymä ja tuolla sopimusehdoissa lukee, että irtisanomisaika on 2 viikkoa. t.ap

Vierailija
5/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakaspalveluun sähköposti asiasta, missä selität, milloin irtisanoit ja kuinka luokatonta toimintaa, kun yhtäkkiä kolahtaa lasku luukusta. Ja pyydä vastaus sähköpostiin TAI asiakaspalvelu soittaa SINULLE PÄIN. Ensinnäkin jää sinulle dokumentti omasta viestistä ja toisaalta ei tarvitse jonotella asiakaspalveluun.

Itse toimin vuosi sitten lopulta näin, kun olin jonotellut asiakaspalveluun. Laitoin vain nopean viestin palautelomakkeella asiakaspalveluun ja "ukaasin", että soittakaa te minulle ja kellonajat milloin käy. Asiat selvis tosi nopeesti ja kun kyseessä oli heidän mokansa, niin en kokenut, että pitäisi omaa aikaa käyttää tähän jonottamiseen.