Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toi online on nykyään ihan perseestä. Muutama mielenterveysongelmainen vakkaripalstalainen

Vierailija
13.11.2010 |

leikkii siellä Jumalaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että nyt pitäiskin palata kertomaan, etten vielä mennytkään unille?Ei kai mun joka asiasta tartte nyt sentään onlinellä tilittää? Hyvänen aika, kuulostaa jo aika hullulta. Mulla on muitakin sivustoja auki usein, kyllä tsekkailen onko juttuseuraa tms. jos ei itseä vielä väsytä kuitenkaan. Mitä ihmeen väliä sillä nyt on mitä oikeasti teen vaikka jollekin palstalle jo öitä toivottelinkin...

Vierailija
22/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että nyt pitäiskin palata kertomaan, etten vielä mennytkään unille?Ei kai mun joka asiasta tartte nyt sentään onlinellä tilittää? Hyvänen aika, kuulostaa jo aika hullulta. Mulla on muitakin sivustoja auki usein, kyllä tsekkailen onko juttuseuraa tms. jos ei itseä vielä väsytä kuitenkaan. Mitä ihmeen väliä sillä nyt on mitä oikeasti teen vaikka jollekin palstalle jo öitä toivottelinkin...

Mä en ymmärrä mikä järki on ylipäätään toivotella öitä jollekin keskustelupalstalle

että ei kai sille palstalle toivotellakaan, vaan niille ihmisille, jotka siellä palstailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v pyörinyt viikottain palstalla! ja ihan uus juttu toi mulle :O

Vierailija
24/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä nyt on tuolla onlinen puolella niin pieni vakiporukka viime aikoina ollut, että se on vaan ollu sellainen tapa toivotella öitä, jos seurasta poistuu.

Itse asiassa oli tapana aiemminkin, moikata tullessaan ja sanoa heit lähtiessään, ettei kukaan turhaan huutele perään.

Vierailija
25/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat yhä edelleen...??

Lähdin pois 10:n ev-vuoden jälkeen. Esteri, Taija ja muutama muu saavat minulta mitalin.

Vierailija
26/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v pyörinyt viikottain palstalla! ja ihan uus juttu toi mulle :O

Vierailija
27/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat yhä edelleen...??

Lähdin pois 10:n ev-vuoden jälkeen. Esteri, Taija ja muutama muu saavat minulta mitalin.

Vierailija
28/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

linjoilla ja en ole vielä koskaan tätä nähnyt

Vierailija
29/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehti uudisti rakennetta ja tuli paljon mainoksia, moni vakituinen lähti jo silloin muualle. Muutama aika sisukas häirikkö löysi palstan, oli tylsää kiusaamista, henkilöllisyyksien paljastamista ym ikävää. Monelle riitti siinä kohtaa.

Online on ollut vaan ihan kiva paikka jutella tuttujen palstalaisten kanssa kuulumisia, moni meistä on tavannut toisiaan oikeastikin ja saanut uusia ystäviä.

Jos palsta olis entisensä, voisinkin suositella sitä monelle. Mutta ikävän hijainen paikka nykyään.

Tonnis

Vierailija
30/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehti uudisti rakennetta ja tuli paljon mainoksia, moni vakituinen lähti jo silloin muualle. Muutama aika sisukas häirikkö löysi palstan, oli tylsää kiusaamista, henkilöllisyyksien paljastamista ym ikävää. Monelle riitti siinä kohtaa. Online on ollut vaan ihan kiva paikka jutella tuttujen palstalaisten kanssa kuulumisia, moni meistä on tavannut toisiaan oikeastikin ja saanut uusia ystäviä. Jos palsta olis entisensä, voisinkin suositella sitä monelle. Mutta ikävän hijainen paikka nykyään. Tonnis

Luulin alussa, että olet ok, mutta ilmeisesti kuulut juurikin tuohon mt-porukkaan tonnis.

Vierailija
31/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehti uudisti rakennetta ja tuli paljon mainoksia, moni vakituinen lähti jo silloin muualle. Muutama aika sisukas häirikkö löysi palstan, oli tylsää kiusaamista, henkilöllisyyksien paljastamista ym ikävää. Monelle riitti siinä kohtaa. Online on ollut vaan ihan kiva paikka jutella tuttujen palstalaisten kanssa kuulumisia, moni meistä on tavannut toisiaan oikeastikin ja saanut uusia ystäviä. Jos palsta olis entisensä, voisinkin suositella sitä monelle. Mutta ikävän hijainen paikka nykyään. Tonnis

Luulin alussa, että olet ok, mutta ilmeisesti kuulut juurikin tuohon mt-porukkaan tonnis.

Monasti sitä ulkopuolinen vetää vääriä johtopäätöksiä tai lukee rivienvälistä olemattomia, ei sille kirjoittaja paljoa voi.

Muutama vuosi sitten olin allapäin perhesyistä mutta ei mua ole mielenterveysongelmaiseksi kukaan asiantuntija luokitellut kuitenkaan.Ja ihan riittävästi olen sellaisia tavannut, olis tosiaan diagnoosi varmasti napsahtanut, jos aihetta olisi ollut.

Ei kaikki voi kaikista ihmisistä pitää, eikä kaikista kirjoittelijoista netissä. Ei oikeassa elämässäkään tule kaikkien kanssa vaan toimeen. Olet saanut sellaisen kuvan minusta kuin olet, kirjoituksieni ( tai muiden ihmisten kirjoituksien) perusteella ehkä irl tilanne olisi toinen.Ties vaikka kuinka mukavaa olis jutella nenäkkäin.

Tonnis

Vierailija
32/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Tuksu

Vierailija
33/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enää ei jaksa tehdä avauksia kun niihin ei kukaan vastaa.

Vierailija
34/34 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn säännöllisesti edelleen kurkkaamassa, mutta on niin surullista meininkiä siellä nykyään, että en ihmettele, että niin iso kato on iskenyt.

Mutta jos hiljaisuudesta tykkää, niin se on oiva paikka :)