Miten tuo 5v tyttö voi olla noin ihana?
Pysähdyin oikein miettimään miten tuo meidän tytär voi olla noin ihana! Suloinen kuin mikä ja luonteeltaan niin kultainen. Auttaa minua pikkuasioissa, esim. tuo minulle puhelimen sen soidessa kun itse en tämän valtavan raskausmahan kanssa liikuu kauhean ketterästi. Jos pikkuveli itkee, tyttö hakee pojan rakkaan unilelun lohdukkeeksi. Nukenvaatteistaan valitsee innoissaan vaatteita, joita vauva voi lainata (useimmat nukenvaatteet ovat oikeita vauvanvaatteita). Lelukuvastoja lukiessaan kun näkee jotain "poikien juttuja" niin toteaa että pikkuveli varmasti pitäisi noista.
Viime aikoina häntä ei ole tarvinnut edes torua mistään. Tai jos nyt jotain kiellettyä on keksinyt tehdä niin huomautuksen jälkeen on se puuhan lopettanut ja saattaa pyytää vielä anteeksikin. Ja usein tyttö kietoo kätensä kaulaani ja sanoo "minä rakastan sinua".
Miten jotain noin ihanaa voi olla?
(Poikani on luonnollisesti myös ihana, mutta tämä kirjoitus oli nyt tyttärestäni).
Kommentit (6)
Tosin mun poika 5v on samanlainen. Miettii myös pikkusisaruksen onnellisuutta. Tosin keksii jekkuja aika usein, mutta viattomia sekä hauskoja. Ihan parasta seuraa.
Hyvä tuoda esiin, kun mollataan näitä "hemmoteltuja" nykylapsia... monet kuitenkin on todella mukavia lapsia!!
meillä kotona kohta 5v poika joka on myöskin aivan loisto pakkaus. AP:n kijoittamat asiat ovat tuttuja meilläkin, vaikka lapsi onkin poika, niin kovin on huolehtivainen pikkusisarilleen.
Lisäksi meidän poika on niin mahtavan rohkea, että pakahdun ylpeydestä. Hän uskaltaa muista piittaamatta pukeutua hello-kity paitaan tarhaan ja leikkiä "tyttöjen leluilla". Välittämättä tuon taivaallista mitä muut sanovat. vastaa kaikille, että "ne on LASTEN leluja eikä tyttöjen leluja". Niin fiksu poika.
Poika on myös ihanan sosiaalinen, juttelee rohkeasti kaikille tuolla kylillä vaikka ei valitettavasti aina vastakaikua saakkaan. Mutta aivan mahtava tapaus on kun silti yhä uudestaan ottaa kontaktia tuntemattomiinkin ihmisiin. Kadehdin poikani avoimuutta ja positiivista asennetta asioihin. Mahtava jätkä :)
Ja se pehmeä halaus "rakastan sua äiti" onhan se mahtavaa!!! :D
Kiitos ap ihanasta viestistä, muistin taas kuinka meilläkin asuu tuollainen ihana 5-vee
meillä kotona kohta 5v poika joka on myöskin aivan loisto pakkaus. AP:n kijoittamat asiat ovat tuttuja meilläkin, vaikka lapsi onkin poika, niin kovin on huolehtivainen pikkusisarilleen.
Lisäksi meidän poika on niin mahtavan rohkea, että pakahdun ylpeydestä. Hän uskaltaa muista piittaamatta pukeutua hello-kity paitaan tarhaan ja leikkiä "tyttöjen leluilla". Välittämättä tuon taivaallista mitä muut sanovat. vastaa kaikille, että "ne on LASTEN leluja eikä tyttöjen leluja". Niin fiksu poika.
Poika on myös ihanan sosiaalinen, juttelee rohkeasti kaikille tuolla kylillä vaikka ei valitettavasti aina vastakaikua saakkaan. Mutta aivan mahtava tapaus on kun silti yhä uudestaan ottaa kontaktia tuntemattomiinkin ihmisiin. Kadehdin poikani avoimuutta ja positiivista asennetta asioihin. Mahtava jätkä :)
Ja se pehmeä halaus "rakastan sua äiti" onhan se mahtavaa!!! :D
On sulla vaan melkoisen suloisen ja kiltin kuuloinen pikkulikka siellä. :)