Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näytän kuvissa paremmilta kuin luonnossa?

Vierailija
13.11.2010 |

Olenko fotogeeninen mutta en livegeeninen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä toisinaan tulee onnistuneita kuvia. Yleensä joku ihme ilme niin senkin takia näyttää jo tyhmältä.

Vierailija
2/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän permmalta valokuvissa. Enkä ees mitenkään osaa niin hyvin poseerata. Johtuukohan siitä, että valokuvaustilanteet ovat usein myös niitä tilanteita, joissa on yleensä vähän enemmän laittautuneena, ja tosi huonot kuvat itsestä aina vaan deletoi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä katsoo ihan mukavan näköinen nainen, mutta kuvat on yleensä aivan järkkyjä. Max 1/100 onnistuu.

Miten sitä voi peilissä näyttääkin niin erilaiselta?

Vierailija
4/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti näytän mielestäni ihan kivalta, en tietenkään ole superkaunis tai muuta, mutta ihan ok. Mutta kuvat. Melkein itkettää, kun melkein aina näyttää ihan kamalalta. Pelottaa jo kaikki kuvaustilanteet.

Peilistä katsoo ihan mukavan näköinen nainen, mutta kuvat on yleensä aivan järkkyjä. Max 1/100 onnistuu.

Miten sitä voi peilissä näyttääkin niin erilaiselta?

Vierailija
5/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä johtuu, aika monet ihmiset näyttää luonnossa paljon paremmilta kuin kuvissa. Kuviin jotenkin tallentuu kaikkein huonoimmat piirteet joiltakin, joita ei livenä huomaa ollenkaan. Jotkut vain näyttää kaksiulotteisina typeriltä vaikka olisi millaiset meikit, ketjut ja vyöt.

Vierailija
6/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi on sanonut että meitä onnistuu kuvat niin hyvin. Ilmeisesti luonnossa näytän välillä oudolta, kun olen tosi ilmeikäs, kun taas kuvissa saattaa olla kaunis hymy.

Vierailija
7/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 8

Vierailija
8/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun katsoo toisten ihmisten valokuvia, niin tietenkin kaikki näyttävät ihan itseltään, ja kun katsoo omaa kuvaansa, niin se voikin olla kamala järkytys ja tuntuu, että enhän minä näytä yhtään tuolta. Vaikka huomaisikin, että joku kaveri näyttää vaatimattomammalta kuvissa kuin luonnossa, niin ei sitä silti mieti, että kukas tuo naamanvääntelijä on ja on kyllä ihan eri näköinen kuin oikeasti.

Vierailija
9/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin älykäs ihminen osaa olla kuvissa, mutta kuvat ei valehtele kuitenkaan. Itse aina selittelin, että näytän läskiltä kuvissa, koska "olen lysyssä" tai "huonoissa vaatteissa". Joo, hyvät selitykset, kun elopainoa 84kg...:)

Kahdesta lapsestani vanhemmasta ei ole niin nättejä kuvia kuin nuoremmasta, joka näyttää jokaisessa otoksessa supersöpöltä. Mutta jos realistisia ollaan, niin esikoinen on ihanuudestaan huolimatta aika tavallinen. Nuorempi taas on se, jota kaikki vieraatkin pitää söpönä ja ulkonäköä kehutaan joka paikassa ihan livenäkin.

Vierailija
10/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamakuvasto ja siitä kyllä huomaa, että jotkut onnistuu näyttämään kuvissa huomattavasti paljon paremmilta kuin mitä ovat kuvissa ja jotkut taas paljon kauheammilta. Loput ovat sitten samoja kuvissa kuin luonnossakin.

Tämä on tullut monesti koettua, kun on ensin nähnyt naaman kuvassa ja sitten vasta livenä.

Vierailija
11/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tiedän miten kannattaa poseerata ja olen oppinut katsomaan kameraa "kuin ystävää".

Toinen mitä aina ihmettelen, että kuvissa näytän jostain syystä hoikemmalta kuin luonossa/peilissä.. eikös se yleensä mene toisinpäin? Kai mä sitten onnistun aina seisomaan vähän sivuttain tai jotenkin..

Vierailija
12/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on aina sanoneet mulle että olen fotogeeninen. Onnistun kuvissa hyvin, lähes aina näytän niissä omasta mielestäni paremmalta kuin luonnossa. Se että ihmiset sanoo että onnistun hyvin kuvissa tarkoittaa mielestäni just sitä, että oikeasti en ole niin nätti kuin kuvissa. Nettideittailussa mua on pelottanut just se että vastapuoli luulee kuvien perusteella että olen tosi kaunis ja sitten pettyy kun näkee livenä.