Kumpi parempi: Absolut Torr vai Triple Dry?
Kommentit (8)
Triple Dry ei ole luotettava ja Absolut Torr liikaa mun sietokyvylle (ehkä käytin väärin, mut kirveli vietävästi).
mutta kumpikin teki pidemmän käytön jälkeen kainalot ihan punaisiksi ja kirveleviksi (vaikka vain kerran viikossa käytettynä). Ei ainakaan kannata käyttää vasta ajeltuihin kainaloihin, mielummin parin päivän sänkeen vasta.
mutta kumpikin teki pidemmän käytön jälkeen kainalot ihan punaisiksi ja kirveleviksi (vaikka vain kerran viikossa käytettynä). Ei ainakaan kannata käyttää vasta ajeltuihin kainaloihin, mielummin parin päivän sänkeen vasta.
Tarkoitus ois siis laittaa illalla ja sheivata kainalot vasta samana aamuna, sillä kai välttyy kirvelyltä?
ehdottomasti, jos kestät kirvelyä yhden yön. Taatusti kuivat kainalot tärkeenä päivänä!
Mulla on ollut ISO hikoiluongelma. Absolut Torr olisi ehkä auttanut, mutta lukuisista yrityksistä huolimatta joka kerta se oli pakko pestä pois kainaloista kohta laittamisen jälkeen. Kirvely ja kutina oli sietämätöntä. Triple Try ei kutise eikä kirvele sheivatullekaan iholle! Ja pitää takuuvarmasti, kunhan käyttää ohjeiden mukaan. Nykyään käytän kerran viikossa, ja se riittää :)
Vinkki: kun käytät ensimmäistä kertaa, laita kahtena-kolmena iltana peräkkäin. Aamulla sen voi aina pestä pois ja vaikka ajella ne kainalot.
Onnea tärkeään päivääsi!
ei ole Triple Dry tehonnut (ei roll on eikä stickkiversio), Absolut Torr sen sijaan ei ole pettänyt koskaan vaikka monta vuotta olen käyttänyt aina silloin tällöin. Mutta tosiaan ei kannata laittaa ajeltuihin kainaloihin, mahd pitkään kun on ajamatta niin ei kirvele. Tietty sitten voi ajaa kun aine on kuivunut seuraavana päivänä.
Toi Triple Dry ei toiminut edes "markettidödön" tasoisesti!