Mistä saisi nopeasti 500€ joulurahaa?
Eli millä ton tienaisi tässä kuukauden sisällä?
Kommentit (17)
huutonettiin ja uusia tilalle kierätys kunniaan!
Hyvät ihmiset opetelkaa SÄÄSTÄMÄÄN
http://fi.toluna.com
Mä oon aika laiska täytetelemään niitä mutta 30 euroa sain kuukauden sisällä. Täytän parin eri sivun kyselyitä.
Käy varasto läpi, tsekkaa kaapin hyllyt: löytyykö sellaista tavaraa, jota et tarvitse tai käytä ja josta voisi olla hyötyä jollekin muulle? Sitten vain myyntiin realistisella hinnalla. Tai sitten voit laittaa loton vetämään ensi viikonloppuna: taitaa olla jättipotti jaossa!
miten toi toluna.com juttu oikeesti toimii?? sitoutuuko siinä mihin? ja voiko siitä helposti irtisanoutua?? kokemuksi oli kiva kuulla :)
tai periaatteessa, mutta siis s-ryhmän lahjakortteja ja ne käy maksuvälineenä aika monessa paikassa.
http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=2301&sha=6bd9fa3686d26abf1142e…
Saa vaan aika urakalla suositella tutuille ja miks ei tuntemattomille että 500e saa kasaan :D
ja tienasin kahdessa viikossa vähän yli pari sataa. Hinnat olivat haitarilla 0,20€ (joku vanha avaimenperä) - 15€ (lähes käyttämättömät Kuomat). Menihän siinä hinnoittelussa ja roudaamisessa aikansa, pöytää piti siivoilla päivittäin, mutta kyllä kannatti, taas kerran. Ois voinut helposti pitää vielä toiset kaks viikkoa, sen verran tuota rojua on täältä lisää kaappien pohjilta löytynyt. Sinne siis vaan ;)
puhelinlinjoille :)
Hyvä palkka, kotityö ja enpä usko että ihan todellisia ennustan lahjoja tarvitsee osata.. :)
töihin, myös hyvä palkka ja kotityö. Saat paljon enemmänkin kuin 500/kk
tällä hetkellä etätyö, jossa on hiljaista luppoaikaa tosi paljon joten nyt pitää päättää vaan kumpaan on enemmän lahjoja; ennustamiseen vai pikkutuhmien jutteluun, hmm.. ;D
Joo, siksi kyselen, kun mätkyjä tuli ja silti jouluakin pitäisi viettää.
erosin edellisestä miehestäni ja minulla ei ollut mitään. Takuuvuokria ja huonekaluja varten siellä höpisin parisen kuukautta, tienasin paljon!
Itse olin puhelinseksilinjoilla töissä kun erosin edellisestä miehestäni ja minulla ei ollut mitään. Takuuvuokria ja huonekaluja varten siellä höpisin parisen kuukautta, tienasin paljon!
Sori, en voinut vastustaa!