On vaikeaa käydä ihmisten ilmoilla, kun
kaikki pitkät, komeat ja varakkaat miehet haluavat ostaa minulle ruusuja ja shampanjaa. Kohta täytyy lähteä kauppaan ja antaa niin monelle miehelle pakit :( Huhhuh tätä naisen elämää!
Kommentit (3)
En oo uskaltanu viedä roskapussia vielä tänään kun heti on kaikki kimpussa! Ja mullahan on periaate, etä naapurin miehille sanon aina ei. Et tosi vaikeeks menee! No siis oonhan mä joutunu joustamaan, et vaan niinku parittomissa numeroissa asuville sanon nou tänks. Tai kyl mä ehkä joudun tänään joustamaan siitäki ku tuol kolmoses asuu yks ihq nuori mies....
hetken rauhaa deittien pyytelijöiltä (eivätkä olleet ainoastaan miehiä, jatkuvasti oli naisiakin työpöydän nurkalla jonossa). Nyt saan tehdä työni rauhassa kotona ja roskat vien ulos yön pimeydessä.
En oo uskaltanu viedä roskapussia vielä tänään kun heti on kaikki kimpussa! Ja mullahan on periaate, etä naapurin miehille sanon aina ei. Et tosi vaikeeks menee! No siis oonhan mä joutunu joustamaan, et vaan niinku parittomissa numeroissa asuville sanon nou tänks. Tai kyl mä ehkä joudun tänään joustamaan siitäki ku tuol kolmoses asuu yks ihq nuori mies....