Raskaana vai ei?
Ihan aluksi kerron, että ei tarvitse lukea tai kommentoida, jos ei vauvakuumeiluasiat kiinnosta :-)
Mun tilanne:
- 9 päivää oviksesta (ma) tuli iso limaklöntti, jossa mukana verta.
- Saman päivän iltana (ma) ihan kauhea horkkakohtaus, ei meinannut tärinä loppua ollenkaan.
- Kahtena seuraavana yönä (ma-ke) kauhea väsymys jo klo 21 ja palelua koko yö.
- Tiistaina särki reisiä koko päivän.
- Tänä aamuna (ke) todella paha olo ollut koko aamun
- Lämmöt laskivat maanantaina aamulla radikaalisti 36,7 -> 36,1. Sen jälkeen nousivat illalla 36,8. Toisaalta tänä aamuna taas vain 36,4 :-(
(Kolmessa aiemmassa raskaudessa EI ole ollut yhtään pahoinvointia)
Kommentit (2)
raskaana ja juuri niissä kierroissa ei ainuttakaan raskausoiretta ennen menkkojen poisjääntiä.
Mulla on n. 2 vuoden ajan säännöllisesti ollut varmat raskausoireet - ilman ainoatakaan raskautta (yksi raskaus n. 5 vuotta sitten). :) Aika yleispäteviltä "oireilta" nuo kuulostaa kyllä. En mitenkään pahalla sano tai tarkoita, että olisit lapsellinen. Itsehän olen pitänyt "oirepäiväkirjaa" jo pidemmän aikaa ja jokaiselle nippaukselle, palelukohtaukselle, väsymykselle, etomiselle jne. löytänyt syyn alkaneesta raskaudesta. Mutta toisaalta; normaalia ruumiintoimintojahan nuo on, jotka vain sattuvat osumaan sulla "otollisiin" aikoihin.
Tokihan sä myös VOIT olla, mikä ettei, joten ei muuta kun tsemppiä ja peukkuja! :)