Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Keneen viimeksi ihastuit?

Vierailija
11.11.2010 |

Minä ihastuin yhteen bussikuskiin :) Ajaa aina tiettyyn aikaan päivästä tiettyä linjaa, harmi etten aina pääse siihen kyytiin vuorotyön vuoksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ihastuin chat-kaveriini

Vierailija
2/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei pienen lapsen raskaana oleva äiti jaksa ihastua keheenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheeni, 5 vuotta sitten. Toki sitä voi "ihastua" muihinkin, mutta ei ole ainakaan viel sattunu semmoista...

Vierailija
4/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on aivan tuore ja saan häneltä paljon huomiota ja vastakaikua tunteilleni.

Meillä on kuitenkin niin paljon ikäeroa, että kumpikin on myös hyvin varuillaan.

Mieletön tunnemyrsky menossa... mutta vanhempana osapuolena olen päättänyt, että edetään asia kerrallaan ja mietitään ennen kuin tehdään päätöksiä. Tosin pelkään että hän väsyy minun hitauteeni.

Vierailija
5/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on molemminpuolinen ja molemmat meistä ovat varattuja. Tulella leikitään, valitettavasti. Tiedän, että on väärin, mutta samaan aikaan niin ihanaa, että en osaa/halua lopettaa.

Vierailija
6/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomieheni työkaveriin. On tosi kiva vaikkei mikään maailman komein. Ja minulla on hänen kanssaan paljon yhteistä. Jos tilanne olisi toinen niin varmasti yrittäisin jotain ko. miehen kanssa viritellä.

Mutta todellisuuteen; Vaikka kaveri on sinkku, minäolen naimisissa, ja avioliitto toimii ok. Odotamme toista lasta ensi vuonna. Plus ilman miestäni en koskaan olisi tätä työkaveriakaan tavannut. Joten tyydyn ajoittaisiin haaveisiin enkä IKINÄ HIISKU ASIASTA KENELLEKÄÄN.

Vierailija
7/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen reilusti minua nuorempaan kaveriin harrastukseen liittyen. Se oli molemminpuolista, mutta perheenäidillä ei ole varaa seikkailuihin :)

Vierailija
8/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä on

Vierailija
9/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis amk, yliopisto, ammattiopisto vai mikä?

Vierailija
10/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni ja meillä on ihana perhe, jota en ikinä särkisi. Arki vaan on sellaista tasaista taaperrusta, ja tuosta seinän takana olevasta miehestä on kiva joskus... mikä ois oikea sana... ei edes fantasioida vaan ehkä vaan miettiä, miltä tuntuis suudella jotain toista kuin omaa miestä (ollaan oltu yhdessä jo kohta vuosikymmen). Naapuri on just sellaista miestyyppiä jota ainakin nuorempana pidin todella puoleensavetävänä.

Kerran oon nähnyt naapurista aivan ihanaa unta, nam. Sen jälkeen oli tosin vähän noloa tervehtiä pihalla.

Mut tää on vähän sellanen rokkitähti-ihastus - turvallista, kun tietää ettei ikinä johda mihinkään :)

Vierailija
11/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholistiin reilu 2 kk sitten. Suhde on edelleen olemassa, mutta huomenna nähdään ihastunko toiseen ihmiseen...

Vierailija
12/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi vuotta sitten. Työkaveri seurusteli, mulla oli parisuhteessa "miettimistauko" menossa. Flirttailimme ja puhuimmekin ihastuksestamme (työkaverini aloitteesta), mitään halaamista kummempaa ei kuitenkaan koskaan tapahtunut.

Vierailija
13/13 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan vahingossa kävi niin, että ihastuin työmatkalla yhteen mieheen laivalla - ja hän minuun =) loput varmaan arvaattekin!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän