Nanson paituleita käyttävät karjakko-mummomammat
Kertokaapas Nansoistanne. Oletteko koskaan kysyneet keneltäkään miespuoliselta mielipidettä paituleistanne?
Pst.... Jos mun mies nukkuisi juuttisäkki päällänsä, niin kyllä mä käyttäisi veto-oikeuttani ja vaatisin hänet pukemaan jotain normaalimpaa :D
Kommentit (11)
Tai Nanson muotinäytöksessä?
Itse en omista VIELÄ yhtään Nanson paitaa, mutta viime viikolla olin yksityistilaisuudessa, jossa oli Nanson muotinäytös. Osa vaatteista oli todella tyylikkäitä ja sen näköisiä, että voisin vaikka ostaa itsellekin.
Ensi viikolla mennäänkin kaverin kanssa käymään Nanson tehtaanmyymälässä.
sinun hienosta yöasusta, josta mieskin niin tykkää, niin kaikki karjakot näkee, millainen yöasu Oikealla Naisella pitäis olla!
tietää, että pidän mukavasta, pehmeästä ja lämpimästä yöasusta.
Yöllä nukutaan.
Meillä harrastetaan yöllä muutakin ;)
mutta ei se valita jos palelen ja vetäisen päälleni vaaleanpunaisen paitulin tai punaisen Nalle Puh-paidan. Ilmoittaudun ilolla mummomaiseksi paitulin kanssa tassuttelijaksi!!!!
Miehellä on omat löppänävaatteensa, joissa viihtyy. Sillä on jopa iso pehmokoira sängyssä "käsityynynä". Eikä se kyllä yhtään vähennä rakkautta tai seksikkyyttä. Päivastoin. Pidän hänestä tuollaisena lämpimänä ja vaarattomana tohvelisankarina.
sinun hienosta yöasusta, josta mieskin niin tykkää, niin kaikki karjakot näkee, millainen yöasu Oikealla Naisella pitäis olla!
Pointtini on se, että Nanson jättiyöpukusäkki on täysin muodot peittävä epänaisellinen hirvitys.
Sen ja tekokuituisen babydoll-seksipeto härpättimen välillä on paaaaaaljon vaihtoehtoja. Nanso on seksin tappaja. Kysykää hölmöt vaikka miespuolisilta!
vuosien yhdessäolon jälkeen, vaikka ne olsiikin verhottu Nansoon :)) Alastihan silloin ollaan, kun seksiin ruvetaan. Ja valot päälle!
Pointtini on se, että Nanson jättiyöpukusäkki on täysin muodot peittävä epänaisellinen hirvitys.
Sen ja tekokuituisen babydoll-seksipeto härpättimen välillä on paaaaaaljon vaihtoehtoja. Nanso on seksin tappaja. Kysykää hölmöt vaikka miespuolisilta!
Joku toinen voi ajatella, että nainen näyttää naiselta, vaikka oliskin vähän löysempää vaatetta päällä. Mä en voi ymmärtää, miten sua kiusaa noin paljon se, miten toiset pukeutuu kotonaan. Voisinhan mäkin vaikka aloittaa ketjun siitä, että MITEN jotkut VOI nukkua vaatteet päällä, kun itse nukun alasti. Keksisin vain jonkn vähän halveksuvamman otsikon, kuten tässä aloituksessa.
sinunkaan paitulisi sen parempi ollut.