Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää palsta on kyllä hämmentävä

Vierailija
15.11.2010 |

Vuosikaudet täällä luuhanneena enemmän tai vähemmän aktiivisesti, sitä jaksaa hämmästyä näitä negatiivisia paskanheittäjiä, jotka torppaavat mustavalkoisilla mielipiteillään hyvätkin keskustelut.

Toisinaan olen uhrannut ajatuksen jos toisenkin sille, että minkälaisia naisia näiden kommenttien taustalla oikein on: katkeroituneita yksinhuoltajia, rakkaudettomassa avioliitossa eläviä, työssään epäonnistuneita jne. Koska eihän tasapainoiset ja onnelliset ihmiset mollaa tuntemattomana nettipalstoilla muita ihmisiä, jotka ehkä avautuvat itselleen arasta asiasta. Hohhoijaa.....

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen tulkinnut asian niin että tietty naisryhmä vaan purkaa pahaa oloaan täällä ja sitä ei vaan pidä ottaa tosissaan :-/

Vierailija
2/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa keskustelu menee henkilökohtaisuuksiin, jossa livautetaan tosi pahastikin vaikka toinen osaisi kuinka hyvin perustella omakohtaisen mielipiteensä. Samoin ärsyttää kaikki negatiivisuus palstalla, todella töykeitä ihmisiä riittää. Ja tuon yhden bloginpitäjän kadehtiminen on tosi kurja juttu. Oikeastiko joku/jotkut kokee että toisten hyväolo on jotenkin heiltä pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susi! Eiku Sika! Eiku Peto!

Naiset eivät pääsääntöisesti osaa käyttäytyä naisjoukossa.

Vierailija
4/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kans että naiset purkaa pahaa oloaan täällä, kun kotona eivät voi.

Mutta, luulen myös että osa on oikeastikin luonteeltaan tuollainen, että nälvii joka käänteessä toisia. Toisessa ei nähdä koskaan mitään hyvää. Näitä on oikeassakin elämässä.

Ja vieläkin luulen, että pieni osa haukkujista/solvaajista on mielenterveydeltään sairaita, niin sairaita kommentteja täällä välillä saa lukea. Muistan esim. aikoinaan kun tuli se "koirat kiinni metsässäkin" ketju, niin kaikenlaisia sairaita kommentteja siihenkin kirjoitettiin, sinällään asialliseen ketjuun!

Vierailija
5/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä heitetään kuraa silmille. Yksinhuoltajat tuskin kiusaavat ketään.

Vierailija
6/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo joku myytti? Itse olisin varmasti paljon onnellisempi yh:na...

Vierailija
7/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä hapannaamoista. Tai niistä, jotka viettävät päivänsä keksien provoja ja keksaistuja kohtaloita. Pakko olla aikamoista viirausta päästä, kun tällä vielä ylpeillään.

Vierailija
8/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida, että mä en ole koskaan tavannut katkeraa yksinhuoltajaa. Onkohan tuo joku myytti? Itse olisin varmasti paljon onnellisempi yh:na...

Vierailija
9/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan enempi niitä rakkaudettomassa ja alistavassa liitossa asuvia naisia, sillä itse olen nyt yh. Enkä ole katkera, vaan päinvastoin nyt olen onnellinen enkä kadehdi muita tms.

Ehkä "entisessä elämässä" (avoliitossa) olisin alistunut moiseen kirjoitteluun, sillä silloin oli todella huono olo henkisesti.

Vierailija
10/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ystäväpiirissä 4 yh:ta ja he kyllä kaikista positiivisimpia ihmisiä ympärilläni.

Vierailija
11/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan enempi niitä rakkaudettomassa ja alistavassa liitossa asuvia naisia, sillä itse olen nyt yh. Enkä ole katkera, vaan päinvastoin nyt olen onnellinen enkä kadehdi muita tms. Ehkä "entisessä elämässä" (avoliitossa) olisin alistunut moiseen kirjoitteluun, sillä silloin oli todella huono olo henkisesti.

alentunut moiseen kirjoitteluun... Ajatus laukkaa niin nopeasti että menee sanat sekaisin!

Vierailija
12/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te nyt oikeasti voi vierittää palstalaisten pahaa oloa kaikkien yksinhuoltajien harteille, hyvänen aika sentään! Miten kenenkään mies liittyy siihen miten toinen käyttäytyy keskustelupalstalle, ottakaa vastuu ihan itsellenne käyttäytymisestänne.

Vierailija
13/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain, että en usko onnellisten yksinhuoltajien olevan enemmistö yksinhuoltajien joukossa. Tähän näkemykseen onlen tullut lukemani ja näkemäni perusteella.

Oma parisuhdestatukseni ei liity tähän näkemykseeni mitenkään.

Vierailija
14/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia ihmiskohtaloita. Miksi te vihaatte näitä kovia kokeneita?

On täysin luonnollista purkaantua kirjoittaen sontaa. Kirjoittaminen on hyvin terapeuttista, näin olen kuullut.

Mikä teitä vittunaamoja oikein vaivaa? Miksi vihaatte hapannaamoja ja provoja?

Minulta saa ymmärrystä molemmat kusipäät. Te ette ole yhtään näitä pallinaamoja parempia. Kaiken ylimmällä korokkeella seison minä, ja jaan sääliäni kaikille teille.

Vierailija
15/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeahan ei ole pakko lukea

En avaa aloituksia, mitkä eivät kiinnosta ja jotkut vastakommentit ohitan sujuvasti.

Itse en pidä karkeasta kielenkäytöstä.

Joskus on toki oikein mukaansatempaavia ja hauskojakin keskusteluja

Vierailija
16/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä hapannaamoista. Tai niistä, jotka viettävät päivänsä keksien provoja ja keksaistuja kohtaloita. Pakko olla aikamoista viirausta päästä, kun tällä vielä ylpeillään.

Ja yhdyn ap:n mielipiteeseen / ajatukseen!

Samaa ihmettelen aina aika ajoin minäkin; miten kukaan viitsii ylläpitää sellaista touhua? Ja miten pahaolo pitää itsellä olla, jotta edes viitsii haaskata aikaa sellaiseen? Vai onko se vain jonkinlaista kieroutunutta mielenlaatua, josta ei ole itse edes tietoinen? Ei voi tietää.

Sääli se on sikäli, kun nämä muutamat (harvat) yksilöt karkottavat pois ne varteenotettavat keskustelijat - ne ihmiset, joilla olisi aikuisten oikeasti paljon annettavanaan itse aiheelle.

Toivon, ettei kukaan säikähdä näitä ihmisiä, vaan kirjoittelisivat heistä huolimatta palstalle =) - on täällä (paljon) meitä muitakin, jotka osaavat ja haluavat keskustella itse aiheesta asiallisesti.

Vierailija
17/17 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida, että mä en ole koskaan tavannut katkeraa yksinhuoltajaa. Onkohan tuo joku myytti? Itse olisin varmasti paljon onnellisempi yh:na...

mutta te, jotka luulette että onnellisuutenne tae on mies ja hänen rahansa, ette osaa kuvitella onnellista yksinhuoltajaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme