Eikö täällä ole ketään, joka on tyytyväinen mieheensä? :)
Kun näitä juttuja lukee....
Minulla on ihana mies, ihan tavallinen tallaaja, joka ei tuo mulle aamiaista sänkyyn joka aamu tai ostele ruusuja harvasepäivä, mutta joka rakastaa mua ja sanoo sen joka päivä ja myös näyttää sen.
Meillä on ollut kriisejä mutta niistä on aina selvitty puhumalla. Hän ei ikinä arvostelis mun ulkonäköä tai mitä teen. Pitää puolensa, kun siihen on tarvetta ja tottakai meille välillä tulee riitoja. Saamme mennä ja tulla miten haluamme mutta ihaninta on kuitenkin olla yhdessä.
Rakastan häntä ja ikävöin häntä joka kerran, kun hän on poissa tai minä olen poissa. Hänellä on toki "huonoja" tapoja, ja niin on minullakin. Mutta kunnioitamme toisiamme ja viihdymme yhdessä.
Jaamme ilot ja surut, vietämme aikaa mielellämme perheen kanssa mutta myös ystävien kanssa ilman lapsia tai lasten kanssa. Olen todella tyytyväinen elämäämme.
Pliis, kertokaa nyt muutkin että teillä on onnellisia suhteita! Yhdessä olemme olleet 13 vuotta ja lapsia on 3.
Kommentit (23)
Mieheni on: suuri romantikko, ihana isä lapsille, alansa menestynein täällä kotimaassa, hauska, kekseliäs, nerokas, urheilullinen, luotettava ( niinkuin nyt ihminen vaan voi ikinäkään olla ) ja hän arvostaaja ja rakastaa minua - ja minä häntä.
Vaikka mitä tapahtusi, voin ainakin sanoa, että olen saanut rakastaa ja olla rakastettu.
Mina olen!
Mieheni on hyvassa asemassa, tienaa loistavasti, toteutanut pienet ja isommatkin unelmani (koti, autot, matkat ym ym ). Han on hyvannakoinen (muistuttaa kuulemma Bradley Cooperia useidenkin mielesta). Han on sivistynyt, seurallinen, rehellinen , huumorintajuinen ja "jampti". Ei valitele turhista ja ahkera.
Ja valilla tekisi mieli kuristaa koko ukko :)
Voisi se olla romanttisempi ja huomioivampi. Ei niin itsepainen ja tyonarkomaani. Osallistua enemman kotitoihin ja arvostaa minua enemman..