Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sikaili, taas :(

Vierailija
15.11.2010 |

Avioliitto vetelee viimeisiään mutta melko pienten lasten takia yritän vielä jatkaa.

Viikonloppuna baarissa mies käyttäytyi sikamaisesti mua kohtaan, iski vierasta naista mun silmien alla. Jätin ne sinne baariin keskenään (porukassa oli muitakin meidän kavereita), ja mies sitten meni kuitenkin näiden meidän kavereiden luoksi yöksi.

Aamulla oli ihmeissään, että mitä pahaa hän on tehnyt, juttellut vaan kuulemma jonkun vanhan ruupun kanssa :O Joo-o, melko intensiivistä keskustelua oli. Suuttuikin aamulla, mutta pyysi lopulta sitten anteeksi koko hommaa.

Mä jaksais tämmöstä ainaista paskaa, tämäkään ei ollut eka kerta kun näin käy. Viime kerrasta on tosin vuosia aikaa, mutta silti.

Tekis niin mieli lähteä asuntokaupoille ja ostaa oma asunto, mutta lapsien takia sydän särkyy...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia mä en koskaan käy yhdessä miehen kanssa baarissa.

Sen ei tarvi kun katsoa toiseen suuntaan, niin pienessä hiprakassa mä oon haukkana paikalla, vaikka todellakin vaan juttelis muiden kanssa, sitten siitä saa aikaseksi kauheen riidan.

Mikä sen miehen käytöksestä teki niin sikamaista? Se, että se halusi jutella muidenkin kanssa, kuin sun??

Oot muuttamassa sen takia pois? Että mies juttelee jonkun toisen kanssa? joo...

Vierailija
2/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan lasten takia pitää erota!!!

Haluatko oikeasti näyttää lapsillesi tuollaista perhe-elämän ja parisuhteen mallia??

Varmaan ovatkin lapset onnellisia ja tasapainoisia, kun saavat kasvaa noin lämpimässä kodissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto vetelee viimeisiään mutta melko pienten lasten takia yritän vielä jatkaa. Viikonloppuna baarissa mies käyttäytyi sikamaisesti mua kohtaan, iski vierasta naista mun silmien alla. Jätin ne sinne baariin keskenään (porukassa oli muitakin meidän kavereita), ja mies sitten meni kuitenkin näiden meidän kavereiden luoksi yöksi. Aamulla oli ihmeissään, että mitä pahaa hän on tehnyt, juttellut vaan kuulemma jonkun vanhan ruupun kanssa :O Joo-o, melko intensiivistä keskustelua oli. Suuttuikin aamulla, mutta pyysi lopulta sitten anteeksi koko hommaa. Mä jaksais tämmöstä ainaista paskaa, tämäkään ei ollut eka kerta kun näin käy. Viime kerrasta on tosin vuosia aikaa, mutta silti. Tekis niin mieli lähteä asuntokaupoille ja ostaa oma asunto, mutta lapsien takia sydän särkyy...

Viime MISTÄ kerrasta on vuosia aikaa? Kun miehesi on jutellut vieraan naisen kanssa? Aika hyvin pidät liekassa sitten.

Vai vuosia, kun iski naista? Sinun tulkintasi mukaan (kuten nyt...) vai oikeasti? Entä yritti iskeä, vai iski onnistuneesti?

Jos miehesi sanoo, että hän vain jutteli naisen kanssa ja sun tulkinta on, että on tapahtunut iskuyritys, niin se on eron paikka sitten?

"Suuttuikin aamulla, mutta pyysi lopulta sitten anteeksi koko hommaa." Kyllä jumalaare suuttuisin minäkin, jos olisi hyvä keskustelu menossa ja oma mieheni saisi jotkut ihme mustasukkaisuuskilarit ja epäilee että olen yrittänyt iskeä, eikä mikään sanomani muuta sitä kantaa. Kai se olisi perhesovun nimissä pyydettävä lopulta anteeksi, vaikka mitään anteeksi pyydettävää ei olisikaan.

Eikä tämäkään riittänyt sinulle...

Eih, multa loppuu nyt ymmärrys. Tsemppiä "ongelmassasi" ja hyvää jatkoa, drama queen.

Vierailija
4/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti näyttää lapsillesi tuollaista perhe-elämän ja parisuhteen mallia??

Vierailija
5/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto vetelee viimeisiään mutta melko pienten lasten takia yritän vielä jatkaa. Viikonloppuna baarissa mies käyttäytyi sikamaisesti mua kohtaan, iski vierasta naista mun silmien alla. Jätin ne sinne baariin keskenään (porukassa oli muitakin meidän kavereita), ja mies sitten meni kuitenkin näiden meidän kavereiden luoksi yöksi. Aamulla oli ihmeissään, että mitä pahaa hän on tehnyt, juttellut vaan kuulemma jonkun vanhan ruupun kanssa :O Joo-o, melko intensiivistä keskustelua oli. Suuttuikin aamulla, mutta pyysi lopulta sitten anteeksi koko hommaa. Mä jaksais tämmöstä ainaista paskaa, tämäkään ei ollut eka kerta kun näin käy. Viime kerrasta on tosin vuosia aikaa, mutta silti. Tekis niin mieli lähteä asuntokaupoille ja ostaa oma asunto, mutta lapsien takia sydän särkyy...

Viime MISTÄ kerrasta on vuosia aikaa? Kun miehesi on jutellut vieraan naisen kanssa? Aika hyvin pidät liekassa sitten.

Vai vuosia, kun iski naista? Sinun tulkintasi mukaan (kuten nyt...) vai oikeasti? Entä yritti iskeä, vai iski onnistuneesti?

Jos miehesi sanoo, että hän vain jutteli naisen kanssa ja sun tulkinta on, että on tapahtunut iskuyritys, niin se on eron paikka sitten?

"Suuttuikin aamulla, mutta pyysi lopulta sitten anteeksi koko hommaa." Kyllä jumalaare suuttuisin minäkin, jos olisi hyvä keskustelu menossa ja oma mieheni saisi jotkut ihme mustasukkaisuuskilarit ja epäilee että olen yrittänyt iskeä, eikä mikään sanomani muuta sitä kantaa. Kai se olisi perhesovun nimissä pyydettävä lopulta anteeksi, vaikka mitään anteeksi pyydettävää ei olisikaan.

Eikä tämäkään riittänyt sinulle...

Eih, multa loppuu nyt ymmärrys. Tsemppiä "ongelmassasi" ja hyvää jatkoa, drama queen.

Eksyimme kaverini kanssa miehistä ja olimme toisessa baarissa. Sieltä koetin soittaa miehelle, mutta luuria tuli korvaan useampaan otteeseen. Kaverini sai sitten miehensä kiinni, ja löysimme heidät. Siellä mieheni sitten "jutteli" tämän naisen kanssa kun saavuimme paikalle. Eikä huomioinut mun saapumista mitenkään. Tunnin verran siinä seurasin tätä "juttelua" (kävin muuallakin välillä) ja sitten muutaman valitun sanan jälkeen poistuin paikalta. Ei se kyllä mikään kaunis kuvio ollut mun miehen puolelta. Todella harvoin päästään edes kaveriporukkalla mihinkään. Ja ei, en ole mustasukkainen (mies saa mennä ihan rauhassa ilman minua mihin tykkää) mutta jos ollaan yhdessä liikenteessä, oletan, että mua kohdellaan silloin vaimona.

Vierailija
6/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan lasten takia pitää erota!!!

Varmaan ovatkin lapset onnellisia ja tasapainoisia, kun saavat kasvaa noin lämpimässä kodissa...

Vierailija
7/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyimme kaverini kanssa miehistä ja olimme toisessa baarissa. Sieltä koetin soittaa miehelle, mutta luuria tuli korvaan useampaan otteeseen.

Olisit nyt tämän tiedon jakanut jo aloitusviestissäsi, tämä nyt tekee tuohtumuksestasi hieman ymmärrettävämpää.

Vierailija
8/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste jos mun mies iskisi toista naista ja vielä mun silmien alla, niin turpaan nappaisin, olipahan sitten isänpäivä tai jouluaatto!

Sanoit ap että jatkuvasti tulee paskaa, no lähde sitten sinne asuntokaupoille ja ukolle kalossinkuva persieen.

Vierailija
9/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet ja hommaat sen oman kämpän!

-kokemusta on- (ja en voisi olla onnellisempi nyt)

Vierailija
10/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua touhua. Mun ex (onneksi!) oli just sellainen, että vaikka yhdessä lähdettiin baariin/ravintolaan/vaikka bändin keikalle, niin tarpeeksi humalluttuaan unohti minut tyystin. Ei esitellyt tutuilleen. Joskus häippäsi kokonaan muualle, joskus keskittyi vain kavereden "viihdyttämiseen", kun omasta mielestään on kännissä niiin hauska... Jos halusin lähteä kotiin, niin ei koskaan lähtenyt samaan aikaan, pilkun jälkeen oli pakko päästä vielä jatkoille...

Enkä todellakaan ole mikään nipottaja, tykkään irrotella ja en mitenkään vastentahtoisesti ko. paikoissa käynyt, mutta jos yhdessä mennään, niin kyllä mielestäni pitää toinenkin ottaa huomioon, vaikka isommassa porukassa pyörisikin.

Vierailija
11/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua touhua. Mun ex (onneksi!) oli just sellainen, että vaikka yhdessä lähdettiin baariin/ravintolaan/vaikka bändin keikalle, niin tarpeeksi humalluttuaan unohti minut tyystin. Ei esitellyt tutuilleen. Joskus häippäsi kokonaan muualle, joskus keskittyi vain kavereden "viihdyttämiseen", kun omasta mielestään on kännissä niiin hauska... Jos halusin lähteä kotiin, niin ei koskaan lähtenyt samaan aikaan, pilkun jälkeen oli pakko päästä vielä jatkoille...

Enkä todellakaan ole mikään nipottaja, tykkään irrotella ja en mitenkään vastentahtoisesti ko. paikoissa käynyt, mutta jos yhdessä mennään, niin kyllä mielestäni pitää toinenkin ottaa huomioon, vaikka isommassa porukassa pyörisikin.

Vierailija
12/12 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste jos mun mies iskisi toista naista ja vielä mun silmien alla, niin turpaan nappaisin, olipahan sitten isänpäivä tai jouluaatto!

Sanoit ap että jatkuvasti tulee paskaa, no lähde sitten sinne asuntokaupoille ja ukolle kalossinkuva persieen.

Ihan "turpaan nappaisit" tuosta vaan ja miehesi ei mitään tekisi, kun pelkäisi valtavia fyysisiä voimavarojasi?

Mitä se auttaisi miten sinä toimisit? Tuskin se miestäsi kiinnostaisi, jos olisi moiseen sortunut.Itsehän olette ne ihanat Janne-Petterinne valinnet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme