Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mielin odotat tulevaa joulua?

Vierailija
14.11.2010 |

Itse hyvillä mielin. Olen innoissani joulusta. Ne kaikki ihanat asiat.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna kuitenkin oikein erityispaljon kammoan, sillä budjetti on pyöreä nolla.

Vierailija
2/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mietityttää, että ehdinkö tehdä kaiken ilman stressiä. Tai että osaanko jättää tarpeettomat jutut tekemättä, ettei tulisi stressiä.

Olen siis ehdottomasti jouluihminen ja olen aina halunnut valmistella, touhuta, tehdä, puuhailla... Mutta tänä jouluna (ennen joulua) mulla ei tule olemaan yhtä paljon aikaa kuin ennen. Joten jostain pitää tinkiä, jos ei aio olla hermoraunio ennen joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään joulu vaan se mitä tässä ennen tapahtuu. Itse vaihdoin juuri työpaikkaa ja miehelleni on mahdollisesti avautumassa myös uuteen työpaikkaan. Kaiken pitäisi selvitä siis ennen joulua jo varmaan. Mukavilla mielillä kuitenkin odotellaan itse joulua mutta sitä ennen tässä on vaikka mitä haipakkaa.

Vierailija
4/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rayongiin.

"Jouluaattonamme" 5.12. tulee kummankin isoäidit, vanhemmat ja sisarukset lapsineen meille :)

Vierailija
5/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tarpeekseni jouluista. Tiedän liian monta, jotka ovat jouluna ypöyksin. Jouluna on siis vaikea lähteä liikkeelle jos ei ole omaa autoa ja julkiset eivät kulje.

Telkustakin tulee usein vain huonoa ohjelmaa.

Vierailija
6/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika haluaa varmaankin isälleen koska näkee muutenkin vähemmän isää kuin äitiä.

Jos noin on, ostan itselleni herkkuja & leffoja katsottavaksi, viihdyn onneksi myös itsekseni.

Vierailija
7/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa keskusteltiin joulun aikatauluista. itse olen jouluihminen, miestä taas ei paljon kiinnosta.

Vierailija
8/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turhaa stressiä vaan hyvää ruokaa jonka suunnittelen jo nyt hyvissä ajoin ja joka tehdään yhdessä ja yhdessä myös siivotaan, yhdessäoloa, kynttilöitä kivoja koristeita ja toivon mukaan lunta. Linnuille lyhteet etu ja takapihalle. Ihana pehmoinen oloasu itselle päälle :) Itselleni joulu oli vielä viime vuonna pelkkää suorittamista eikä kiinnostanut ollenkaan mutta tänä vuonna kun päätin antaa tunnelman pikkuhiljaa tulla ja jos ei tule niin en ota paineita niin kas kummaa pieni orastava joulun lämpö on jo mielessä.

Vierailija
9/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden kohokohtaa

Vierailija
10/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä joulu on esikoisemme ensimmäinen ja olen muutenkin juhla- ja jouluihminen ja kaiken lisäksi pidän suvustani :)

Kurjaa että niin monelle joulu on muuttunut niin ikäväksi asiaksi.

Vierailija
11/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattona? kun se mies sillain hyppii ajassa.

Mustavalkonen ja tulee joka joulu : mutta kertoisko joku sen nimen...

Vierailija
12/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen elokuvan nimi..

Vierailija
13/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kun on kaikista tiukinta taloudellisesti :(

Ja vähän ikävää viettää joulu kotona. Olen enemmänkin sukujoulu-ihminen.

Vierailija
14/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vähän sellainen velvollisuus-joulu tulossa, pakko mennä mutsin ja faijan luo. Mutsi sairastelee, eikä välttämättä enää vuoden päästä tunne meitä, joten nyt pakko mennä. Haluaisin olla kotona ja tehdä oman joulun. Ahdistaa mutsin sairaus.

Vierailija
15/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen on elämä on sen elokuvan nimi..

Vierailija
16/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan! :) joulu on ihanaa aikaa ja nyt erityisesti kun muutimme juuri uuteen taloomme! Aaaahh, tulispa jo joulu...

Vierailija
17/17 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin kaupassa ensimmäiset joulukuuset; vihdoinkin!

Parasta joulussa on olla yhdessä ihanien sukulaisten kanssa. Kun lantsarit ovet lähteneet omilleen ja bussiliikenne harvenee hiljenee kaupunki aivan uskomattomalla tavalla. Mikään muu pyhä ei tunnu samanlaiselta; niin täydellisen kiireettömältä.

Ironiaa siinäkin, että koetakseen vuorokauden verran täydellistä rauhaa ja kiireettömyyttä täytyy kiirehtiä niin maan vimmatusti:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi