Voi kun tietäis menenkö huomenna töihin...
ei kuumetta, pari päivää ollut kurkku tosi kipeä, nyt hieman helpottaa mutta limaa köhin keuhkoista ja vetinen nuha on, niistää tarvii vaihdellen 1-3 min välein.
Vointi muuten siedettävä.
Olen terveydenhoitajana kotihoidossa.
Kommentit (8)
on huoli siitä kuka ne labrat ym. käy ottamassa. =/
ymmärrän että tunnollisena ihmisenä vaivaa,mutta parantele kuitenkin itsesi terveeksi!
ETTEI VOI MENNÄ TÖIHIN SAIRAANA JA KUN VANHUKSILLA ON MUUTENKIN HEIKKO VASTUSTUSKYKY JA SE SAATTAA OLLA KOHTALOKAS HEILLE.
T. LÄHIHOITAJA
ETTEI VOI MENNÄ TÖIHIN SAIRAANA JA KUN VANHUKSILLA ON MUUTENKIN HEIKKO VASTUSTUSKYKY JA SE SAATTAA OLLA KOHTALOKAS HEILLE. T. LÄHIHOITAJA
en nyt tajuu tätä,että miks tästä piti tulla lähihoitaja vastaan sairaanhoitaja taisto? t.kakkonen joka on myöskin lähihoitaja,mutta ymmärtää aapeen tunnollisuutta
ei kuumetta, pari päivää ollut kurkku tosi kipeä, nyt hieman helpottaa mutta limaa köhin keuhkoista ja vetinen nuha on, niistää tarvii vaihdellen 1-3 min välein. Vointi muuten siedettävä. Olen terveydenhoitajana kotihoidossa.
Hyviä vointeja ja pikaista paranemista sulle! Kyllä se siitä. Pidä pari päivää toipumisaikaa kotisohvalla. Kuumaa kaakaota ja hyvää mieltä! Olet sen kuitenkin terveydenhoitajana ansainnut.
tuo nuha vähän asettuu eikä tirskuta.
Itse joudun käyttämään usein Duactia, joka tietty tuota limakalvoturvotusta ja valumista helpottaa. Vähän ibuprofeenia kurkkukipuun, lähikontaktissa maski tarvittaessa. Ja tietty tehostettu käsihygienia ja suojakäsineet.
Käytä tervettä harkintaa huomisaamuna, varmasti osaat harkita tarvitsetko sairauslomaa.
mene tartuttamaan vanhoja ihmisiä!