Minkä nimiseltä näytät? Jos pitää päättää joku muu, kuin oma nimesi?
Mä voisin olla vaikka Raisa.
kamala nimi, mutta olen jotenkin Raisan näköinen.
Kommentit (28)
(jopa 4-vuotiaan poikani toimesta kun näki Einin kuvan niin sano että "Kato tossa on äiti")
Niin olisin varmaan sitten Eini =)
ja sellainen minulla onkin. Jos en omaani saa valita niin sanon sitten Jonna.
jonkun kaupan peilistä.
Sitten menin silmälasikauppaan.
Kokeilin sellaisia paksusankaisia ehken himppasen eilisen trendilaseja, joissa paksu aisa ja tunsin silloin itseni aivan
Raijaksi tai Seijaksi - 50 vee.
Muutoin Terhi näköine. Pirteä ja ripsakka.
asti, että oikea nimeni on Juulia.
Luulisin, että näytän enemmän kuitenkin Mantalta. Juulian mielikuva on vakavampi, runollisempi, eteerinen.
Ottaisin silti molemmat mielummin kuin oman etunimeni, joka ei sovi mulle ollenkaan. Minua tosin kutsutaan työpaikkaa myöten joka paikassa lempinimelläni, joka on ihan mua.
Kaisa, Kirsi, ehkä Eeva (ehkä siksi että tätini nimi on Eeva ja hän on kovasti mun näköinen, enemmän kuin oma äitini).
osaa kuvitella itselleni tavallista nimeä ehkä tämän takia. Olen kyllä tavallisennäköinen keski- ikäistyvä suomalainen nainen, joten varmaan sitten kuitenkin Anu:D
vaikkapa lila tai Mimosa.. jotain eksoottista ja salaperäistä. kun pidän mustasta väristä, vintagehenkisistä vaatteista enkä lähde minnekkään ilman huulipunaa :D omasta nimestäni tulee mieleen vain pullero hevostyttö.. :/
ja nimeni alkaakin J:llä mutta näytän ehkä Janicalta
Eli varmaan joku Minna, Johanna tai Katja olisi sopiva.
Mulla on kuitenkin kaamea 40-50-luvun suosikkinimi, enkä mä ihan kuusikymppiseltä näytä.
Mielenkiintoinen kysymys.
Keksin itse aina ihmisille nimiä ja lopulta oikeaan nimeen on vaikea tottua, kun se keksitty tuntuu sopivan paremmin. Itseä en kuitenkaan näe minkään muun nimisenä, mutta Sadulta olen kuullut näyttäväni.
Mä oon sinisilmäinen blondi. Pyöreät kasvot ja hymy herkässä.
Luonteeltani olen avoin, tykkään flirttailusta, mutta toisin kuin "blondit" oon hyvin älykäs, menestynyt ja huumorintajuinen nainen. (Myös hyvä äiti ja vaimo)
Mä oon sinisilmäinen blondi. Pyöreät kasvot ja hymy herkässä.
Luonteeltani olen avoin, tykkään flirttailusta, mutta toisin kuin "blondit" oon hyvin älykäs, menestynyt ja huumorintajuinen nainen. (Myös hyvä äiti ja vaimo)
mutta jos pitäisikin ottaa joku muu, kuin oma nimesi. Ulkonäkösi perusteella.