Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No olihan ne Virosssa huorien luona!Uskomatonta!

Vierailija
15.11.2010 |

Miehen työpaikan pikkujoulut siis oikealta nimeltään bordellibileet olivat viikonloppuna.

Kaikki olivat naimisissa olevia miehiä ja siellä huorien kanssa peuhaamassa . Se tuntu olevan se kaikista tärkein juttu niille koko viikonlopun aikana.

Oma mieskin oli ollut siellä portttolassa mukana väitti ettei ollut mennyt sitä aulaa pidemmälle. Oli kuulemma juonut kaljaa ja kattellut niitä hutsuja.

Väitti että ne oli aika ruman näköisiä eukkoja.

uskon että olis sanonut jos olis olut jonkun hutsun kanssa koska oli ex puolisolleenkin tunnustanut heti pettämisensä.

Mutta tosi ikävä fiilis jäi kun kertoi että oli mennyt sinne taloon mukaan. :(

Ainoastaan yksi äijä oli jäänyt hotelille odottamaan eikä ollut lähtenyt mukaan ollenkaan.

Tunnen näitä työkavereitten rouvia ja yksikin sanoi että meidän mies on niin nössö ettei uskalla pettää vaikka nainen alasti houkuttelisi.

Niinpä vaikka tiedän että tämä oli jo toinen kerta tämän vuoden aikana kun em. mies on käynyt vieraissa.

Mua vituttaa ihan todella että mun pitää nyt yksin tietää tää asia ja sitten kun mä nään niitä muita rouvia niin olla hiljaa koko asiasta.

Ja tottakai itsellekin jää epäilys siitä että jos oma mies kuintenkin huijaa sillä avoimella linjallaan. Mitäs jos se olikin aulan lisäksi siellä hutsun kansssa peuhaamassa?

Emme voi mun allergian takia käyttää kondomia ja mua alkoi epäilyttämääm koko seksi oman miehen kanssa.

Mitähän tässä tekis alanko painostamaan miestä asiasta vai uskonko että puhuu totta?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella tankotanssia ja juoda kaljaa ei ole pakko mennä naimaan.

Terv Eräs joka on käynyt

Mies oli nuoruudessaan raksafirmalla muutaman vuoden töissä ja on kertonut, että se oli ihan selvä alusta asti, kun Tallinnaan mennään, että ilotalo on kohteena. Ja oli itse isomman porukan kanssa mennyt sinne, juonut kaljan ottanut privaesityksen kaverin kanssa ja kaveri oli jäänyt hutsun kanssa suuleikkejä leikkimään. Ja tästä aikaa jo yli 10v, joten meno voi olla vieläkin hirveämpää. Ei seurusteltu edes silloin, niin ei ole kiinnostanut tarinan totuus. MUTTA hän myös kertoi, että ämpärirumia muijia, ja siinä kyllä uskon, koska mieheni olisi kyllä aikoinaan saanut seuransa valita, kun jonoksi asti tulijoita.

Onneksi ei itse tarvitse näitä pikkujouluja murehtia, kun yhteinen firma miehen kanssa, niin pikkujouluissakin tietää jo etukäteen kenen kanssa päätyy sänkyyn ;)

Vierailija
42/54 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselet tuollaista munatonta nössöä, joka juoruilee miesten asioita? Mistä se "neiti" pihalle,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuasi tämän..älä tuomitse miestäsi,vaan katso peiliin ja muutu !

Haemme seksiä muualta,jos kotona homma ei toimi.

Maksullisten kanssa käytetään kumia,joten ei tarvi tauteja pelätä.

Maksulliset naisissa on monta plussaa:Tietävät mitä mies haluaa,saa toteutta seksifantasioitaan,mitä kotona ei saa,eivät jää perään ruikuttamaan,ovat nättejä,ei rakastu näihin-pelkkää seksiä vain,halpaa hubaa verrattuna ravintolailtaan,ei tule huonoa omaatuntoa-ei ole vieraissakäyntiä,vaan seksiä huoran kanssa.

Kannattaa aina katsoa ensin peiliin ja miettiä onko itsessä vika,jos mies käy vierailla.

On parempi,että mies käy huorilla,ravintolassa tavattuun naiseen voi rakastua ja sen jälkeen olet yksinhuoltaja.Äläkä vain luule,että löydät paremman miehen tilalle-et löydä.

Kannattaa olla tyytyväinen,että mies palaa kotiin.

TOKI NÄMÄ ASIAT VOIVAT OLLA PERHEESSÄ MYÖS TOISINPÄIN,naisilla on vaan muutkin tunteet mukana kuin seksuaaliset.

Homma toimii,kun on vain seksistä kysymys ei muusta.

terv. 25v onnellisesti naimisissa,maksullisilla naisilla käyvä ja tietää myös vaimonsa harrastaneen seksiä muiden kuin minun kanssa.

Kirjoittajaa on turha alkaa moittimaan.Me miehet keskustelemme näistä asioista paljon keskenämme ja tämä näkökulma on hyvin yleinen.

Ja ihan tiedoksi..miehesi ei tasantarkkaan ole ollut ilotalossa vain odottelemassa aulassa..niin pöllöä miestä ei ole olemassakaan.Ja mikäli et siellä pane,niin sinut poistetaan sieltä ulos odottelemaan.

Kuuntele/helli/pidä hyvänä miestäsi,niin sen jälkeen hän ei mene edes ilotalon aulaan,vaan odottaa kotiinpääsyä,tietäen että siellä on hänen rakas.

Vierailija
44/54 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kiva päästä auraamaan muittenkin vakoja, se on joku itsetuntojuttu.

Luettuasi tämän..älä tuomitse miestäsi,vaan katso peiliin ja muutu !

Haemme seksiä muualta,jos kotona homma ei toimi.

Maksullisten kanssa käytetään kumia,joten ei tarvi tauteja pelätä.

Maksulliset naisissa on monta plussaa:Tietävät mitä mies haluaa,saa toteutta seksifantasioitaan,mitä kotona ei saa,eivät jää perään ruikuttamaan,ovat nättejä,ei rakastu näihin-pelkkää seksiä vain,halpaa hubaa verrattuna ravintolailtaan,ei tule huonoa omaatuntoa-ei ole vieraissakäyntiä,vaan seksiä huoran kanssa.

Kannattaa aina katsoa ensin peiliin ja miettiä onko itsessä vika,jos mies käy vierailla.

On parempi,että mies käy huorilla,ravintolassa tavattuun naiseen voi rakastua ja sen jälkeen olet yksinhuoltaja.Äläkä vain luule,että löydät paremman miehen tilalle-et löydä.

Kannattaa olla tyytyväinen,että mies palaa kotiin.

TOKI NÄMÄ ASIAT VOIVAT OLLA PERHEESSÄ MYÖS TOISINPÄIN,naisilla on vaan muutkin tunteet mukana kuin seksuaaliset.

Homma toimii,kun on vain seksistä kysymys ei muusta.

terv. 25v onnellisesti naimisissa,maksullisilla naisilla käyvä ja tietää myös vaimonsa harrastaneen seksiä muiden kuin minun kanssa.

Kirjoittajaa on turha alkaa moittimaan.Me miehet keskustelemme näistä asioista paljon keskenämme ja tämä näkökulma on hyvin yleinen.

Ja ihan tiedoksi..miehesi ei tasantarkkaan ole ollut ilotalossa vain odottelemassa aulassa..niin pöllöä miestä ei ole olemassakaan.Ja mikäli et siellä pane,niin sinut poistetaan sieltä ulos odottelemaan.

Kuuntele/helli/pidä hyvänä miestäsi,niin sen jälkeen hän ei mene edes ilotalon aulaan,vaan odottaa kotiinpääsyä,tietäen että siellä on hänen rakas.

Vierailija
45/54 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin perheen kanssa lokakuun loppupuolella Ruotsin risteilyllä. Samalla risteilyllä oli Helsingin Energian miesporukka. Oli aika järkyttävää seurata miten naimisissa olevat miehet olivat vieraiden naisten perään.

Itse en miestäni päästä tälläisille risteilyille enkä Tallinnan reissuille missä ollaan yötä pois kotoa. En itse myöskään lähde ilman perhettäni risteilylle tms.

Kammottavaa itsetuntopuutteista mustasukkaisuutta, sanon minä!

Vierailija
46/54 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkasihteerina ja kyllä se vaan on ihan kylmä totuus, että varsinkin myyntimiesten kuiteissa noita bordellikäyntien kuitteja tuli vastaan.

Eli ne jotka huutavat tätä provoksi, kannattaa ehkä herätä todellisuuteen. Jonkun aviomiehiä nämäkin huorissa käyneet myyntimiehet ja heidän asiakkaansa ovat. Ja kuinkahan monta perhettä on sellaista, jossa vaimo olisi tietoinen miehensä huorareissuista. Joten eiköhän nämä salaa tehdä ja vaimot päivittelee av:lla, että "ei se meidän Pekka ainakaan ja tämän on pakko olla provo."

Vierailija
47/54 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kumotaan tässä ja nyt uskomus siitä, että jokaisella Tallinnan reissulla kaikki miehet jotka matkustaa ilman vaimokkeitaan päätyisivät huonoille teille.

Olen ollut parinkin hyvin miesvoittoisen työporukan kanssa Tallinnassa ja molemmilta reissuilta voin sanoa 100% varmuudella, ettei kukaan eksynyt mihinkään tissibaariin. Pitivät seuraa porukan parille naiselle, mutta kiltisti oltiin kaikki.

Molemmat työpaikat olleet varmaan juuri siltä alalta, jossa joku myytti noista takuuvarmasti pettävistä miehistä valloillaan (rakennus ja auto). Sanotaan nyt että sattui sitten kai juuri se 40kpl uskollisia miehiä jotka on sen säännön vahvistavia poikkeuksia (ja me molempien porukoiden ainoat naiset sentään ollaan ihan meneviä ja vetävän näköisiä).

Vierailija
48/54 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se sun miehes bordelliin lähtenyt aulassa seisomaan, kyllä ihan muu seisoi. Mieti nyt vähän itsekin; äijä eunukkina seisomassa ovenpielen aulassa....ja teki mitä, luki virolaisia viikkolehtiä?

Sanoi noin, jos joku äijistä kertoo vaimolleen, ketkä olivat kimpassa, niin äijälläs on alibi.

Mieti nyt itsekin mielessäs tilanne, että ukkos istuu uunona bordellin aulassa, kun muut panee....ei oo ikinä tapahtunut.

Vierailija
49/54 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomessa. Useasti tekivät virkistysreissuja Kouvolaan, jossa vakitytöt. Pomo maksoi viulut.

Vierailija
50/54 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähtyä. Suomalainen mies tulossa keski-euroopasta (saksa?) liikematkalta ja juttelin sen kanssa, näytti oleva siellä miltei vakituisesti,nyt matkalla kotiinsa perheen luokse keski-suomeen. Virolainen naishenkilö kävi hakemassa sen tanssimaan ja mies hävisi sen jälkeen pikku hiljaa hytteihin,loppuillasta/yöstä ei enään näkynyt. Ei tarvitse olla pikujouluja, kyllä uskottomuutta tapahtuu koko ajan, viisas mies ei harrasta sitä kotipaikkakunnallaan.

Vierailija
51/54 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bordelliin ja ei mieskään. Missä piireissä olette miehenne oikein löytäneet?

Vierailija
52/54 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin toimisin. Tasan tarkkaan en alkaisi alailemaan mitään saamaani tietoa keneltäkään. Varmaan kivaa sikailla firman kustannuksella...

Nostaisin asiasta helvetinmoisen metelin ensinnäkin siitä että firman rahoilla tuetaan tuollaista toimintaa: kirjoittaisin lehden yleisönosastolle asiasta erittäin seikkaperäisen selonteon (jos on vaikka pörssiyhtiö niin voipi vähän kiinnostaa muitakin, osakeyhtiö - onko osakkaat tietoisia, saati jos on valtion alainen tms. työpaikka). Pomolle meilaisin myös ja pomon pomolle. Aivan apinamaista idiotismia, ei jumankauta.

Ja toisekseen mies testeihin HETI ja kirjallisesti tulokset nähtäväksi. HIV ja c-hepatiittitestit myös 3kk päästä ja tiettykään ei seksiä sitä ennen. Itärajan takana seksityöläisillä on PALJON hiviä, hepatiittia ja toki muitakin sp-tauteja.

Kolmanneksi omalta osalta harkitsisin hyvin tarkkaan suhteen tulevaisuutta.

Vierailija
53/54 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä ja nyt kotona takaisin.Tulin kurkkaamaan onko lisää kommentteja tullut.

En ymmärrä minkä takia väitetään provoksi kun jo tilastotkin kertoo että puolet miehistä pettää.

Kyllä mua vaivaa enemmän ja enemmän se että onko mies valehellut mulle.

Täytyy ovelasti kysellä lisää niitten muiden touhuista jos vaikka puhuisi itsensä pussiin.

En itse usko että täällä kaikki olsi niin rohkeita että heti menis kertomaan kaikille muille naisille joitten miehet ovat olleet siellä panemassa.

Kyllä mua ainakin pelottaa ottaa asia esille! en onneksi näe näitä ihmisiä päivittäin.

mun mielstä se ei ole mitään neitimäistä jos mies puhuu suoraan mitä siellä reissussa on tehty.

Jos siis puhuu myös oman osuutensa niin kuin se on oikeasti tapahtunut.Jos valehtelee mulle niin on aika sikamainen.

Ap

Vierailija
54/54 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..paljon suomalaisia myyntimiehiä. Ne on järjestäin kaikki suuria ryyppyjuhlia ja illat kuluu naisjutuissa. Uskomattominta on se humalaisen suomalaisen miehen itseluottamus :) Juuri viime viikolla mietin, että kuinkahan monen vaimo kotona kertoo, etää joo meen make on työreissulla, siellä ja siellä messuilla - eikä hajuakaan meiningistä. Mies tulee sitten kotiiin väsyneenä, kun töitä on tehty niin kovasti....ahahahahhah!