Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin jälkeen housut siemennesteessä

Vierailija
26.03.2015 |

Häiritseekö teitä muita naisia se, että seksin jälkeen alushousuihin valuu spermaa pitkin päivää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aamuseksin jälkeen pidän puolet päivästä pikkuhousuja päällä ja valutan spermat niihin. Lounaalla menen vessaan, otan pöksyt pois ja hieron niitä työkavereiden naamaan. Sillä tavoin ne tietää että minä saan munaa.

Vierailija
2/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valu. Jos pitää lähteä johonkin, huuhtaisen emättimen ja laitan limakalvoja vahvistavaa pH:n tasaus geeliä. Myös maitohappoa sisältävä emätinhuuhde ajaa saman asian.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:19"]Ei valu. Jos pitää lähteä johonkin, huuhtaisen emättimen ja laitan limakalvoja vahvistavaa pH:n tasaus geeliä. Myös maitohappoa sisältävä emätinhuuhde ajaa saman asian.

N31
[/quote] no nepä vasta valuu! En tajua. Ap

Vierailija
4/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin n31 huuhdotko sisältä jollain? Eihän niin saa tehdä! Ap ihmettelee

Vierailija
5/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:23"]Niin n31 huuhdotko sisältä jollain? Eihän niin saa tehdä! Ap ihmettelee
[/quote]

Saa tehdä siihen tarkoitetuilla tuotteilla. Ja mä en tajua, ainahan emätin erittää omaa limaansa ja valkovuotoa. Eikö ne sitten häiritse? Tai anna kun mä arvaan, sulla hormoniehkäisy ja pillusi on ainahan kuiva?

N31

Vierailija
6/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:23"]Niin n31 huuhdotko sisältä jollain? Eihän niin saa tehdä! Ap ihmettelee
[/quote]

Saa tehdä siihen tarkoitetuilla tuotteilla. Ja mä en tajua, ainahan emätin erittää omaa limaansa ja valkovuotoa. Eikö ne sitten häiritse? Tai anna kun mä arvaan, sulla hormoniehkäisy ja pillusi on ainahan kuiva?

N31
[/quote] No arvaat väärin ja vaikutat ylimieliseltä.

Ei multa mitään valkovuotoa ihan niin paljoa tule kuin mälliä seksin jälkeen.
Ap

Vierailija
7/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:23"]Niin n31 huuhdotko sisältä jollain? Eihän niin saa tehdä! Ap ihmettelee
[/quote]

N31
[/quote] No arvaat väärin ja vaikutat ylimieliseltä.

Ei multa mitään valkovuotoa ihan niin paljoa tule kuin mälliä seksin jälkeen.
Ap
[/quote]

Pahoittelut, jos kuulostin ylimieliseltä. Mutta jos olet sitä mieltä, että joku emätinhuuhde tai geeli vasta valuukin, oletan sun olevan tosi kuivapilluinen tapaus. Jos jätän spermat sisään, ehkä pari kertaa istahtaessa tursuaa jotain. Kyllä ne suurin osa valuu pönttöön pesulla käydessä.

N31

Vierailija
8/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan yleensä paperin housuihin pariksi tunniksi, siihen ne enimmät tulevat. Mutta joskus on tullut turaus vielä pitkän ajan päästä. Tarttis saada useammin niin tulisi vähemmän mälliä :D ap

Vierailija
9/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:40"]

Laitan yleensä paperin housuihin pariksi tunniksi, siihen ne enimmät tulevat. Mutta joskus on tullut turaus vielä pitkän ajan päästä. Tarttis saada useammin niin tulisi vähemmän mälliä :D ap

[/quote]

Jep tää on hyvä. MÄ teen saman kun käyn paskalla niin ei vahingossakaan ala vako haisemaan kesken työpäivän. Pari palaa hanuriin niin onpa puhdas olo. Kerran tosin putosi se paperi pois vaosta ja keskellä oli ruskea läntti, mutta onneksi ehdin potkaista sen paperin muualle. Joku pikkulapsi poimi sen käteensä. Hihhihhii!

Vierailija
10/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylistys kondomille! Maailman fiksuin keksintö niin monella tapaa.

Vierailija
11/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä mä käyn aina pesulla siitä välittömästi.

Kondomi on sama kuin dildoilisi.

Eikä mies edes suostuisi käyttämään.
Kuparikierukka löytyy.
Ap

Vierailija
12/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valu. Täällä tai av:n puolella joku joskus kertoi, että seksin jälkeen käy pesulla ja pyöräyttää sormea pari kertaa emättimessä, ts. kaivaa enimmät spermat pois. Mulla on toiminut tämä, ei valu juuri mitään mikä ei olisi verrattavissa tavan valkovuotoon. Oli muuten loistovinkki.

Vierailija
13/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, N31 asuu tällä palstalla ja on aina tuollainen... Eli luulee tietävänsä kaiken seksistä vaikka oikeastaan on kroonisessa munan puutteessa. Säälittävä tapaus.

Vierailija
14/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:21"]Ei valu. Täällä tai av:n puolella joku joskus kertoi, että seksin jälkeen käy pesulla ja pyöräyttää sormea pari kertaa emättimessä, ts. kaivaa enimmät spermat pois. Mulla on toiminut tämä, ei valu juuri mitään mikä ei olisi verrattavissa tavan valkovuotoon. Oli muuten loistovinkki.
[/quote] Kiitos vinkistä! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi