UNILELUKERÄYS kansanedustajille!
Kansanedustajille hankitut kalliit torkkupeitot ovat herättäneet kovaa arvostelua.
Tiistaina uutisoitiin eduskunnan hankkineen kansanedustajien ja avustajien huoneisiin 210 torkkupeittoa. Veronmaksajille peitot tulivat maksamaan 26 734 euroa. Päätös hankinnasta on herättänyt monenlaista keskustelua ja kritiikkiä.
Radio Nova on päättänyt aktivoida kuuntelijoitaan ja pyytäkin heitä lähettämään unileluja torkkupeittoja saaneille kansanedustajille ja heidän avustajilleen. Radio Novan Jokisen eväät -ohjelma kerää unileluja marraskuun aikana ja lupaa toimittaa ne perille eduskuntaan.
– Jos unileluja tulee enemmän kuin kansanedustajilla on torkkupeittoja, toimitamme ne hyväntekeväisyyteen, ohjelman kotisivuilla kerrotaan.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1222358/radio-nova-keraa-u…
Meiltä lähtee ainakin muutama. Mikä se niiden
palkankorotus olikaan/ kk, 450€?
Laittakaa viestiä facebook sivuillenne.
Kommentit (19)
voisi laittaa kuukauden menot ja tulot sen nallen mukana menemään...lappu vain kuminauhalla kaulaan kiinni...
voisi laittaa kuukauden menot ja tulot sen nallen mukana menemään...lappu vain kuminauhalla kaulaan kiinni...
itselleni torkkupeiton 1,75e Hyvin on torkuttu silläkin.
Ja täältä myös lähtee nalle.
Johan se on tiedossa, että kansanedustajilla ei ollut mitään tekemistä kyseisen hankinnan kanssa. Eivät siis itse päättäneet ostattaa itselleen peittoja, vaan sisustusarkkitehti toimi omavaltaisesti.
Sithän tää unilelukampanja sopii linjaan... Eivät pyydä näitäkään. Tuskinpa se sistusarkkitehti on ihan itse moista keksinyt. Eiköhän sille ole muutama edustaja käynyt vinkumassa kun niin kolottaa ja pitäis joku filtti saaha...
Tiedätkö edes mitä sisustusarkkitehdin työ on? Ei ne kuule todellakaan joka kukkapuskan paikkaa eduskunnalta kysele. Torkkupeitot ovat eduskunnan omaisuutta, ei kansanedustajien henkilökohtaisia. Eivät siis esim. voi lahjoittaa niitä köyhille tms.
Johan se on tiedossa, että kansanedustajilla ei ollut mitään tekemistä kyseisen hankinnan kanssa. Eivät siis itse päättäneet ostattaa itselleen peittoja, vaan sisustusarkkitehti toimi omavaltaisesti.
Ei kukaan sisustusarkkitehti voi kellekään ostaa 27 000 euron edestä peittoja tai yhtikäs mitään ilman että asiakas tän kulun hyväksyy.
nyppyisiä fleecepeittoja. Sisustukselle on varmaankin oma budjettinsa ja sisustusarkkitehti oli päättänyt käyttää pienen osan budjetista näihin peittoihin.
Johonkin yhtä turhanpäiväiseen se raha olisi mennyt kuitenkin. Toivottavasti olivat edes kotimaista työtä.
Tuntuu siltä, että enemmän ne on tutin tarpeessa kun mun lapset. :-/
Eräs mies kyseli novalta että ottaako ne tuhannen ja yhden yön satukirjan myös keräykseen mukaan? Hyvin kelpasi sekin.
Kansanedustajien työpäivät venyvät välillä yöhön asti, joskus on pakko oikaista. Kuka tekee väsyneenä paremmin hommia.
Kansanedustajien työpäivät venyvät välillä yöhön asti, joskus on pakko oikaista. Kuka tekee väsyneenä paremmin hommia.
veronmaksajan asia hommata kansanedustajille uimahousuja ja torkkupeittoja.
Sun mielestä oikein että ostetaan verovaroilla kalliit torkkupeitot???
Meidän "yöpeittokaan" ei oo noin kallis!
Sairaanhoitajan, palomiehen, poliisin, lääkärin, radiotoimittajan, rekkakuskin, postin työntekijänkin... jne. työpäivä venyy usein yöhön. Ei voi oikaista. Ja palkka on vähän toinen kuin kansanedustajan...
Omassa yötyössäni voi oikaista, jos ei ole tehtäviä mutta peitot ja hammasharjat on sitten ostettava itse.
myös ja kuva siitä, kuinka lapset sen paketoi ja lahjoittaa.