Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niskapoimu-ultra pelottaa!

Vierailija
08.11.2010 |

Pian se on edessä ja pelottaa. Vertakin otetaan. Mitä jos sieltä tulee huonot tulokset?

En tiedä tekisinkö sitten abortin vai en.

Mitä te ajattelette niskapoimu-ultrasta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain osan niistä. Downin kohdalla mahdollinen ylimääräinen turvotus johtuu sydänviasta, ei itse kromosomimuutoksesta.

Vierailija
22/31 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaikki näytti ihan "normaalilta" raskauden aikana. En kyllä tiedä mihin oltaisiin päädytty, jos poikkeamaa olisi löydetty, seuraavien lasten kohdalla kieltäydytään seulonnoista. Ei sitä elämää voi hallita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole myöskään liikaa niskaturvotusta. Toisaalta ei se turvotus välttämättä kerro vielä paljonkaan. Jos Turner tyttö abortoidaan pelkän niskaturvotuksen perusteella, mennään kyllä jo hitlermäiseen rodunjalostukseen. Aika epämääräistä sanoa, että joku ei todennäköisesti selviä. Mitäpä jos ensin katsoisi että selviääkö.

Vierailija
24/31 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

np-ultran jälkeen, vaikka KAIKKI siinä olisi ok. On nimittäin se rakenneultra seuraavaksi, jossa voi paljastua vielä yllättäviä asioita. Ja siinä erona np-ultraan on sitten se, että jos punktioon "joutuu", on viikkoja kasassa jo paljon enemmän ja mahdollinen keskeytys sitten todella raskas ja vaikea kokemus sikiön ollessa jo liki 24 vkoa.

Eikä nämä ultrat paljasta lukuisia geenivirheitä, joiden mahdollisuus on olemassa ihan joka ikisessä raskaudessa.

Se vaan on niin, että jos näitä asioita lähtee liiaksi vatvomaan ja päässään pyörittämään, lamaantuu pelosta. Elämä on aina arvaamaton ja sellaisena se täytyy hyväksyä. Tai sitten jättää lapset tekemättä.

T; kahden lapsen äiti joista toisella löytyi geenivirhe 1 vuotiaana.

Vierailija
25/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka oli tuulimuna ja sen vaistosin jotenkin tiesin. Verikokeissa en käynyt kunhan vaan ultrattiin.Tsemppiä!

t.3 lapsen äiti

Vierailija
27/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten odotan ultraa sen takia, että saa tietää onko sisälläni elämää vai ei. Keskenmeno- ja tuulimunapelko häiritsee silloin tällöin. En osallistu veriseulaan enkä aio keskeyttää. Voi kunpa vain siellä olisi pikkuinen matkassa!

Vierailija
28/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten odotan ultraa sen takia, että saa tietää onko sisälläni elämää vai ei. Keskenmeno- ja tuulimunapelko häiritsee silloin tällöin. En osallistu veriseulaan enkä aio keskeyttää. Voi kunpa vain siellä olisi pikkuinen matkassa!

eikö kannattaisi käydä alkuraskauden ultrassa yksityisellä?? Mä kävin, vaikka ei pelkoa ollutkaan. En mä ainakaan jaksanut odottaa rv 12, että saa tietää, onko siellä elämää vai ei.

Vierailija
29/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kannattaisi käydä alkuraskauden ultrassa yksityisellä?? Mä kävin, vaikka ei pelkoa ollutkaan. En mä ainakaan jaksanut odottaa rv 12, että saa tietää, onko siellä elämää vai ei.

itse en raskinut vaan luotin, että vauva on kyytissä ja tuulimuna uusii erittäin harvoin.

Vierailija
30/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 4,3. Emme halunneet lapsivesipunktiota.

Vierailija
31/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuitenkaan mennyt. Se vasta julmaa olisikin, että esim. rv 7 kaikki olisi ok ja rv 12 todettaisiin sikiö kuolleeksi. Lähipiirissä koettua... Tietysti tuulimunan voisi sulkea pois, mutta tilanne on mikä on ja maltan odottaa, vaikka jännittääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi