Huolehtivako mielestäsi suomalaiset naiset itsestään?
paljon maailmaa nähnyt ja reissannut sanon vaan, että olisi satsattavaa enemmän
Kommentit (42)
paljon maailmaa nähnyt ja reissannut sanon vaan, että olisi satsattavaa enemmän
maailmaa ja reissannut, muttei mulle ole koskaan tullut mieleen, että suomalaisten naisten pitäis satsata jotenkin enemmän. Voisitko kertoa meille, mihin pitäis satsata ja ennen kaikkea miksi!
Voisitko kertoa meille, mihin pitäis satsata ja ennen kaikkea miksi!
Suomalaiset naiset ovat lihavia sikoja
No ku mä en oo lihava enkä sikä, niin oonko mä mahdollisesti ulkomaalainen (tietääkseni oon kyllä syntynyt Suomessa ja vanhemmatkin on ihan suomalaisia, ja Suomen kansalainenkin oon) vai oonko esim. vaihdokas?
Voisitko kertoa mulle kun nyt alko ihan vähän jännittää!
Jos nainen painaa yli 50 kg se on lihava. Jos painat alle, olet sopusuhtainen ja ehkä et sika.
Jos nainen painaa yli 50 kg se on lihava. Jos painat alle, olet sopusuhtainen ja ehkä et sika.
sit mä oon lihava. Ainakin se ratkes et oon suomalainen. Huh!! Kiitos!
mitä suomalaisen naisen kuuluis tehdä :( Harmi, mä jo niin odotin niitä neuvoja.
okei... entäs jos on pituutta sitte sellanen 175 cm ja painaa 55kg, ja on sanottu että on liian laiha? :O
voi v...mitä juttuja taas täällä palstalla :/
vain todeta, että pariisilaiset naiset ovat todella huoliteltuja, meikkaavat ja pukeutuvat tosi tyylikkäästi vaikka kauppareissuun. Suomessa en ole tällaiseen tottunut joten pisti kyllä silmään
siis jos nainen painaa yli 50 kg, nii on lihava? :D okei... entäs jos on pituutta sitte sellanen 175 cm ja painaa 55kg, ja on sanottu että on liian laiha? :O
voi v...mitä juttuja taas täällä palstalla :/
Mutta ajattele, ainakin me ollaan suomalaisia, ei epäilystäkään! Jee!!!
eiköhän se peili kerro mitä sun pitäisi tehdä
Ei se mitään sano. Ei edes kirjoita.
maailma avartaa, joten kun joutuu työn puolesta reissaa paljon, myös näkee paljon
olen vähän samaa mieltä ap:n kanssa maailma avartaa, joten kun joutuu työn puolesta reissaa paljon, myös näkee paljon
meille viisauksiaan, niin voisitko sinä sitten kertoa, miksi suomalaisen naisen pitäisi satsata itseensä enemmän?
käyn postilaatikolla ja joskus kaupassakin ilman meikkiä ja pipo päässä, verkkarit jalassa.
mies ei tykkää vahvasti meikatusta naisesta, enkä itsekään. meikkiä laitan, useamman kerran viikossa, mutta pidän "luonnollisen linjan".
minusta ovat huoliteltuja. Miksi edes pitäisi meikata ja pynttäytyä kauppareissua varten? Meikkaamme ja pynttäydymme ehkä vähemmän kuin jossain Pariisin keskustassa (ette varmaankaan siellä ole niissä perämetsän pikkukaupungeissa käyneet, kuten ette muutoinkaan reissuillanne muualla kuin maiden suurimmissa keskustoissa), mutta so what?
olen vähän samaa mieltä ap:n kanssa maailma avartaa, joten kun joutuu työn puolesta reissaa paljon, myös näkee paljon
meille viisauksiaan, niin voisitko sinä sitten kertoa, miksi suomalaisen naisen pitäisi satsata itseensä enemmän?
en sanonut että pitää satsata, mutta kyllä voisi jos haluaisi. Esim. omasta lähipiiristäni harva meikkaa (en tarkoita nyt mitään pellemeikkejä, vaan ihan siistiä korostusta - ripsiväriä vaikka joka antaa paljon ilmettä helposti), pukeutuminen on mielestäni Suomessa aika tylsä, naiset eivät uskalla pukeutua naisellisesti, siinä kaikki. En sanonut että siinä olisi mitään vikaa, mutta visuaalisesti esimerkiksi Espanjassa, Ranskassa, Italiassa, ja jopa Ruotsissa naiset satsaavat ulkonäköön. Tämä on oma mielipiteeni.
miksi ja millä tavalla suomalaisten naisten täytyisi panostaa itseensä enemmän?
Ap yleistää mielestäni. En väitä etteikö jotkut voisikin ehkä vähän panostaa, mutta ettäkö kaikkien? En itse ehkä ihan näin yleistämään lähtisi..
Kai jokainen itsestään huolehtii.
Mun mielestä on tosi pinnallista edes miettiä tollasia "huolehtiiko joku itsestään". Aiks tyhmä elämä, jos ei muuta ole mielessä.