Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanin kastelahja?

Vierailija
11.11.2010 |

Kummitytölle pitäisi keksiä kastelahja ensi viikonlopuksi, hyviä ideoita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omani ja lasten lusikat käytössä joka päivä.

Vierailija
2/6 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kysyin ja onneksi, sillä toisen vanhemmat halusivat ehdottomasti kummilusikan ja toiset ehdottomasti vauvakirjan.

itse tahtoisin lapsilleni kummeilta tai isovanhemmilta kastesormuksen tai kaulakorun:) sormus olisi tosi ihana ketjussa vielä paljon myöhemminkin. myös lusikka on kyllä ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omani ja lasten lusikat käytössä joka päivä.

kummilusikat ei kuulu murokulhoon tummumaan. harmittaa kun omat vanhempani ottivat kummilusikkani käyttöön ja niin se oli tosi pitkään murolusikkana.

Vierailija
4/6 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko "ihana" oikea sana kuvaamaan, mutta eniten olen tykännyt juuri noista lasten astiastoista (lautaset, lusikat, aterimet). Vauvakirjatkin ovat ahkerassa käytössä.

Meillä muuten kummilusikat ovat ihan teräksisiä lastenlusikoita, joten ilman muuta käytössä joka päivä.

Vierailija
5/6 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko "ihana" oikea sana kuvaamaan, mutta eniten olen tykännyt juuri noista lasten astiastoista (lautaset, lusikat, aterimet). Vauvakirjatkin ovat ahkerassa käytössä. Meillä muuten kummilusikat ovat ihan teräksisiä lastenlusikoita, joten ilman muuta käytössä joka päivä.

ne muuttuneet jotenkin kun tuntuu että' mun on tummunut juuri siinä käytössä? tosin mulla ehkä eniten vaikuttaa se, että ne on musta liian "arvokkaita" arkikäyttöön, kun ovat kuitenkin kastelahja.

Vierailija
6/6 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi-aterimet ovat kivoja. Myös albumit ja vauvakirjat. Tai sitten esim. unilelu lapsen nimellä: http://www.kaikkipaketissa.fi/2015/05/unilelu-lahja-kummilapselle.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän