G: RAJUIMMAT PIKKUJOULUT: suutelemista, pettämistä
Millaiset on olleet rajuimmat pikkujoulut missä olet ollut?
Meillä yrityksen nainen suuteli kaikkien misten kanssa ja lopuksi miehet väänsi kättä naisesta niin että yksi joutui ensiapuun.
Kommentit (14)
pomo (perheellinen mies) kiksaisee vuosittain vaihtuvia työharjoittelijoita, ellei sitten pääse jonkun vakituisen pöksyihin. Alkaa vaan olla vakkarit jo läpikäyty, joten varmaan tänä vuonna taas harjoittelija. Muutkin työporukan miehet yrittävät melkein kaikkia työpaikan naisia joka pikkujouluissa, juomaa on yleensä sen verran, että riittää säpinää vielä ensi vuoden puolellekin.
Viime vuoden pikkujouluissa porukkaa heräili työpaikalta mitä mielenkiintoisimmissa kokoonpanoissa, oli nimittäin eräskin nainen saanut ihan kaksi miestä söhvalleen ja omasta porukasta, naimisesta oli jopa otettu kuvia :)
Akateemisia ihmisiä ja suurin osa varattuja tai perheellisiä. Pääkaupunkiseudulla ja arvostettu yritys. Eläin vaan pääsee irti ennen joulua..
Ainakin lukea.
Itse olen niin kiltti että kuolisin häpeästä jos olisin jossakin valokuvassa tms. edes, saatika kenenkään kanssa sängyssä :)
Yhdessä pikkufirmassa.
Humalatilan noustessa alkoi syntyä mielenkiintoisia pareja. Eräs n. 50v eronnut nainen iski kolmekymppisen perheellisen huoltomiehen, muutama n.40-50v mies ja nainen pariutui niinikään, vaikka olivat tahoillaan naimisissa.
Me muutamat nuoret ihmeteltiin vaan vanhempien porukoiden irstailua. Mietittiin, että mitenhän monet kerrat ovat jo ristiinrastiin sekstailleet!
Pikkujoulujen jälkeen oli sitten töissä jonkin aikaa vähän kireä ja vaivautunut ilmapiiri.
On provo.
Niin tylsää tekstiä ettei kukaan nuori noin kirkoita!
Taidat itse olla joku 5-kymppine kummajaine jonka mielestä on hauskaa sanoa: pariutua ja irstas.
Juu, heko heko.
Minusta hauskin juttu oli toi Levin 5 perheenisää panee hoitsuja! Onko niillä oikeen vuoronumerot ja mistä niitä hoitsuja riittää joka isukille?
Levillä ja oli siis enemmänkin paikalla. Terveisiä Tampereelle eräälle röntgentyypille.
Juu, kirJoita, anteeksi nyt kamalasti!
Kihkihkih vaan sinullekin, menen nukkumaan.
9
lennetty Tallinnaan, ensimmäinen sammui koneessa. Hotellille päästiin, yksi känninen juuttui hissiin ja sai aikaan palohälytyksen kun paineli nappeja. Kolme miehistä kävi huorissa.
5 perheellistä miestä ottivat kämppäänsä hesalaisia sairaanhoitajaäitejä ja siellå oli aika rankat panot.
urheiluseuran pikkujoulut, kävi ilmi että liki kaikki oli absolutisteja paitsi minä. Olin tylsistynyt.
hmm..oiskohan sanelin hyvä laukkuun
Ei ole suutelmia ollut meidän pikkujouluissa.
Paperiliiton pikkujoulut Himos areenalla 8.12
oltiin Flamingossa bailaamassa ja osa otti vielä hotellihuoneet ja jäi yöksi. Mä panin yhtä työkaveria jossain vaiheessa iltaa, toisen kanssa päädyin sänkyyn myöhemmin, hän jäikin viereeni yöksi. Huonekaverini etsi jonkun miehen jonka viereen meni yöksi koska huoneemme oli varattu...
Jossain vaiheessa kaikki työkaverit pelmahtivat huoneeseemme kun olimme puoliksi alasti, hakemaan lisää juomaa.
Illalta on myös valokuva, jossa kaksi miespuolista työkaveriani kylpee alasti kylpyammeessa.
Yksi työkaveri kaatui ja rikkoi polvensa -> saikkua.
Pomonkin kerkesin haukkumaan jo alkuillasta.