Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulta putoaa WC-pönttöön

Vierailija
12.11.2010 |

pyykinripustuksen yhteydessä sukka, niin työnnätkö sinne kätesi ja pelastat ja peset sukan vai vedätkö pöntön vain kylmänviileesti. Ja missä menisi raja, miten arvokkaan sieltä noukit, jos sukkaa et? Koru?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsilta on tippunut sinne erinäisiä tavaroita myös kakkaamisen jälkeen. Kaiken olen onkinut! Yleensä on pakko jo siksi, ettei pönttö/putket mene tukkoon.

Vierailija
22/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vedan sen mita sinne on tippunut pois ja pesen. Vessanpontot on luonnostaan sen verran taynna bakteereita etten ihan paljain kasin viitsi menna sinne sorkkimaan. En vetaisi halvintakaan esinetta alas, ihan siksi, ettei viemari menisi tukkoon, se on nimittain kallis lasku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla on nykyisin kansi aina kiinni, en tonkisi sieltä yhtään mitään.

Vierailija
24/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siellä ollut, kuin vettä sillä hetkellä.

Vierailija
25/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten ongin sieltä geishakuulan. Toinen kuula vaan tippui sinne pissatessani. Olen kyllä ennenkin pisutellut kuulat sisuksissa, mutta näin vaan tapahtui.

Ei muuta kuin nitriilikäsine käteen ja ongin pois.

Vierailija
26/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siellä ollut, kuin vettä sillä hetkellä.

pelkalla vetamisella lahde, vaikka itse vesi olisikin puhdasta... Eli kylla vessanpontossa on aina jonkilainen suolistobakteerikanta. En suosittele ainakaan kadella, jossa on haavoja tms. paljaaltaan sielta mitaan kaivelemaan. Helppo homma ottaa kumihanska tai muovipussi kateen.

Vierailija
27/27 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ystäväni vuokrakämppä tuhoutui käytännössä täysin, kun joku naapureista oli vetänyt pöntöstä siivousrätin ja vanhan talon putket olivat menneet tukkoon.

Kaadoin sangosta vettä pyttyyn ja siivousliina meni siinä samassa. Veden paineesta solahti saman tien viemäriin. Onneksi ei tullut tukosta.

Tahallani en huuhdo mitään asiaankuulumatonta. Mutta ihmettelen näitä paljain käsin ronkkijoita. Ei ole suuri vaiva napata muovipussia tai kertakäyttöhanskaa käden suojaksi. Onhan siellä pyttyvedessä bakteereja mielettömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan