Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB-hölmoydet-- TOP 10!! --

Vierailija
11.11.2010 |

1. Pariskunta kirjoittelee jatkuvasti toisilleen, tyyliin ollaan niin onnellisia ja toinen vastaa niin ollaan kultsipuppeli ihanainen...ja toinen taas: mennäänkö yhdessä kylpyyn tänään jne jne

2. Kävin kaupassa, ruuaksi maksalaatikkoa

3. Työpäivä

4. Viikonloppuun 2 päivää!!!

5. ....

kertokaa lisää

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitykset tyyliin "iik, tänään se tapahtuu!!!

Vierailija
62/68 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän päinvastoin kertoo siitä, että ovat täysin ulkona nykymaailmasta! Itseäni ärsyttää aika harva juttu, ainoastaan se vähän nyppii, jos joku päivittää joka päivä samalla tavalla ("taas jumppaan", "ruonalaittoon" tms). Ja farmvillet ärsyttää myös jos niitä tupsahtelee kokoajan uutisiin, onneksi suurin osa osaa poistaa sen, etteivät näy uutisissa, valitettavasti ei kaikki. Mutta tuollaiset positiiviset "takassa tuli, uunissa ulkofilettä"-jutut ei tietenkään ärsytä, en oikein ymmärrä mikä niissä ihmisiä ärsyttää? Kateus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti siis sanomani, että:

Eniten ärsyttää päivitykset tyyliin "iik, tänään se tapahtuu!!!

Vierailija
64/68 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kun kerrotaan kuolemasta heti tapahtuman jälkeen. Tai tämä alkoi ärsyttää oikeastaan sitten kun itse luin sukulaisen statuspäivityksestä että "lepää rauhassa mummo". Kukaan ei ollu mulle vielä soittanut ja siinä mä sitten tuijotin ruutua ja ajattelin että ei oo totta että mä luen tän facebookista!!!!

Oma äiti myös välillä pännii, kun ei ehkä ihan ymmärrä miten ja mitä on yleensä sopiva sosiaalisessa mediassa sanoa.

Vierailija
65/68 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omista ja lastensa sairauksista ja kaikista muista vaikeuksistaan.

En vaan jaksa lukea niitä, tulee ihan likasanko-olo.

Vierailija
66/68 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ei nyt halua näyttää mun viestiä?!

Eniten ärsyttää päivitykset tyyliin "iik, tänään se tapahtuu!!!

Vierailija
67/68 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää päivitykset tyyliin "iik, tänään se tapahtuu!!!Jänskättää. Ihan parasta. Hihhhiihhhii. Sitten ehkä pitää taas kaupoille"

Yksi FB-kaveri on nyt päivitellyt muutaman viikon kaikkia tällaisia ärsyttävän "salaperäisiä" viestejä. Kaikki on kirjoitettu siihen tyyliin, että "olenpa nyt oikein salaperäinen, että kaikkia kiinnostais". Tyhmempikin osaa niistä viesteistä päätellä mihin liittyvät ja täytyy sanoa, että mun mielestä ne on vaan niin kertakaikkisen typeriä. Päivittäis suoraan, että "Pirkko muutti yhteen kultansa kanssa. Ihanaa"

Vierailija
68/68 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihana, mutta mietin aina, miten kateelliset ämmät siitä saa herneen pilluunsa.

nuo rakkausviestit.. joojoo uskotaan, että teillä menee pirun hyvin, mutta miksi sitä pitää kuuluttaa ympäriinsä.

No ehkä siksi, että on vain niin onnellinen, en tiedä, kun oma parisuhde ei ole parhaimmasta päästä.

Yksi kaveri laittaa joka päivä viestin "töissä 8-15.00" joskus on "töissä 9-16.00"

päivän ruokalistat, lasten tekemiset, siivouspäivät, elokuvankatselut ei mua ärsytä.. Jos kaikki on noloa, niin mitä ihmettä sinne uskaltaa enää kirjoittaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän