Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-v ja ei suostu pottailemaan.. :(

Vierailija
11.11.2010 |

Pienenä tuota ei saanut pysymään potalla, nousi heti ylös, vaikka mitä leluja viereen kannettiin. Annettiin siis ajan kulua.. sitten alkoi saada hillittömiä raivokohtauksia, kun näkikin potan. (en ole väkisin istuttanut siinä).. ja annettiin taas ajan kulua..

Nyt on 2-vuotta tullut täyteen. Istuu mielellään potalla, mutta ei suostu pissaamaan. Näkee, että tytöllä on kova hätä ja tänään tuli jopa pieni loraus ja heti päälle paljon kehuja ja palkinto. Mutta seuraavalla kerralla alkoi parkumaan, ettei halua potalle vaan haluaa vaipan.. siinä lohduttaessa tuli sitten pissa minun syliin.

Tätä "taistelua" oli koko ilta. Tällä kertaa en antanut periksi, koska ei tuolla odottamisella ole mitään hyvää aikaisemminkaan saavutettu.

Mitä ihmettä minä teen :( Kyllä saa haukkua, oon varmasti maailman uusavuttomin äiti :'(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli siis tuolloin 2 v 3 kk

Meillä kuopus ei kaksivuotispäiväänsä mennessä tehnyt yhtään pissaa pottaan. Istui kyllä hetken, mutta ei vapaaehtoisesti, ja livisti pian pois. Yritettiin ja yritettiin, välillä laitettiin potta pois ja otettiin myöhemmin esiin, ei vaikutusta. Viime kesänä oltiin mökillä, helleviikolla uikkareissa lähes koko ajan. Poika myös tarkoituksella ilman vaippaa aina kun mahdollista. Sitten kerran sattui olemaan niin kova pissahätä, ja uusi eli vieras potta sopivasti vieressä, että saatiin saalistettua ensimmäinen iso tulos. Poika loisti riemusta, taputti ja selvästi tajusi jutun juonen. Ja kas kummaa - sen jälkeen vaippaa ei tarvittu enää lainkaan! Käsittämätön juttu. Yövaippaa käytettiin pari kuukautta, nyt on sekin jäänyt pois. Enkä tosiaan olisi ikinä uskonut, että näin voi käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi