Vierailija

1 = ei yhtään, 10 = enemmän kuin mikään muu. PErustele miksi!

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (41)

Ei nyt enemmän kuin "mikään muu", mutta hyvin paljon kuitenkin... Päivittäin mielessä moneen otteeseen, kehittelen fantasioita sekä miten voisin niitä (mieheni kanssa) toteuttaa... Vaikkemme välttämättä toteuttaisikaan. Haluan seksiä pitkin kiertoa (ei siis ovulaatiosta kiinni), teen paljon aloitteita, olen aktiivinen ja nautin siitä monin eri tavoin.

pidän seksistä ja se on mulle tärkeää. Mutta olen täysin yksiavioinen, ja naimisssa, yhdessä 20v. Eri kausia tulee, mutta kyllä nautin seksistä mieheni kanssa. Valitettavasti työ ja välillä lapsi rajoittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja tämä ollut aina...taidan ollakin aseksuaalinen (tämä ihan psykiatrin suusta kuultu :)

Ja siksipä tässä yksin tarvon maailmalla :D

Mutta sanon, että 8-9.

Enpä ole ikinä miettinyt että miksi.

Varmaankin siksi että se on niin kivaa ja siitä saa (ja voi antaa) niin suurta nautintoa eikä vain orgasmien muodossa.

N35

Oikeastaan annan tämän lukeman siksi, että kiinnostus on niin paljon pienempi kuin nuorempana. Uskon oikeastaan, että suhteessa muihin ihmisiin minun tulisi vastata 9.

Sanoisinko 2-3?

Lapsen kanssa menee aika ja kun nukkumaan alkaa en kertakaikkisesti ajattele mitään seksiä.

Mies aina yrittää, mutta olen niin väsynyt enkä yksinkertaisesti jaksa..ehkäpä tuolla miehen painonnousullakin on osuutta asiaan kun en pahemmin kiihotu hänestä enää.

Ei vaan oo mitään sisäistä kutinaa ja mies ei osaa/uskalla/vaivaudu saamaan mun hidasta dieselkoneistoa käyntiin.

En ole kovin kiinnostunut. Olen lapseni saanut eikä seksi nyt enää niin ihmeelliseltä tunnu.

Miehillä ei ole mitään sellaista annettavaa mitä kauheasti kaipaisin.

Mutta ei ole ja mietityttää mistä sellaisen edes voisi löytää enään.

Olen vanheneva nainen.

Onnea matkaan, tyttö.

Lainaus:

Ei vaan oo mitään sisäistä kutinaa ja mies ei osaa/uskalla/vaivaudu saamaan mun hidasta dieselkoneistoa käyntiin.

koska kotona kiinnostus 2, työpaikalla olisi 9.

En harrasta seksiä työkaverin kanssa vaan vain kotona oman mieheni kanssa, joten sillä 2:lla mennään.

Tällä hetkellä 9 luokkaa, välillä jotakin 2-3. Vaihtelu johtuu väsymyksestä ja jostain, mitä en osaa sanoa. Ehkä siiihen tarttisi psykologia...

9, rakastan seksiä ja haluaisinkin sitä usein.

Mies ei, joten meillä on seksiä ehkä kerran viikossa. Ja tästä johtuen minuakaan ei seksi kiinnosta enää, mieheni kanssa.

ehkä noin miinus 100. Oikein välillä harmittaa itseänikin, mutta kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

8. Mulla on seksikäs ja haluttava muija ja oma viriiliystaso on hyvä. Seksiä muutama kerta viikossa.

5-

Kiinnostaa saman verran kuin lukeminen historian kokeisiin josta sainkin aina vitosen. Pakotan itseni siihen kuitenkin silloin tällöin parisuhteen takia ja ei sit olekaan hassumpaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.