Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni alkoi juosta vieraissa. Toi miehiä kotiin. Ero tuli.

Vierailija
11.11.2010 |

Minä olin aina uskollinen. En kuitenkaan olisi halunnut eroa. Nyt kun katson exääni lähes kymmenen vuoden kuluttua niin en sen naisen kanssa haluaisi olla. Ero siis kääntyi hyväksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni ja minä olemme 40+ ja olemme saaneet 3 ihanaa lasta. Aikoinaan kävin kylillä pyllyjä taputtelemassa. Lasten tultua teini ikään rupesi vaimon menojalka vipattaa ja jollekkin nuoruuden rakkaudelle kävi pyllistelemässä. Tähän totean että sen verran olen vanhanliiton mies. pitää jaksaa myötä että vastamäessä avioero on melkein poikkeksetta törkeä pahoinpitely lasta/lapsia kohtaan. Nykyään erotaan ja panaan uutta mukulaa tulemaan, missä on kasvatusvatuu näinkö lapsia opetetaan elämään. itsekeskeistä elämää. Hävetkää 8 eronnutta kymmenestä.

Vierailija
2/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää 8 eronnutta kymmenestä.

Miksi niiden kahden eronneen (tuosta kymmenestä) ei sitten tarvitse hävetä?

Ja miksi käytät yhdynnästä sanaa "pyllistäminen"? Entä tuo itse suorittamasi "pyllyjen taputtelu", onko sekin joku kiertoilmaisu panemiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tuolla jo toisessa ketjussa sanottiin: katso peiliin, syy löytyy sieltä.

Vierailija
4/12 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tuolla jo toisessa ketjussa sanottiin: katso peiliin, syy löytyy sieltä.

Älä viitti! Kyllä se joskus on ihan vain toisen syy kun villiintyy tai päässä naksahtaa, ei sen miehen tarvi olla huono tai muuta vastaavaa. On hyvä kun mies tajuaa, että teki oikean päätöksen eikä pilannut samalla omaa elämäänsä. Tsemppiä miehelle!

T: Nainen

Vierailija
5/12 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi kirjoittanut tuon, olisi vastattu että hyvä kun pääsit siitä siasta eroon :D

Vierailija
6/12 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi mies menossa.

Voisihan naista huoraksikin kutsua. Käyttää alkoakin reippaasti.

Vierailija
7/12 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää pöksyt jalassa, ja nyt ahdistaa. Sitten sen hänen naiseutensa pitäisi Anneli Auer -tyyliin puhdistaa ja lunastaa kaikki hänen tekonsa.

Anna minä arvaan, 2, et taida myöskään pestä käsiä kun käyt vessassa?

Vierailija
8/12 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi mies menossa. Voisihan naista huoraksikin kutsua. Käyttää alkoakin reippaasti.

Eli 10 vuotta sitten erositte ja sen jälkeen naisella "jo" toinen mies menossa, niin hän on huora?

Voi voi. Alussa sait jo sympatiani, mutta tämän viestin myötä meni viimeinekin sympatian ripe.

Todellakin; katso peiliin, reppana.

Vierailija
9/12 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko että vaimo lopettaa pettämisen ja teistä tulee vielä onnellisia, oliko vaimosta sinulle jotain hyötyä (esim lapset pysyy luonasi niin kauan kuin vaimokin) vai miksi ihmeessä halusit jäädä yhteen?

Vierailija
10/12 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuamme hän meni jonkun niistä miehen kanssa naimisiin. Nyt on eronnut tästäkin ja uusi mies on meneillään. Tuleeko kolmas avioliitto vai ei. Voi lapsiparat. Ovat nähneet äitinsä miestenkierrätyksen.

Vierailija
11/12 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein veltto-nakille

Vierailija
12/12 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekro kymmenen vuoden takaa, mitä järkeä?