APUA! Mulla kasvaa naamassa karvoja!!
Sellasia vaaleita haituvia on alkanut ilmestyä leukaan ja huulen alle, myös poskiin. Niinkuin vaaleeta untuvaa. Mitä näille voi/kannattaa tehdä?? Ikää rapiat kolkyt ja mitään hormoneja en käytä, oisko jostain apua? Help me, tää vaikuttaa jo sosiaaliseen elämään kohta :(
Kommentit (12)
mullapa kasvaa siellä täällä leuassa mustia karvoja, kiva nyppiä niitä pinseteillä pois. Aina ne vaan siihen ilmestyvät uudelleen..prkl!
Jos niitä tulee lisää, niin voin tulla kanssasi ulvomaan kuuta seuraavan kerran, ulvotaan kimpassa! ;)
Kaikilla kasvaa karvoja kasvoissa. Todennäköisesti kukaan muu ei kiinnitä karvoihisi mitään huomiota.
Voit käydä kosmetologilla vahaamassa, poistaa itse pinseteillä, tai kokeilla poistaa niitä pysyvämmin laserilla, lue lisää vaikka täältä: http://www.siluetti.fi/fin/Plastiikkakirurgia/karvojenpoisto_laserilla….
nypit ne yks kerrallaan pinseteillä, useampi kerrallaan koneella, ajat ne jollain terällä, uskot kosmetologien höpötyksiin ja meet poistattamaan ne "pysyvästi" =ensi viikkoon asti...
ja ei, ne ei haittaa sosiaalista elämää, jos et anna niiden häiritä. yläasteella ne oli aika ikävät, mutta silti niitten kans pärjää.
terveisin,
kohta kolmekymppinen, jolla on on ollut viikset ala-asteelta lähtien. myös leukaparta... ja tumma!
ulvotaan kimpassa! ;)
joka aina ilmestyy komeilemaan leuan syrjään. Se on ollut seuranani parikymppisestä asti ja häädän sen aina pinseteillä. Sen lähemmäs susimuotoani en ole valitettavasti päässyt.
Käsittääkseni kosmetologeilla voisi olla keinonsa ei-toivottujen kasvokarvojen häätöön? Kannattaisiko kysäistä?
Mulle tuli raskauden jälkeen mustia partakarvoja, vaikka tyttöä odotin.
Kävin monen monta kertaa kosmetologilla ottamassa piikillä niitä pois ja lopulta ne hävisivät kokonaan.
Nyt kun minusta on tullut vanha (60+) niin karvoja on ilmaantunut ylähuulen yläpuolelle ja vähän leukaankin. En niitä jaksa nyppiä. Olen harkinnut, että menisin kosmetologille niitä vahauttamaan.
on sitä vaaleaa untuvaa ollut leukaperissä ja vähän muuallakin koko elämäni, ainakin luulen...! Olen yli 30v.
Omasta mielestäni se ei juurikaan näy, paitsi kun valo sopivasti osuu niihin, eli en ole niistä välittänyt enkä poistanut. Olen muutenkin vaalea, mutta karvankasvu on sangen vitaalista..!
Ei kai siihen muu auta kuin vahaaminen tai laserhoito, tai jos tuntuu että hormonit heittää häränpyllyä niin niitä vois tutkia.
ps. Mulla kasvaa myös nännikarvoja, jotka on tummia, ne ärsyttää ja nypin ne pinseteillä pois!
En ole toistaiseksi kokenut tarpeelliseksi tehdä sen kummempaa. Ehkä olen tottunut ja tullut niille 'sokeaksi'. Pari tuttua on kyllä humalassa katsonut aiheellisesti niistä huomautella aika ilkeästikin.
toimii huonosti vaaleisiin karvoihin. Tummista kosmetologini mukaan helpompi päästä eroon. Halusin kuitenkin kokeilla ja kävin yhteensä 3 krt ja sitten ne valkoiset yksittäiskarvat pysyivät pari vuotta pois. Nyt olen yli 40v ja sain vielä yhden vauvelin ja kas, nyt haituvat pönkee taas esille. Menen uudestaan samalle kosmetologille, joka ei siis ihmeitä luvannut, mutta sai ne kuitenkin pois pariksi vuodeksi.
Onko kukaan kokeillut vahata itse? Tulokset siitä kiinnostais. Kaupassa oon ollu näkevinäni sellasta veet-kasvovahamömmöä?
-ap
vielä pöksyt, ettei sinne ole alkanut kasvaa uusia ulokkeita. Sormia, pippeleitä, lonkeroita yms.
Onko kukaan kokeillut vahata itse? Tulokset siitä kiinnostais. Kaupassa oon ollu näkevinäni sellasta veet-kasvovahamömmöä? -ap
Kyllä se ihan toimivaa oli, vaikka ällöä. En ottanut tavaksi, koska sitä saisi sitten olla tekemässä koko ajan.
Sitten ne peittävät koko kehosi ja huomaat ulvovasi läheisellä mäennyppylällä kohti kelmeää kuuta...