Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelisitko miehen kanssa joka sanoo sinulle että lapsesi on mammanpoika jne?

Vierailija
23.10.2010 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkumisen.

Vierailija
2/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love me, love my kids!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti pahempaa olisi tulossa

Vierailija
4/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne kuultaa jo läpi ja kun olisi asettunut taloksi, tulisi paljon pahempaa.Ehdoton ei.

Vierailija
5/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset täytyy hyväksyä sellaisina kuin he ovat, ja aikuinen mies osaa sen tehdä. Tässä asiassa tosiaan kannattaa olla tuntosarvet herkkänä, koska asiat alkavat kärjistyä kun saman katon alle muutetaan. Jos jo seurusteluvaiheessa on tuota, niin goodbye mun puolesta. Mieluummin onnellisena sinkkuäitinä kuin kusipäisen isäpuolen äärellä.

Vierailija
6/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös siitä, millä äänensävyllä hän niin sanoo. Olen minkäkin kuullut, että moni äiti haluaisi myydä lapsensa kiertävään sirkukseen, mutten silti ole tekemässä lastensuojeluilmoistusta. Ap ei kerro tarpeeksi, että voisi tietää, miten tosissaan mies on.

Vierailija
7/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta se vaan muuttuu ikävämmäksi. Ajattele lapsesi silmin, hänhän ei voi valita kenen kanssa jakaa kotinsa ja äitinsä.

Vierailija
8/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaisi katsoa. Tuollainen mies on mammanpoika itse, lapsesta noin tosissaan sanova on munaton mies. Ei voi mitään, sori ap.

Vierailija
9/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ton vertaa lapsista ymmärrä, niin ei siitä ole perheellisen kanssa seurustelemaan.

Lasten hyvinvointi menee edelle.

Vierailija
10/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on niin tosissaan, miksi hän on niin tosissaan? Onko hän aidosti huolissaan lapseni kehityksestä ja halukas turvaamaan sitä vai onko hänellä päinvatoin vaikeuksia omaksua turvallisen ja opastavan isän roolia? Molemmat ovat nimittäin mahdollisia.

Ydinperheessä isän tehtävä on tulla naisen ja lapsen symbioosin "väliin" ja houkutella lapsi rakastavalla ja turvallisella tavalla tutkimaan ulkomaailmaa. Näin lapsi ei jää liian herkäksi mammanpojaksi vaan isän kannustamana rohkaistuu.

Toki herkkyys voi kuulua lapsen synnynnäiseen temperamenttiin, mutta eroperheessä se voi olla seurausta myös lapsen ja äidin rikkumattomasta, liian pitkään kestäneestä symbioosista, jossa lapsi ei enää usko, että äiti selviytyy ilman häntä.

Vierailija
11/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka siis mollaisi sitä, mikä on mulle kaikkein rakkain ja tärkein elämässäni. Jos mies ei hyväksyisi mun lapsia sellaisina kuin he ovat, saisi mun puolestani jatkaa sitä omaa yksinäistä elämäänsä. Minä jatkaisin omaani omien lasteni kanssa paljon onnellisempana.

Vierailija
12/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiani ei kyllä tasan pilkkaa kukaan omassa kodissaan, tai leivon lättyyn :)

Kenkää äijälle. Pahimmassa tapauksessa poika alkaa muuttaa itseään epätoivottavaan suuntaan "yleisön painostuksesta" kun vanhemmaksi tulee...

Vierailija
13/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos mies ei osaa taivuttaa verbiä oikein, hänen sivistyksensä olisi liian vähäinen.

Vierailija
14/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvässä lykyssä saattaisin vetää turpaan ennen ulosheittoa tai sanoa että "äitis oli mammanpoika ennen kuin meni sukupuolenvaihtoleikkaukseen ja nai homoisäsi ja sai sinut"

Vierailija
15/15 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita ihmisiä. En ylipäänsä halua ympärilleni ihmisiä jotka haukkuvat tai nimittelevät tai ovat ilkeitä läheisilleni.

Ja mun lapselle miehen pitää olla erityisen hyvä.

Musta on vastenmielistä jos aikuinen mies alkaa kiusata ja haukkua pientä lasta.