Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö jostain netistä liikuntakalenteria?

Vierailija
09.11.2010 |

Siis jonkunnäköistä sivustoa, johon kirjautumalla voisi syöttää omat liikuntamääränsä ja lajinsa ja sitten automaattisesti näyttäisi viikon liikunnat yhteenvedettynä.

Joskus opettajilla oli (OAJ?) Koululiikuntaliiton sivuilla sellainen, mutta ei taida enää olla.

Vai miten omaa liikkumistaan voisi seurata ja vertailla? Luulen, että kalenterista seuraaminen ei motivoi minua samalla tavalla kuin valmiit pylpyrät ja värikoodit...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikoneeltani ei löydy Exceliä ja kun en sitä työssänikään käytä, niin en hallitse ohjelmaa riittävän sujuvasti.

Miten tuo heiaheia? Siihenkö pitäisi rekisteröityä jollakin "virallisella" tunnuksella, siis facebook tai gmail-osoite tms. Sellaista en oikein haluaisi... Näkyykö tuo ohjelma sitten facebooksivuillani ja toisaalta, saako kyseinen ohjelma kaiken facebooksivuillani julkaistun tai tulevaisuudessa julkaisemani käyttöönsä?

Vierailija
2/3 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi piilottaa Facebookilta asetuksien kautta. Sinne voi myös luoda ihan kokonaan FB:stä erillisen tilin.

Palvelu on suomalainen, joten sitä voi käyttää suomeksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.lenkkivihko.fi

Ilmainen (tukimaksun saa maksaa jos haluaa) ja toimiva. Olen käyttänyt jo reilut kolme vuotta. Nyt lenkkejä on jo kertynyt niin paljon, että on mukava tehdä raportteja ja kaavioita.