Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä miehelle, joka "ei pysty" seksileikkeihin?

Vierailija
12.11.2010 |

Hänelle riittää ja hän on oikein tyytyväinen sisään-ulos seksiin. Itse haluaisin paljon muutakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehelle lupa halutessaan katsella kun sinä saat kyytiä.

Vierailija
2/8 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin minäkin tekisin, ei kenenkään tarvite kärsiä seksittömyydestä. Oma vika jos miehesi on "jäykkis".

Vierailija
4/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti, tykkää lapsista jne jne En vaihtaisi pois, mutta onhan tämä kurja juttu.

Eikä se osannut suudella. Olen yrittänyt opettaa sitä ja vähän olen onnistunutkin.

Voiko olla, että se on oikeasti ja todellakin tyytyväinen ja sille riittää sisään-ulos-seksi ilman muita leikkejä ja tyydyttämisjuttuja?

Vierailija
5/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
6/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä alan kans kyllästyä tohon samaan tyyliin.

Mä olen muutenkin aika tempperamenttinen nainen ja tuntuu, että mies on vanhentunut ennen aikojaan, ei oikein pysy perässä enään. Mulle on tullut jotenkin kauhea kierre seksistä, mitä vähemmän saan, sitä enemmän tekee mieli.

Vierailija
7/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, eli vaimoa ei mikään kiinnosta kuin lähetyssaarnaaja asento ja sellasta sisään-ulos pökkimistä kunnes tulee.

Koitin asiasta keskustella, niin totesi vaan että "runkkaa jos ei normaali seksi riitä".

Kun seurusteltiin ja yhteenmuuttamisenkin aikoihin tehtiin monenlaisia juttuja. Petting, suuseksiä, anaaliyhdyntää ja asentoja. Tätä nykyä vain pilluun ja siis lähetysaarnaaja asennossa. Erotakkaan ei voi vielä yli vuosikymmeneen kun on noita lapsia.

Jos vaimo oikein innostuu niin saattaa ratsastaa, mutta se on sitten siinä.

Vierailija
8/8 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista kunnon ote. Vähän määrätietoisuutta mies!

Sama täällä, eli vaimoa ei mikään kiinnosta kuin lähetyssaarnaaja asento ja sellasta sisään-ulos pökkimistä kunnes tulee.

Koitin asiasta keskustella, niin totesi vaan että "runkkaa jos ei normaali seksi riitä".

Kun seurusteltiin ja yhteenmuuttamisenkin aikoihin tehtiin monenlaisia juttuja. Petting, suuseksiä, anaaliyhdyntää ja asentoja. Tätä nykyä vain pilluun ja siis lähetysaarnaaja asennossa. Erotakkaan ei voi vielä yli vuosikymmeneen kun on noita lapsia.

Jos vaimo oikein innostuu niin saattaa ratsastaa, mutta se on sitten siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän