ENNUSTAJA on taas paikalla :)
Pikainen ennustus viidelle ekalle! NImi, ikä ja mikä askarruttaa :)
e
Kommentit (16)
Näen työhuolia ja synkkiä aikoja taloudellisesti. Nämä taas aiheuttavat kiistoja sinun ja jonkun toisen ihmien välille. Parempaa ei ihan heti ole tiedossa, mutta vuoden loppuun mennessä alkaa suotuisampi ajanjakso.
e
Näen vielä yhden lapsen, tytön.Hän on tuova teille suuren onnen hyvin pian. Terveytesi aiheuttaa sinulle huolta mutta paremmat ajat ovat ovella, ei ole syytä kovin suureen huoleen.
e
Näetkö meille kaupungin vaihtoa? Milloin?
Lisää lapsia,ero,terveys???Kiitos!
Vierailija:
Lisää lapsia,ero,terveys???Kiitos!
näen sinulle yhteensä neljä lasta. En osaa sanoa odotatko tällä hetkellä. Kortit ovat kyllä hyvin positiiviset joten se on mahdollista :)
e
stondaako mulla tänä iltana riittävästi? toppe.
Epätoivon keskellä on vaikea nähdä selkeästi. Erään takapakin jälkeen on tuleva hyvät ajat, joihin liittyy hieman hyvää tuuria sekä ulkopuolinen ihminen.
e
Nostin vaurauden kortin ihan ensimmäisenä. Luvassa on parannus talouteen joka taas johtaa myös asuinolojen paranemiseen. JOkin suuri sopimus odottaa solmimista.
e
Viimeksikin taisi tulla vauraus-korttia mulle. Kävin eilen muuten selvänäkijällä hengen ja tiedon messuilla ja hänen sanomansa oli samankaltainen.
Nyt vaan odottelemaan! Kiitos sinulle.
Minna
Miten isona näet meidän perheen koon? Itse haluaisin vielä lisää lapsia, vaimo ei niinkään..
Entä taloudellinen tilamnne?
Monta lasta näet ja milloin?
Milloin avioliitoon?
Koska helpottaa?
Terveys?
Oikea mies?
-kiitos-
Montako lasta näet meille?
Miten minun terveyteni laita tulee olemaan?