Heh heh.. Laitoin saunan jälkeen uuden yöpaidan päälle ja miehen kommentti oli että "_mikä_ toi on?"
Ei tainnu olla ihan miehen makuun tää puuvillainen Nanson yöpaita.. =0) On mulla kyllä ollu vastaavan mallisia puuvillaisia ennenkin, mutta ehkä tää kuosi tökkii.... Että se siitä sexistä sitte..Mutta oleilua varten tää on, eikä nukkumista tai seksiä. Nukun alasti ja sitä myöten sitte muuta.....
Kommentit (50)
mies nauroi "aiotko balleriinaksi ryhtyä?"
Nanson paitulit on hirveintä mitä löytyy! On vaihtoehtoja spagettiolkaimisten satiinihepeneiden ja Nanson seksintappajien välillä!
Nanson paitulit on hirveintä mitä löytyy! On vaihtoehtoja spagettiolkaimisten satiinihepeneiden ja Nanson seksintappajien välillä!
kuva, millaisesta yöpaidasta kyse, jos vaikka Nanson sivuilta semmoinen löytyis!
Mutta niin mukavan ihana päällä! ap
Mukavia olovaatteita löytyy myös siedettävän näköisinä. *vink vink*
Nansot on JÄRKYTTÄVIÄ!
t: Nanso on no-no
tulis mieleekä,että mies huomauttelis mun yöpaidoista mitää! :O
Mukavia olovaatteita löytyy myös siedettävän näköisinä. *vink vink* Nansot on JÄRKYTTÄVIÄ! t: Nanso on no-no
hankkia. Mitä helkkarin seksiorjia te olette?
millaisissa yövermeissä nukutte te, Nanson yököttelijät? Mä nukun alasti, joten ei koskaan tarvitse miettiä yövaatteita. Pitääkö muuten yöasujen olla jollain tapaa seksikkäitä?
Mukavia olovaatteita löytyy myös siedettävän näköisinä. *vink vink* Nansot on JÄRKYTTÄVIÄ! t: Nanso on no-no
No jo on jumalauta jos ukon mieliks pitää yöpukukinhankkia. Mitä helkkarin seksiorjia te olette?
Jaa, mulla sattuu omaan silmään Nansot. Pahasti. En kulje missään sexy-härpättimissä. Vaan naisellisissa mukavissa olovaatteissa.
Nansot on HIRVEITÄ!
Todella mukavia ja pehmeitä päällä. Myös lämpimiä.
Mies mulle osti kerran joululahjaksi nanson pyjaman ja ihana on.
Myös kankaan laatu on hyvää ja nanso ei ole mitään halpaa. Johonkin se hinta perustuu.
Nanson sivuille linkittäjät! Te ette voi linkittää suoraan yhteen vaatteeseen, nuo molemmat linkit on menneet vain siihen sivulle, jossa esitellään kaikki yövaatteet.
millaisissa yövermeissä nukutte te, Nanson yököttelijät? Mä nukun alasti, joten ei koskaan tarvitse miettiä yövaatteita. Pitääkö muuten yöasujen olla jollain tapaa seksikkäitä?
EI tarvitse olla seksikästä. Naisellinen riittää.
Jotain tällaista esim.
http://files.hm.com/media/products/895/ML895_0142_189R_79606.jpg
ja todellakin kuten kerroin en mä nukkuessa pidä yöpaitaa vaan tämä vaate on just passeli iltasella oleskeluun kun ei tarvitse enää mennä ulos, mutta ei voi ihan nakkena kuljeksia..
http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10052_13051_…
Onhan se aika kauhee.... =0)
ap
EI tarvitse olla seksikästä. Naisellinen riittää.
Jotain tällaista esim.
http://files.hm.com/media/products/895/ML895_0142_189R_79606.jpg
Mieluummin sitten Nansoa..
on tosi epämukavaa nukkua. Mullekin mies on ostanut lyhyen, satiinisen (tekokuitua siis) spagettiolkaimisen avarakaula-aukkoisen mekon yöpaidaksi, ja ihmettelee kun en pidä sitä vaan kunnon pitkähihaista puuvillaista yöpaitaa.
Ei se ymmärrä, että se satiininen unelma joko hiostaa, tai on ihan järkyttävän kylmä, tai sähköinen, ja hartia-alueeni on yleensä jökissä joten tarvitsee lämmikettä yöllä, tai aamulla särkee. Spagettiolkaimet ei juuri lämmitä.