Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon "passaat" miestäsi?

Vierailija
10.11.2010 |

Siinähän se kysymys jo tulikin.

- Keitän aamukahvit yms

- Pesen pyykit, mies vie pyykkikoriin kiltisti, joskus peseekin, mutta harvemmmin.

- Laitan iltapalat

- Hieron jos hän pyytää

- Tuon kaljan sohvalle, jos hän pyytää, joskus pyytämättäkin. Mutta jalkapalloa en katso. :D

- Siivoan ja laitan tiskit koneeseen

Mies? Ainakin nämä:

- Tekee päivällisen

- Käy kaupassa useimmiten

- Hieroo jos pyydän

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän aamukahvin, laitan iltapalan, tuon myös sen kaljan, teen jalkahieronnan ja -rasvauksen, imuroin, koska hän inhoaa imurointia.

Mies taas laittaa yleensä ruuan, hieroo, vie koiran ja roskat :) , pesee pyykin ja tyhjentää tiskikoneen...

Vierailija
2/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ruuan, jos mies ei ole kotona sitä laittamassa. Tiskaan tiskit, jos mies ei ole sitä tekemässä. Pesen pyykkiä, jos mies ei ole sitä tekemässä. Aamukahvin keitän, jos joudun nousemaan ennen miestäni. En siis taida passata ollenkaan. Eipäs kun kyllähän - mä kudon joka syksy sille uudet villasukat ihan vaan hyvää hyvyyttäni :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljoakaan mitään en saa takaisin vastapalveluksena. ..mutta taidan olla juuri sellainen pikkuhiljaa alistettu vallankäytöllä, josta yhdessä ketjussa keskustellaan..

Vierailija
4/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoat tehdään 50/50. Mies keittää aamukahvin ja käy kaupassa.

Vierailija
5/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidan lähes kaikki tiskit ja aivan kaikki pyykit.

Huolehdin ylipäänsä siitä että asiat sujuvat kotona, mutta sitä tuskin lasketaan passaamiseksi että patistan miestä tekemään jotain.

Juuen ole tyytyväinen tähän työnjakoon, mutta jos mä en tee niin kukaan ei tee.

Vierailija
6/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruoat, pesen pyykit, siivoan, tiskikone on jaettu homma. Ja pelikamansa pesee itse, minä kun en niihin hikisiin kamoihin koske :D

Aamu kahvin keitän yleensä minä johtuen vain siitä että nousen toisen lapsen kanssa ennen häntä ja en herää ennen kolmatta kupillista kahvia.

Loppuun on kyllä pakko mainita että olen kotona ja hän töissä.

Katsellaan sitte uudestaan kun palaan töihin ;D

Vierailija
7/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lähes kaikki kotityöt, sillä harrastan pikkuporvarillista elämää. Toteutan kaikki mieheni toiveet paitsi sellaiset, jotka koskevat hiuksiani, meikkiäni, pukeutumistani yms. Jos hän haluaa tiettyä ruokaa tai leivonnaista, hän saa sitä viimeistään seuraavana viikonloppuna, usein jo seuraavana päivänä. Kysyn usein, voinko jotenkin auttaa tai parantaa hänen oloaan. Liian raskaaksi tämä ei kuitenkaan käy, koska olemme aika vähän yhtä aikaa kotona.

Mies keksii ohjelmaa ja retkiä, kuskaa minua, kantaa ruokaostokset ja maksaa siivoojan. Tämän tästä hän tuo minulle puhelimen tai avaimet työpaikalle, kun olen unohtanut ne kotiin. Hän auttaa minua rentoutumaan ja nukahtamaan.

Vierailija
8/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa, kuten hyysään myös muutakin perhettä.