Onko huppari ja t-paidat ok joululahjaksi teini-ikäiselle pojalle, omalle siis, vai onko sellaista
mitä kuuluu saada muutenkin. Joskus olen täällä lukenut mielipiteen,että vaatteet pitäisi saada muutenkin ja ei saisi antaa joululahjaksi... MIelipitetitä`tästä!
Kommentit (5)
niin sitten ok. Muuten samaa sarjaa kuin antaisi sukat ja kalsarit. Muistan itse vieläkin, miten kauheaa oli saada teininä jouluölahjaksi tyyny ja peitto, vaikka mielestäni ne olisi pitänyt saada ihan muutenkin. Toivoin silloin lempparibändin levyä, en sen isompaa.
samoin kuin niistä peitoista ja tyynyistäkin. Ja kyllä minä tänäkin vuonna annan lapsille sukkia, kalsareita ja kylpytakit lahjaksi. Tietokone vetelee viimeisiään, joten sekin löytynee lahjapaketista.
Jos lahjat pitäisi ostaa sillä periaatteella, että niitä juttuja ei muuten ostettaisi, niin enpä kyllä mitään keksisi. Cd- ja dvd-levyjä ehkä, mutta tietokonepelejä en osaa itse ostaa.
Meillä muuten minä kannatan tuota järkilahjapuolta, mutta miehen mielestä lahjojen pitäisi olla jotain muuta. Eipä tuo viime vuosina ole lapsille osannut enää mitään ostaa vaan on antanut rahaa lahjaksi.
samoin kuin niistä peitoista ja tyynyistäkin. Ja kyllä minä tänäkin vuonna annan lapsille sukkia, kalsareita ja kylpytakit lahjaksi. Tietokone vetelee viimeisiään, joten sekin löytynee lahjapaketista. Jos lahjat pitäisi ostaa sillä periaatteella, että niitä juttuja ei muuten ostettaisi, niin enpä kyllä mitään keksisi. Cd- ja dvd-levyjä ehkä, mutta tietokonepelejä en osaa itse ostaa. Meillä muuten minä kannatan tuota järkilahjapuolta, mutta miehen mielestä lahjojen pitäisi olla jotain muuta. Eipä tuo viime vuosina ole lapsille osannut enää mitään ostaa vaan on antanut rahaa lahjaksi.
poika tuskin lukee tätä palstaa, joten ei myöskään tiedä näitä kaikkia idiootteja mielipiteitä. anna ne vaatteet vaan, ja jotain muuta sitten lisäksi.
Paitsi Minna Parikan kenkiä, ne kun ovat täysin tarpeettomia mutta ihania. Muuten vaatetan teinit ilman muuta. Eivät varmaan edes mieltäisi jotain hupparia lahjaksi.