Mielisairas ei koskaan voi saada terveen papereita!
Terve mielisairas saa korkeaa eläkettä - on siis aivan työkykyinen ja terve ihminen.
Hän ei ole koskaan itse pyytänyt mitään apua eikä eläkettä.
Jos olisit hänen tilanteessaan niin käyttäisitkö sinäkin hyväksesi kaiken mitä paskayhteiskunnalta saa?
Kommentit (19)
mikä on "terve mielisairas"? Ihminen, joka on joskus sairastunut, sitten toipunut ja loppuiäksi leimattu? vai ihminen joka on sairastunut ja toipuminen vie pidempään kuin ympäristö haluaa, joten leimataan sitten muka parantuneeksi etuuksien haalijaksi? Vai jotain muuta...
no varsinaisesti eläkepaperitkaan ei estä etsimästä tai ottamasta vastaan työtä mikäli siihen kykenee. eli kenenkään ei ole pakko olla toimettomana.
Mt-hoito tekee virheitä ehkä enemmänkin kuin muu sairaan/terveydenhoito, mutta niitä virheitä ei koskaan oikaista / ei "voi" nykysysteemillä oikaista. Mt-hoito on täynnä jääräpäitä, jotka luulevat aina olevansa oikeassa. Jos ovat väärässä niin eivät sitä myönnä.
Saa olla köllötellä korkealla eläkkeellä tekemättä mitään, mitä sitten korkealla eläkkeellä tässä yhteydessä tarkoitetaankin. Hieno homma! Terveen papereista viis.
painavia syitä. Kun ei eläkettä saa aina edes ne jotka sen haluaisivat ja tarvisivat.
Ihmiset sanovat, että jos sinä olet sairas niin kukaan ei ole terve.
Sukulaisetkin haluavat terveen paperit hänelle, mutta niille haistatetaan vaan paskaa.
Kukaan tuttu ei ole koskaan nähnyt ihmistä "sairaana".
Ihmiset sanovat, että jos sinä olet sairas niin kukaan ei ole terve.
Sukulaisetkin haluavat terveen paperit hänelle, mutta niille haistatetaan vaan paskaa.
Kukaan tuttu ei ole koskaan nähnyt ihmistä "sairaana".
anamnestiset tiedot kirjattu ylös väärin ja lääkärit tukeutuvat piireihin, antavat vääriä diagnooseja ja asiat vain kasvavat lumivyöryn lailla. Kannattaa ottaa yhteyttä asianajajaan.
Onhan ihmisiä joille tapahtunut kertavahinko onnettomuutena oikeuttaa lopunelämäiseen eläkkeeseen mutta joka ei päälle päin sinulle edes näy.
Vierailija kirjoitti:
Minusta mm media luo mielisairautta.
Tällä medialla mm psykologian kirjassakin on havaitavissa hieman kyseenalaisia kohtia.
Siis mitä ihmeen terveen papereita? Missä sellaisia jaetaan? Tai olen kyllä kuullut, että vakuutuslääkäriltä sellaisen saa pahastikin sairas.
Yleisesti on jo muuten määritelty, että termiä mielisairas ei ole edes olemassa. Se on poliittinen termi. Mieltä ei kukaan voi määritellä sairaaksi, vaan on vain käyttäytymistä. Ahdistunutta taikka traumatisoitua - eri asia. Mieli ei kuitenkaan voi olla ns sairas. Mieltähän ei kukaan edes vielä tiedä, mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti on jo muuten määritelty, että termiä mielisairas ei ole edes olemassa. Se on poliittinen termi. Mieltä ei kukaan voi määritellä sairaaksi, vaan on vain käyttäytymistä. Ahdistunutta taikka traumatisoitua - eri asia. Mieli ei kuitenkaan voi olla ns sairas. Mieltähän ei kukaan edes vielä tiedä, mikä se on.
Yhdenkään niin sanotun mielenterveydenhäiriön olemassa oloa ei ole kyetty tieteellisesti todistamaan ihmiskunnan historiassa, niitä ei siis ole olemassakaan. Mielenterveysdiagnoosit luotiin sosiaalista kontrollointia varten. Neuvostoliitossa Stalin käytti psykiatrisia, täysin tekaistuja diagnooseja poliittisten dissidenttien vangitsemiseksi, ja heidät määrättiin pakkohoitoon mielisairaalaan. Psykiatria on huuhaata.
Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, joka ei parane koskaan. Lääkityksellä siis mennään. Minulla on ihana aviomies ja kaksi lasta, jotka ovat hyviä koulussa ja pidettyjä kaveripiirissään. Minulla on omakotitalo ja yritys, josta saan 5000 euroa kuussa. Ei minua haittaa se, etten parane koskaan. Kovan työn (terapiat) olen tehnyt ja lääkitystä on pitänyt tarkistaa ajoittain sairaalassa. Kyllä, olen ollut hullujenhuoneella. Mikäs tässä mielisairaana. Päivääkään en vaihtaisi pois. Niin se on, että vaikeudet vahvistaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, joka ei parane koskaan. Lääkityksellä siis mennään. Minulla on ihana aviomies ja kaksi lasta, jotka ovat hyviä koulussa ja pidettyjä kaveripiirissään. Minulla on omakotitalo ja yritys, josta saan 5000 euroa kuussa. Ei minua haittaa se, etten parane koskaan. Kovan työn (terapiat) olen tehnyt ja lääkitystä on pitänyt tarkistaa ajoittain sairaalassa. Kyllä, olen ollut hullujenhuoneella. Mikäs tässä mielisairaana. Päivääkään en vaihtaisi pois. Niin se on, että vaikeudet vahvistaa 😊
En usko tuotakaan kaksisuuntaista mielensairautena vaan homonit jne meitä kuljettavat. Ehkäpä olet kotoisin muinoin alueelta jossa oli hyväkin ensin köllötellä ja sitten kun eläimet pakkautuivat seudulle piti olla yli innokkuutta että sai ruuat?
mitä kaikkea tuo oikeastaan sisältää. Mutta kauhea kohtalo jos ei saa koko elämässään "terveen papereita". Vaikuttaa kyllä tosi mineen asiaan ja laajasti. Mieluiten ottaisin ne terveen paperit, eipä nuo etuudet taida niin hyviä olla. Kyllä terveen papereilla saa esim. mielekästä ja kohtuullisesti palkattua työtä.
Tietenkin jos on oikeasti loppuelämänsä työkyvytön niin toivottavasti löytää mielekkään elämänsisällön ja toimeentulon.